Top/flopspelers

Reactiescore
228
Reactiescore
736
Reactiescore
30
Blood - Dikke, vette FLOP!

na een kleine massa van MCM midden in het nacht, en paar clears op gestackte dorpen in stijl van TheBigNobs, had ik genoegen om van beide accounts een bericht te ontvangen met gezeur hoeveel geluk ik heb en hoe zielig ik ook ben.

Hierbij een foto van prachtige taktieken van Blood die volgens hun wel prima zijn:
res1.png res2.png
rest 3.pngres4.pngres5.png

Omdat het hun niet gelukt is, hebben de jongens van Blood een nieuwe taktiek bedacht, namelijk:
Laten wij net voor kerststop een rang 14 stam massa laten aankomen, zodat wij toch ergens doorheen komen.
Blijkbaar ging het niet zo ideaal, want ze zijn 35+ clears kwijtgeraakt, en toch geen dorpje kunnen pakken. Wel hebben ze zoals Dabbeljoe een prachtige
kerstpakket kunnen openen: een mooie CF.

lol.png
Rood - MCM
Oranje - TheBigNobz.


Hoe heeft MCM op gereageerd?
triest.png

Meeste zouden hem wel gelijk geven, maar wacht... wat is dit.. midden in onze stamcluster.. King Ragnar!
Blood nodigd er mensen uit in hun MB/DU stam midden in onze stamcluster.
beetje hypocritiet, niet?

hasbulla.png

als kers op deze trieste taart:
Ik snap wel dat je DU/MB stam maakt, maar 7 verschillende MB stammen is wel iets te veel, of niet?

Groetnis út Fryslân,

Szymon / Slabiack
 
Laatst bewerkt:
Reactiescore
26
Blood - Dikke, vette FLOP!

na een kleine massa van MCM midden in het nacht, en paar clears op gestackte dorpen in stijl van TheBigNobs, had ik genoegen om van beide accounts een bericht te ontvangen met gezeur hoeveel geluk ik heb en hoe zielig ik ook ben.

Hierbij een foto van prachtige taktieken van Blood die volgens hun wel prima zijn:
Bekijk bijlage 31324 Bekijk bijlage 31325
Bekijk bijlage 31326Bekijk bijlage 31327Bekijk bijlage 31328

Omdat het hun niet gelukt is, hebben de jongens van Blood een nieuwe taktiek bedacht, namelijk:
Laten wij net voor kerststop een rang 14 stam massa laten aankomen, zodat wij toch ergens doorheen komen.
Blijkbaar ging het niet zo ideaal, want ze zijn 35+ clears kwijtgeraakt, en toch geen dorpje kunnen pakken. Wel hebben ze zoals Dabbeljoe een prachtige
kerstpakket kunnen openen: een mooie CF.

Bekijk bijlage 31329
Rood - MCM
Oranje - TheBigNobz.


Hoe heeft MCM op gereageerd?
Bekijk bijlage 31330

Meeste zouden hem wel gelijk geven, maar wacht... wat is dit.. midden in onze stamcluster.. King Ragnar!
Blood nodigd er mensen uit in hun MB/DU stam midden in onze stamcluster.
beetje hypocritiet, niet?

Bekijk bijlage 31331

als kers op deze trieste taart:
Ik snap wel dat je DU/MB stam maakt, maar 7 verschillende MB stammen is wel iets te veel, of niet?

Groetnis út Fryslân,

Szymon / Slabiack

Laat mij er is buiten met mijn stam, enigste die invloed kan hebben bij ons zijn timlando en ik? Weet niet wat je loopt te zeiken over King Ragnar is gewoon maatje van mij 50 tiles van mij weg? Dus niet zo piepen thanks bye
 
Laatst bewerkt door een moderator:
Reactiescore
2
Slabiack Flop, ik kan je zelf met deff edelen :spear::sword:
Je hebt geluk dat de kerstman gul was met je toestemming.

Ook krijg je minpunten voor random CF, 2x Flop dus.

haha.png


Ps: Waarom klaagt de internkoning over mb's? Sommige moeten clearen voor hun dorpjes:engel:

haha2.png


Kusjes
 
Laatst bewerkt:
Reactiescore
30
Slabiack Flop, ik kan je zelf met deff edelen :spear::sword:
Je hebt geluk dat de kerstman gul was met je toestemming.

Ook krijg je minpunten voor random CF, 2x Flop dus.

Bekijk bijlage 31334


Ps: Waarom klaagt de internkoning over mb's? Sommige moeten clearen voor hun dorpjes:engel:

Bekijk bijlage 31335


Kusjes
Niet iedereen krijgt €1000 van mama op bbs te boosten.

PS. Als je mij met deff kan edelen, waarom ben je paar clears lichter zonder enige succes?
 
Reactiescore
201
Zal het nog een keertje zeggen, aangezien je niet zo goed kan lezen precies.
Je hebt geluk dat de kerstman gul was met je toestemming.

You win some, you lose some.
Dat dz ts blijft steken heeft niet zozeer met geluk te maken… misschien had jij gewoon pech en had je er beter eentje meer gestuurd?
 
Reactiescore
736
Bovenaan