Grijs

Reactiescore
27
Beste forumgangers,

De accounts Dabbeljoe, Slabiack, Testenvoortoegang en Magnificus hebben vandaag besloten grijs te gaan.
Reden is dat een welbepaalde stam al heel de wereld op een laagzuchtige manier alle uitdaging probeert te vermijden om koste wat kost een wereldwinst binnen te halen.

Nu er ook sprake is van een R2W bovenop het boosten en de vv's die al gedraaid zijn tegen ons, verkiezen wij onze energie niet meer in deze wereld te steken.
Wij hebben niet zo'n grote playerbase in onze stam, als dan de fun er op die manier ook nog afgaat, wensen wij onze tijd wijzer te besteden.

Wij wensen de desbetreffende stam nog veel plezier om met zo min mogelijk uitdaging een winst binnen te halen - wij zetten alvast een stap in de goede richting voor jullie.
 
Reactiescore
736
Beste forumgangers,

De accounts Dabbeljoe, Slabiack, Testenvoortoegang en Magnificus hebben vandaag besloten grijs te gaan.
Reden is dat een welbepaalde stam al heel de wereld op een laagzuchtige manier alle uitdaging probeert te vermijden om koste wat kost een wereldwinst binnen te halen.

Nu er ook sprake is van een R2W bovenop het boosten en de vv's die al gedraaid zijn tegen ons, verkiezen wij onze energie niet meer in deze wereld te steken.
Wij hebben niet zo'n grote playerbase in onze stam, als dan de fun er op die manier ook nog afgaat, wensen wij onze tijd wijzer te besteden.

Wij wensen de desbetreffende stam nog veel plezier om met zo min mogelijk uitdaging een winst binnen te halen - wij zetten alvast een stap in de goede richting voor jullie.

Joe mazzel!
 
Reactiescore
961
Beste forumgangers,

De accounts Dabbeljoe, Slabiack, Testenvoortoegang en Magnificus hebben vandaag besloten grijs te gaan.
Reden is dat een welbepaalde stam al heel de wereld op een laagzuchtige manier alle uitdaging probeert te vermijden om koste wat kost een wereldwinst binnen te halen.

Nu er ook sprake is van een R2W bovenop het boosten en de vv's die al gedraaid zijn tegen ons, verkiezen wij onze energie niet meer in deze wereld te steken.
Wij hebben niet zo'n grote playerbase in onze stam, als dan de fun er op die manier ook nog afgaat, wensen wij onze tijd wijzer te besteden.

Wij wensen de desbetreffende stam nog veel plezier om met zo min mogelijk uitdaging een winst binnen te halen - wij zetten alvast een stap in de goede richting voor jullie.
Wat een subjectieve post om mee af te sluiten, maar goed, tot de volgende keer?
 
Reactiescore
961
Als jij aangeeft welk deel subjectief is, zal ik even verderhelpen met objectiveren.
Je vergeet in dit verhaal te zeggen dat Damage met bijna de hele wereld een samenwerking heeft, vv draaiers, vv draait en dit geld ook voor jullie BG --> Blood. Ik durf te stellen dat alle samenwerkingen van Damage en BLOOD in het begin, wellicht nu nog, meer dorpen/punten hebben dan OF/FVD.
 
Reactiescore
27
Je vergeet in dit verhaal te zeggen dat Damage met bijna de hele wereld een samenwerking heeft, vv draaiers, vv draait en dit geld ook voor jullie BG --> Blood geld. Ik durf te stellen dat alle samenwerkingen van Damage en BLOOD in het begin, wellicht nu nog, meer dorpen/punten hebben dan OF/FVD.

Als dit waar zou zijn, zouden we wellicht blijven spelen - niet?
 
Reactiescore
736
Als jij aangeeft welk deel subjectief is, zal ik even verderhelpen met objectiveren.

Ik denk dat je complete post subjectief is en je door een ontzettende Damage/STAB bril aan het kijken bent. Mag ik je even terugverwijzen naar de early fase, waarbij jullie als nummer 1 stam al samenwerkte met de nummer 2 stam. Jullie hadden toen een ongelooflijk kwantitatief voordeel. Vervolgens toen een eigen account leek te breken, heb je hem naar de nummer 2 stam aan de andere kant van de wereld gezet en elk dorp laten stacken.

Jullie hebben meermaals illegale cf's gepakt, stab van een MB in het zadel geholpen en tot slot nog een mol gehad.

De hele wereld heeft het er voor jullie rooskleurig uitgezien, met als enige minpuntje de core ligging. Wat nochtans ook aardig is verholpen door nieuwe recruits.

En dan nu, omdat Cdl nat gaat, de kwantiteit een equal punt bereikt, kiezen jullie eieren voor je geld? Ik vind het nogal vermakelijk.

Gl met op grijs gaan, mij boeit het niet :)
 
Reactiescore
177
Beste forumgangers,

De accounts Dabbeljoe, Slabiack, Testenvoortoegang en Magnificus hebben vandaag besloten grijs te gaan.
Reden is dat een welbepaalde stam al heel de wereld op een laagzuchtige manier alle uitdaging probeert te vermijden om koste wat kost een wereldwinst binnen te halen.

