[Afgekeurd] meer links tussen AF en ingame

Reactiescore
228
Op het AF zijn meerdere prestaties zoals:
win een wereld met je stam
sta rang 1
etc etc

aangezien nog maar heel weinig mensen op hun eigen acc spelen en we zo vaak met floaters zitten leek het mij wel leuk als er op het einde van de wereld kan doorgegeven welke AF namen er allemaal op de accounts speelden, zodat iedereen de titel krijgt die die verdient op het AF. Floaters kunnen dan ook een stamprestatie krijgen etc.
 
Upvote 0
This suggestion has been closed. Votes are no longer accepted.
Reactiescore
338
Moeten de prestaties doorgetrokken worden naar het forum? Laat maar weten!
 
Reactiescore
1.138
Lijkt me kleine moeite en wel verdient.
Enige reden om er op tegen te zijn (los van een zuurpruim zijn) is het gedoe van wie wel genoeg heeft bij gedragen en wie niet ect. maar dat zal vooral voor de mods wat meer werk zijn. lijkt me prima als de leiders aan het einde van de wereld een post maken misschien wel met wat meer dan alleen de namen maar ook een beetje hoe de wereld verlopen is en dat die dan gewoon geplaatst wordt inplaats van enkel de account namen.
 

Pedik

Casanova w23
Reactiescore
458
Er is niet genoeg ruimte in die regel om al mijn prestaties naast mijn prestigieuze Casanovatitel weer te kunnen geven
 

Unidentified Black Male.

Beste Designer 20/21
Reactiescore
2.208
Een ruimte onder je sig waar je stam winsten in staan? Laat bijvoorbeeld de stamleider op moment van wereldwinst een lijst me forum accounts inleveren, Doet je leider dit niet dan steek je z'n banden lek. Doet je leider verkeerde namen inleveren steek je z'n banden lek... Daarna kan je nooit meer die ene winst claimen.

--
Je overwon wereld: 73 in Spread! - CL14 in Pre. - W50 in Karme. etc.

Denk alleen dat voor zoietsde website wellicht veranderd zou moeten worden, idk of dat mogelijk is :p
 

Unidentified Black Male.

Beste Designer 20/21
Reactiescore
2.208
Ben wel bang dat er handtekeningen bij zitten die er 10+ hebben weet niet hoe dat er uit gaat zien :biggrin:
Werelden die al gebeurd zijn kan je nooit betrekken... Stamleiders van 30 werelden terug zijn niet meer actief, 80 stammen aan accounts hun AF's laten doorgeven en verwerken word ook niks. Das onmogelijk en heel plausibel.
 
Reactiescore
5.592
Ja sinds de community nog maar relatief klein is en de meeste van de top accounts actief zijn op het AF lijkt me dit wel leuk. Je kan dit op allerlei manieren implementeren. Het gaat wat moeite kosten wellicht voor de mods of duckje, maar je moet wat om het spel meer te betrekken op het AF. Dit algemeen forum is natuurlijk enkel bedoelt voor tribalwars, maar het enige wat zichtbaar is zijn de jaarlijkse titels die slechts aan 5 man per jaar eer geven. In mijn opinie gewoon een goed idee.

Je zou kunnen zeggen dat handtekeningen hiervoor gebruikt worden, maar dat mist net het stukje ''extra bevestiging''. Ik weet echter niet of het mogelijk is aangezien dit forum geloof ik gebaseerd is op een vaststaand format van de aanbieder. Als het aan te passen valt naar van alles en nog wat vind ik wel dat dit gerealiseerd moet worden.
 

DeletedUser84257

Guest
Idd ik had graag een titel gekregen voor mijn bijdrage aan Rave Into Space op W81
 

Rob.

Forum Personality 19/20
Reactiescore
5.761
ik vind dit heel onnodig en ben er zeker van dat dit het spelplezier niet ten goede komt; het streven naar deze forumtiteltjes gaat nog actiever zorgen voor boosten/teveel mensen op 1 account waardoor beginners geen kans krijgen/ stabben/ ..
 
Reactiescore
2.489
Helaas zal de implementatie die verzocht wordt nooit lukken. Accounts krijgen awards, niet de 100 spelers die er ooit eens op gelogged zijn.

Duckje
 
Bovenaan