Praathoek #29

Reactiescore
864
Zie wel een aantal bekende namen die voorgaande classics niet voorbij kwamen.
Hoop dat de premade van Angrypanda niet teveel domineert daar in het zuid-oosten.. nu al bijna 10 accounts geteld.
 
Reactiescore
108
Zie wel een aantal bekende namen die voorgaande classics niet voorbij kwamen.
Hoop dat de premade van Angrypanda niet teveel domineert daar in het zuid-oosten.. nu al bijna 10 accounts geteld.

Ik denk dat een seconde wereld toch andere spelers trekt. Laten we het hopen, nieuwe aanwas is toch leuk.
 

Rob.

Forum Personality 19/20
Reactiescore
5.761
ik wil niet stoefen maar ik heb een 100% winrate op seconde werelden en ik zit nog op de transfermarkt
 
Reactiescore
38
Zie wel een aantal bekende namen die voorgaande classics niet voorbij kwamen.
Hoop dat de premade van Angrypanda niet teveel domineert daar in het zuid-oosten.. nu al bijna 10 accounts geteld.
Zit je alweer te zagen over een premade? Je vrienden liggen ook zuidwest 1tje heeft al 5 dorpen met 1.9k oda maar ze boosten nooit hoor
 
Reactiescore
3
Zit je alweer te zagen over een premade? Je vrienden liggen ook zuidwest 1tje heeft al 5 dorpen met 1.9k oda maar ze boosten nooit hoor
Er is natuurlijk een verschil tussen wat gratis dorpen pakken (ook al is starten met boosts altijd lame, zeker op een classic) en de hele classic proberen te domineren met minstens 2, bijna 3 stammen vol accounts.

Mijn gok is dat jullie met 1 stam op een gegeven moment alles zullen internen om snel de dominantie te halen...
Het is maar waar je je speelplezier uit haalt natuurlijk. :)
 
Reactiescore
38
Er is natuurlijk een verschil tussen wat gratis dorpen pakken (ook al is starten met boosts altijd lame, zeker op een classic) en de hele classic proberen te domineren met minstens 2, bijna 3 stammen vol accounts.

Mijn gok is dat jullie met 1 stam op een gegeven moment alles zullen internen om snel de dominantie te halen...
Het is maar waar je je speelplezier uit haalt natuurlijk. :)
Weet niet wie je bedoeld met jullie. Ikzelf speel deze classic niet maar heb wel mensen die ik ken in de stam 1-5 en waar ik ook kan loggen als moet.
Alsinds veel succes allemaal en laat het in game zien wat jullie kunnen niet op het forum weer klagen en zagen zoals elke classic opnieuw het geval is.
 

Chameleon

Beste P&P'er 20/21
Reactiescore
3.559
Weet niet wie je bedoeld met jullie. Ikzelf speel deze classic niet maar heb wel mensen die ik ken in de stam 1-5 en waar ik ook kan loggen als moet.
Alsinds veel succes allemaal en laat het in game zien wat jullie kunnen niet op het forum weer klagen en zagen zoals elke classic opnieuw het geval is.
Elke classic? Je bedoelt de laatste paar classics, waar jullie consistent de stamlimiet overschrijden om een gebrek aan skills recht te trekken? Je kunt ook overwegen te leren TWen, maar dat is natuurlijk de moeilijkere route
 
Reactiescore
1.089
Weet niet wie je bedoeld met jullie. Ikzelf speel deze classic niet maar heb wel mensen die ik ken in de stam 1-5 en waar ik ook kan loggen als moet.
Alsinds veel succes allemaal en laat het in game zien wat jullie kunnen niet op het forum weer klagen en zagen zoals elke classic opnieuw het geval is.

Maar je kan ook even back to earth komen, en accepteren dat het zeuren niet ophoud zolang er met excessieve hoeveelheden aan accounts/interns wordt gespeeld? Zo lastig lijkt me dat toch niet te begrijpen.

En dan kan je wel noemen van bla bla zij doen het ook. Maar sinds ik die statistieken zag dat jij meer dan 70% van je dorpen had geinternd op ik denk cl24, kan ik dat toch niet bepaald serieus nemen.
 
Reactiescore
38
Maar je kan ook even back to earth komen, en accepteren dat het zeuren niet ophoud zolang er met excessieve hoeveelheden aan accounts/interns wordt gespeeld? Zo lastig lijkt me dat toch niet te begrijpen.

En dan kan je wel noemen van bla bla zij doen het ook. Maar sinds ik die statistieken zag dat jij meer dan 70% van je dorpen had geinternd op ik denk cl24, kan ik dat toch niet bepaald serieus nemen.
Er is een verschil tussen vragen achter dorpen(intern) en mensen die gewoon stoppen met spelen toch? Dan moet je die dorpen wel edelen of je kan niet verder... of zeg jij dan ik pak die dorpjes niet iemand anders mag ze nemen..? Cl24 was dat die classic met Defqon? Diegene waar we om de 3 dagen 1k+ incs kregen en dit zo 4 weken volhielden tot ze zelf quite?
 
Reactiescore
108
Maar je kan ook even back to earth komen, en accepteren dat het zeuren niet ophoud zolang er met excessieve hoeveelheden aan accounts/interns wordt gespeeld? Zo lastig lijkt me dat toch niet te begrijpen.

En dan kan je wel noemen van bla bla zij doen het ook. Maar sinds ik die statistieken zag dat jij meer dan 70% van je dorpen had geinternd op ik denk cl24, kan ik dat toch niet bepaald serieus nemen.

Oh dit vraagt om onderbouwing! Ik denk namelijk dat je hier de plank mis slaat met de verwijzing naar c24 maar ik ben benieuwd naar je onderbouwing.
 
Reactiescore
1.089
Het was CL26, heb ik net gelezen.
 
Reactiescore
1.138
Er is een verschil tussen vragen achter dorpen(intern) en mensen die gewoon stoppen met spelen toch? Dan moet je die dorpen wel edelen of je kan niet verder... of zeg jij dan ik pak die dorpjes niet iemand anders mag ze nemen..? Cl24 was dat die classic met Defqon? Diegene waar we om de 3 dagen 1k+ incs kregen en dit zo 4 weken volhielden tot ze zelf quite?

Kan je vast zeggen dat dit waarschijnlijk wel de nieuwe regel wordt.
Niks meer intern alles moet gewoon op delete als het stopt.
 

Unidentified Black Male.

Beste Designer 20/21
Reactiescore
2.208
@Sseg waar zitten jullie deze classic dan? Want heb wel een vermoeden, maar bij Flex in de stam heb je eigenlijk weinig te klagen toch :p... ookal vind ik het ook bizar gay die twee volwaardige stammen daaro samen.
 
Reactiescore
1.089
Ik ben bijna anderhalf jaar gestopt ja
 
Reactiescore
1.075
Er is een verschil tussen vragen achter dorpen(intern) en mensen die gewoon stoppen met spelen toch? Dan moet je die dorpen wel edelen of je kan niet verder... of zeg jij dan ik pak die dorpjes niet iemand anders mag ze nemen..? Cl24 was dat die classic met Defqon? Diegene waar we om de 3 dagen 1k+ incs kregen en dit zo 4 weken volhielden tot ze zelf quite?

Je bedoelt die wereld waar iedereen quitte wanneer jullie de wereld kapot gerecruit hadden
 
Bovenaan