Boosten op Classic - een groter probleem dan mijn huidige sociale leven

Reactiescore
26
Heeft zich helaas vaker voorgedaan. En ik denk zelfs dat het genormaliseerd is doordat vele stammen zich in het verleden ook zo gedroegen.
O.a. op CL9 en CL11 waren er sprake van stammen die met enorme overmachten en soms laag spel probeerden te winnen (bijv. Soul op CL9 stabs en r2w, IB CL11 met insane veel interns en samenwerkingen).

Maar in latere fases ook, CL21 speelden we met Leon tegen een overmacht van een kleine 50-60 accounts, daar zat o.a. The UlitmateFighter ook bij.
TUF heeft op CL21 niets bijgedragen daar het acc onbemand was vanaf 2019-10-26 door privé redenen, het acc is later door inactiviteit op del gegaan. Kan zijn dat het acc onder VV gestaan heeft, daar ga ik mij niet van uit spreken.

Verder vind ik het zeer amusant dat iedereen naar run kijkt als boost stam daar bijna iedereen wel een boost acc (of meerdere) hebben, ik kijk dan naar leden van last. Echter blijft het ook vaak de vraag wanneer een intern bedoeld is als boost of uit noodzakelijkheid (main speler die stopt of iets anders).

Over de "stab" van TBB ga ik heel kort zijn, er is idd wat met de "regels" gebogen omtrent het acc "the west" daar die ging stoppen. Echter werd er heel duidelijk naar TBB gecommuniceerd dat UP! en TBB GEEN nap hadden en elk moment mochten aanvallen. Meer zelfs dit ging maar over 2 acc's van up! Daar TBB een NAP had met enkel en alleen Nielsderat tot de zondag van die week. Niels heeft dan ook 0,0 aanvallen op TBB uitgevoerd.

Ik ga hier verder niets meer op zeggen, puur omdat het mij gewoonweg niet interesseert wat andere denken over iemand anders zijn speelstijl.
Behalve "stabs", "boost" & "kata" posten is hier toch weinig meer te lezen. Daarin mis ik wel het non-toxic AF van vroeger, maar kijk niets aan te doen.
 
Reactiescore
470
Over de "stab" van TBB ga ik heel kort zijn, er is idd wat met de "regels" gebogen omtrent het acc "the west" daar die ging stoppen. Echter werd er heel duidelijk naar TBB gecommuniceerd dat UP! en TBB GEEN nap hadden en elk moment mochten aanvallen. Meer zelfs dit ging maar over 2 acc's van up! Daar TBB een NAP had met enkel en alleen Nielsderat tot de zondag van die week. Niels heeft dan ook 0,0 aanvallen op TBB uitgevoerd.

om een lang verhaal kort te maken, je speelt gewoon vies met je 2 intern stammen.
 

Deleted User - 487965883

Guest
Verder vind ik het zeer amusant dat iedereen naar run kijkt als boost stam daar bijna iedereen wel een boost acc (of meerdere) hebben, ik kijk dan naar leden van last. Echter blijft het ook vaak de vraag wanneer een intern bedoeld is als boost of uit noodzakelijkheid (main speler die stopt of iets anders).

Graag beetje uitleg, je kan niet zomaar loze argumenten gooien zonder enig bewijs.
Er is ook een verschil tussen 5 gratis dorpen en systematisch met meerdere accounts starten (in dit geval naar schatting zo'n 20 waarvan we met zekerheid vanuit kunnen gaan).

Even kijkende naar jou account.. Mhhh 5 echt veroverde dorpen van de 40 die je hebt.
De rest allemaal intern of stab... topwerk!
 
Laatst bewerkt door een moderator:
Reactiescore
460
TUF heeft op CL21 niets bijgedragen daar het acc onbemand was vanaf 2019-10-26 door privé redenen, het acc is later door inactiviteit op del gegaan. Kan zijn dat het acc onder VV gestaan heeft, daar ga ik mij niet van uit spreken.

Verder vind ik het zeer amusant dat iedereen naar run kijkt als boost stam daar bijna iedereen wel een boost acc (of meerdere) hebben, ik kijk dan naar leden van last. Echter blijft het ook vaak de vraag wanneer een intern bedoeld is als boost of uit noodzakelijkheid (main speler die stopt of iets anders).

Over de "stab" van TBB ga ik heel kort zijn, er is idd wat met de "regels" gebogen omtrent het acc "the west" daar die ging stoppen. Echter werd er heel duidelijk naar TBB gecommuniceerd dat UP! en TBB GEEN nap hadden en elk moment mochten aanvallen. Meer zelfs dit ging maar over 2 acc's van up! Daar TBB een NAP had met enkel en alleen Nielsderat tot de zondag van die week. Niels heeft dan ook 0,0 aanvallen op TBB uitgevoerd.

Ik ga hier verder niets meer op zeggen, puur omdat het mij gewoonweg niet interesseert wat andere denken over iemand anders zijn speelstijl.
Behalve "stabs", "boost" & "kata" posten is hier toch weinig meer te lezen. Daarin mis ik wel het non-toxic AF van vroeger, maar kijk niets aan te doen.
TUF heeft nog een tijdje onder vv gestaan idd
 
Reactiescore
228
Zie hier niks over meneer Il leon
Of is dit om hem uit de booster spotlight te halen?
misschien beter lezen, ik zeg in te gaan op een groep spelers die al meerdere classics samen start. Als er van Leone kan bewezen worden dat hij deze classic even hard geboost heeft als Run!, Up!, RK*, ???, 5-1 en dan nog een NAP met OH zal ik mij hier zeker van distantieren.

Voor de rest moet je mss eens nadenken dat je nu ondertussen bewezen hebt met een 18 tal accounts samen te spelen, een NAP te hebben met een ander deel van je front.

Daarnaast ga je nog eens stabben met TheWest wat je niet kan goedpraten door "die ging stoppen dus moest doodlopen", ga je katapulten gooien met een gigantische overmacht en word je nog weggespeeld.

Om terug te komen op alle onnozeliteiten van "dan toch beter dat de intern naar je BG gaat dan naar de vijand", dan speel je niet voor de winst, het lijkt me duidelijk dat je dan gewoon dorpen afgeeft om een andere stam aan de winst te helpen waarbij je enkel maar kan verliezen.

Dit is dus boosten he vrienden...
 

Unidentified Black Male.

Beste Designer 20/21
Reactiescore
2.208
Ook jammer dat Last niet mee wil werken aan een gezamelijke massa op kata stam Run. Heres word tot 26 punten afgebroken zonder enige skill en Last profiteerd straks door zonder strijd alles gratis af te edelen denk ik :p
 
Reactiescore
470
Ha krijgt heres katas?
Lekker voor hem.
 

Rob.

Forum Personality 19/20
Reactiescore
5.763
casual 2.0
 
Reactiescore
8
Even vanuit Fruit een inkijkje in waar Heres mee te maken heeft. Ik heb 12 van de eerste berichten gepakt. Maar ik denk dat ik er hier zo'n 75 van heb...

1.png2.png3.png4.png5.png6.png7.png8.png9.pngdeel1.png
 
Bovenaan