praathoek

Reactiescore
5.599
Ode aan de prestatie van CbC bij deze massa.
 

Rob.

Forum Personality 19/20
Reactiescore
5.762
cbc en met vooral name ik hebben ons best gedaan

merci
 
Reactiescore
5.599
Met Rob aan het roer gaan wij de wereld veroveren.
 
Reactiescore
487
TOP PRESTATIE VAN CBC
 

Bijlagen

  • Schermafbeelding 2022-01-07 om 02.02.12.png
    Schermafbeelding 2022-01-07 om 02.02.12.png
    370,9 KB · Weergaven: 46
Reactiescore
1.367
UM is de enige die zich wel netjes houdt aan de afspraken

hoop dat hier rekening mee gehouden kan worden en dat de veroveraars thuis zullen blijven!

mvg

UM KATA ACCOUNT!
 
Reactiescore
1.380
Pak hem Martijn, net als op 75

nah geen zin. Log net in en zag dat ze ons al geedeld hadden althans die noob van een Roedie. Nu hij weet dat alles bij Dennis staat ff snel de dorpen edelen haha. Dat is nou precies een rede waarom het bij ons de alliantie nooit werkte omdat iedereen althans de meeste alleen aan zichzelf denken.

shout out naar de volgende accounts waar ik prettig mee samen gespeelt heb en die er wel voor wouden gaan:
Arithemic
The Bloody Butcher
Greedy
Leonarmy
Tim

Bedankt voor de goede tijd en wat we nu doen hadden we al weken eerder moeten doen.
Moet wel zeggen dat er veel tijd en geld overblijft als je geen tw speelt haha
 
Reactiescore
280
shout out naar de volgende accounts waar ik prettig mee samen gespeelt heb en die er wel voor wouden gaan:
Arithemic
The Bloody Butcher
Greedy
Leonarmy
Tim

Als je het voor elkaar had gekregen om met deze accounts een goed cluster neer te leggen dan was het wel een leukere wereld geweest ja.
 
Reactiescore
1.380
Als je het voor elkaar had gekregen om met deze accounts een goed cluster neer te leggen dan was het wel een leukere wereld geweest ja.

Klopt dan hadden we leuke gevechten gehad helaas zitten er een aantal toxic accounts tussen die het verpest hebben.
Veel plezier nog Cult om de laatste accounts te slopen en terechte winnaars. Zag wel leuke massa's die goed geslaagd zijn.
 
Reactiescore
27
nah geen zin. Log net in en zag dat ze ons al geedeld hadden althans die noob van een Roedie. Nu hij weet dat alles bij Dennis staat ff snel de dorpen edelen haha. Dat is nou precies een rede waarom het bij ons de alliantie nooit werkte omdat iedereen althans de meeste alleen aan zichzelf denken.

shout out naar de volgende accounts waar ik prettig mee samen gespeelt heb en die er wel voor wouden gaan:
Arithemic
The Bloody Butcher
Greedy
Leonarmy
Tim

Bedankt voor de goede tijd en wat we nu doen hadden we al weken eerder moeten doen.
Moet wel zeggen dat er veel tijd en geld overblijft als je geen tw speelt haha

Gelukkig voor iedereen ben jij wel de koning in communiceren en woord houden toch?
 
Reactiescore
449
Moet wel zeggen dat er veel tijd en geld overblijft als je geen tw speelt haha

Amen kerel. Amper/geen TW spelen is heel goed voor de portemonnee, kan het geld richting de vriendin ipv pptjes
 
Bovenaan