Top/flopstammen

Reactiescore
383
Al onze clears liepen op Ivar dus heb je slechts wat bezigheidstherapie kunnen geven, netjes geblockt en gesniped vanuit jullie kant alsnog

*Cries in +98*
 

Kyuka

Beste Stamleider 20/21
Reactiescore
4.356
Stelling:

LeonArmy, Arithmetic, Blacklist, Bloody Butcher en Dontw8run hadden als een 5 mans stam (zoals instellingen voorschrijven) veel meer kans gemaakt op een wereldwinst.
 
Reactiescore
6
Stelling:

LeonArmy, Arithmetic, Blacklist, Bloody Butcher en Dontw8run hadden als een 5 mans stam (zoals instellingen voorschrijven) veel meer kans gemaakt op een wereldwinst.

Blacklist niet. Spelers kunnen nog geen planning maken man lmao.
 
Reactiescore
1.139
Vanaf de start lastig mits je er vanuit gaat dat ze de zelfde ligging hadden gehad.
Als ze zodra de alliantie gevormd werden naar 5 accounts waren gegaan en de rest intern denk ik het wel maar ook dan was het lastig geweest niet alleen om al die andere te overtuigen om intern te gaan maar ook om tot een deftige front vorming te komen.
Denk wel dat ze meer kans hadden gehad maar niet "veel meer"
Waren ze als semi pre vanaf de eerste paar weken al bij elkaar gekomen en hadden ze hun liggingen op elkaar aangepast dan zeker.
 
Reactiescore
449
Reactiescore
383
Stelling:

LeonArmy, Arithmetic, Blacklist, Bloody Butcher en Dontw8run hadden als een 5 mans stam (zoals instellingen voorschrijven) veel meer kans gemaakt op een wereldwinst.

Denk dat Greedy grotere meerwaarde had kunnen zijn als Arith naar de core/noord was gegaan. Greedy met een safe ala Bunny bijvoorbeeld
 
Reactiescore
383
Denk dat onder geen enkele mogelijkheid (met de kennis van nu) de alliantie ww had kunnen pakken.

Denk dat ze wel een kans hadden gemaakt. Als de verliezen groter zouden zijn geweest dan waren de interne problemen bij Cult veel groter geweest. Zoals t nu is gelopen is de grootste tegenstand intern geweest maar wel behapbaar gebleven. Als dit anders was gelopen denk ik dat t ook zomaar een Tyrant verhaal (w76) had kunnen worden.
 
Reactiescore
1.380
Sowieso met te veel acounts dat we waren in het begin. Hadden er zeker een paar hun ego aan de kant moeten zetten zodat je 1 of 2 fatsoenlijke stammen had gehad. Dan had je een kans gemaakt.
 
Reactiescore
676
Het moge duidelijk zijn dat wij ons aantal accounts omlaag hadden moeten voeren. Helaas kwam het hier intern niet van vanwege verscheidene redenen zoals wisselende stamleidingen, IL Leone debacle, stab-situatie omtrent Thomas1969 en spelers die simpelweg niet van het account af wilden. Een van de dingen die mijn inziens ook heel erg meespeelde is dat er lang geen stamgevoel was binnen de alliantie. We bestonden namelijk uit 3 stammen die bij elkaar geforceerd werden om Cult tegenstand te bieden ipv dat we ervoor kozen samen te spelen. Ik heb een hoop gezellige mensen en goede spelers leren kennen deze wereld, maar er waren lang 'alliantie-genoten' waarmee wij van TAC helemaal niks mee te maken hadden. Uiteindelijk denk ik dat Cult qua skills, activiteit maar vooral ook vanwege de goede samenwerking bij massa's sowieso had gewonnen.
 
Bovenaan