Het spelniveau van BLOOD

Reactiescore
111
Ik snap het gemiep niet, cf'en aan de orde van de dag sinds w3... betekend dat je als speler zelf steken hebt laten vallen en gaten in je clusters laat.. dan ziet iemand een kans en springt erop in. Leer ervan of neem de dorpen gewoon terug over ipv te miepen.

'T is geen tribalhuggs!!
( al is er volgens mij wel een versie online, dus verander je spel ff)
 
Reactiescore
1.283
Ik snap het gemiep niet, cf'en aan de orde van de dag sinds w3... betekend dat je als speler zelf steken hebt laten vallen en gaten in je clusters laat.. dan ziet iemand een kans en springt erop in. Leer ervan of neem de dorpen gewoon terug over ipv te miepen.

'T is geen tribalhuggs!!
( al is er volgens mij wel een versie online, dus verander je spel ff)

Waar speel je? Ik zoek een cf zonder gedoe :)
 
Reactiescore
961
Ik snap het gemiep niet, cf'en aan de orde van de dag sinds w3... betekend dat je als speler zelf steken hebt laten vallen en gaten in je clusters laat.. dan ziet iemand een kans en springt erop in. Leer ervan of neem de dorpen gewoon terug over ipv te miepen.

'T is geen tribalhuggs!!
( al is er volgens mij wel een versie online, dus verander je spel ff)
Ja neem de dorpen gewoon terug over joh! Jij zou mijn dag echt goedmaken als ik een cfje bij je pak. Je bent zo`n type die al zijn clears erop dondert en er later pas achter komt dat de cf meer stacked is dan Elon Musk zijn vermogen.
 
Reactiescore
338
zet me maar bij wie je nog het liefst een keer in de stam wilt, deze wereld is perfect daarvoor om die 7 op 1 gangbang te fixen, of mag ik dat woord niet zeggen Duvel? Zie je tim ben al stout

Er zijn woorden zat, die beter verwoorden wat je wil zeggen en minder vuil zijn....
 
Reactiescore
736
Er zijn woorden zat, die beter verwoorden wat je wil zeggen en minder vuil zijn....

Ed is dan ook een vuil apparaat. Dat zie je wel aan die foto.
 
Bovenaan