Nu er ook sprake is van een R2W bovenop het boosten en de vv's die al gedraaid zijn tegen ons, verkiezen wij onze energie niet meer in deze wereld te steken.
Wij hebben niet zo'n grote playerbase in onze stam, als dan de fun er op die manier ook nog afgaat, wensen wij onze tijd wijzer te besteden.

Wij wensen de desbetreffende stam nog veel plezier om met zo min mogelijk uitdaging een winst binnen te halen - wij zetten alvast een stap in de goede richting voor jullie.

Dus aller eerst vallen jullie Damage en Blood FvD aan de aanval mislukt compleet want ja zowel blood als damage faalt gewoon keihard met de aanval (te weinig clears en edels gezonden) we kregen uiteindelijk 60-80 edels terwijl wij uitgingen van 400+ edels. Vervolgens krijgt Damage een counter en verliezen ze dorpen aan de lopende band. En nu is FvD en OF de gebeten hond?

Dat jullie je zo snel verloren gevenzegt meer over jullie dan over ons. Daarbij had ik jullie wel een stuk hoger ingeschat. Afgezien van een Dabbeljoe die zich bewezen heeft kan ik dat over de rest niet echt zeggen. Wel triest om dan zo af te sluiten je zou juist wat met die 2 stammen moeten doen. Maar goed de 2 stammen zijn echt van zeer lage kwaliteit wat ik alle werelden ooit heb gezien. Jullie hebben nog een enorme rim om te pakken en verliezen nu misschien wat maar met een beetje doorzettingsvermogen zouden jullie het makkelijk kunnen redden. Leuke is dan nog wel andere van allemaal dingen beschuldigen maar ondertussen zelf ook niet meer dan bb's edelen en interns edelen gedaan.

We willen jullie best wat tijd geven om dingen op orde te krijgen hoor anders wordt het ook zo een saaie wereld wat het al is natuurlijk. Owja en Mootje die werelden die dit account heeft gewonnen was van 100x hogere kwaliteit dan deze..
 
Reactiescore
1.542
Beste forumgangers,

De accounts Dabbeljoe, Slabiack, Testenvoortoegang en Magnificus hebben vandaag besloten grijs te gaan.
Reden is dat een welbepaalde stam al heel de wereld op een laagzuchtige manier alle uitdaging probeert te vermijden om koste wat kost een wereldwinst binnen te halen.

Nu er ook sprake is van een R2W bovenop het boosten en de vv's die al gedraaid zijn tegen ons, verkiezen wij onze energie niet meer in deze wereld te steken.
Wij hebben niet zo'n grote playerbase in onze stam, als dan de fun er op die manier ook nog afgaat, wensen wij onze tijd wijzer te besteden.

Wij wensen de desbetreffende stam nog veel plezier om met zo min mogelijk uitdaging een winst binnen te halen - wij zetten alvast een stap in de goede richting voor jullie.

Wat probeer je hier nu mee te winnen dan? Goodwill? Het zou je meer sieren als je gwn de uitdaging aangaat of aan was gegaan.
Je kan me niet vertellen dat je vindt dat jullie het maximale gegeven hebben..

Als je ziet hoe slecht de massa op Knocked uitgevoerd werd en hoe er nu al 3 dagen iedere dag gwn niet gedodged wordt op challenge dan vraag ik me toch echt af hoe je van plan bent ooit een wereldje te winnen. Als je het diplomatische spelletje iets anders of tactischer had gespeeld dan was er denk ik vrij weinig aan de hand geweest.

Er lagen genoeg kansen voor jullie om winsten te behalen of het ons lastig te maken maar die zijn simpelweg niet benut.

Het zou jammer zijn als je de weg van minste weerstand zou nemen, maar goed dat is mijn mening.

Succes, wat jullie ook gaan doen.
 
Reactiescore
961
Als dit waar zou zijn, zouden we wellicht blijven spelen - niet?
Nee, want jullie gedragen je zoals elke newgen noob --> bij een lastig pakket ga je op delete of ben je sad. Wat denk je dat wij wel niet gedacht hebben toen we hoorde van alle praktijken en samenwerkingen die gaande waren? Hadden wij dus allang op delete moeten gaan als we denken zoals jullie.
 
Reactiescore
490
Dit is wel het sneuste van het sneuste. Lekker de aandacht verleggen.
Zelf samen spelen met Blood die op het moment van besluit rang 3 stond en jullie rang 1. om dan vervolgens te komen janken?
De stam L.T. die vv voor jullie draait en het zou met niks verbazen dat dit ook andersom gebeurt?!

Dit plus al jullie mb/du/intern stammetjes geeft jullie de meeste kwantitatieve overmacht op deze wereld. Dat jullie dan niet capabel genoeg zijn om een zielige 150 clears en 60 edels te kunnen deffen en vervolgens compleet nat gaan en door de mand vallen is jullie eigen schuld. Kom hier dan asjeblieft niet janken op het AF over een eventuele samenwerking.

Als dit waar zou zijn, zouden we wellicht blijven spelen - niet?

Je wou zeggen dat FvD toevallig van jullie beide incs kreeg? na van beide partijen maanden geen inc gezien te hebben? of die wel kaasrechte lijn edelijn (503).

lekker runnen.
 
Reactiescore
65
ge moogt naar huis gaan
vaarwel goodbye
ga maar naar huis
wuif, wuif zwaai, zwaai
ge moogt naar huis gaan
vaarwel goodbye
ga maar naar huis
en tot in den draai
 
Bovenaan