[Speeltopic] Weerwolven van Wakkerdam #333

Reactiescore
1.383
er zit geen ijzeren hein in daarom is er geen tegenclaim duh. ik ga niet claimen, wrm denk je dat ik zo overduidelijk oproep om bappos te beulen en de tweede wolf weet???
 

Rob.

Forum Personality 19/20
Reactiescore
5.762
en dan bedoelt combino over mijn rol in dit wvw potje, alvorens je mijn persoonlijkheid ten volle complimenteert
 
Reactiescore
993
@Candiu jouw mening graag over robske?
Ik heb meer tegen bappos, en gezien die tegen Rob is..ben ik pro Rob?

Echter heb/had ik KS ook als goedje staan, maar die wil Rob er weer uit hebben. En graag een tegenclaim tegen/voor bappos. Om Bappos dus dan maar te kunnen laten als er geen tegenclaim komt, want dan zal Bappos wel de waarheid spreken.

Dus dan zie ik eerder KS en bappos samen als wolf.
 

Rob.

Forum Personality 19/20
Reactiescore
5.762

Calamus Incendium

Forum Personality 20/21
Reactiescore
6.150
Ik heb meer tegen bappos, en gezien die tegen Rob is..ben ik pro Rob?

Echter heb/had ik KS ook als goedje staan, maar die wil Rob er weer uit hebben. En graag een tegenclaim tegen/voor bappos. Om Bappos dus dan maar te kunnen laten als er geen tegenclaim komt, want dan zal Bappos wel de waarheid spreken.

Dus dan zie ik eerder KS en bappos samen als wolf.

Waarom heb je KS als goedje, niets tegen KS, maar die heeft ook echt amper iets zinvols toegevoegd e ndat is gezien zijn normale spel wel heel bijzonder. Lijkt alsof hij zich bewust afzijdig houdt en nu actief is om subtiel medewolfje bappos te verdedigen.
 
Reactiescore
993
Waarom heb je KS als goedje, niets tegen KS, maar die heeft ook echt amper iets zinvols toegevoegd e ndat is gezien zijn normale spel wel heel bijzonder. Lijkt alsof hij zich bewust afzijdig houdt en nu actief is om subtiel medewolfje bappos te verdedigen.
Ik heb hem altijd als goedje, zo lang hij goed mee doet. Maar nu is hij voornamelijk bezig, met bepaalde mensen indirect te beschermen

vandaar mijn heb/had.
 
Reactiescore
397
Waarom heb je KS als goedje, niets tegen KS, maar die heeft ook echt amper iets zinvols toegevoegd e ndat is gezien zijn normale spel wel heel bijzonder. Lijkt alsof hij zich bewust afzijdig houdt en nu actief is om subtiel medewolfje bappos te verdedigen.
Zit je nou goodwill te kweken?

Stel toch voor Speeder. te lynchen als hij niet claimt.

Edit: Hoe gaan we een Ijzeren Hein claim zo vroeg op de dag niet geloven? De wolven nemen toch nooit het risico om die rol te claimen met de kans dat er een tweede in zit? Al helemaal niet zo snel op de dag.
 

Combino Pastasaus

Beste Spelleider 20/21
Reactiescore
1.957
denk rob en candiu wolf sws en wellicht bappos infectie bedank me later maar immers ben ik bewezen wolvenvangerk
 
Bovenaan