[Speeltopic] Weerwolven van Wakkerdam #333

Reactiescore
1.577
ik geef miketijger het voordeel van de twijfel en ik ga gewoon resoluut voor candiu

geeft veel commentaar op andere spelers, maar komt eigenlijk zelf met nul inhoud
zegt van andere spelers dat ze enkel stemmen en dan niet meer terugkeren en benoemt dat als wolfs, maar doet het zelf

en ze loopt de hele tijd te trollen ik heb het er echt mee gehad
 
Reactiescore
993

Rob.

Forum Personality 19/20
Reactiescore
5.761
alsof mensen die serieus spelen ook niet gokken en zich baseren op zelfbedachte redenaties die nergens op slaan zoals de rest van jullie die zogenoemd trollen

hier hoor ik niet bij want ik heb bappos zijn wolvencoalitie 100% zeker ontmanteld

bappos
 

Calamus Incendium

Forum Personality 20/21
Reactiescore
6.133
alsof mensen die serieus spelen ook niet gokken en zich baseren op zelfbedachte redenaties die nergens op slaan zoals de rest van jullie die zogenoemd trollen

hier hoor ik niet bij want ik heb bappos zijn wolvencoalitie 100% zeker ontmanteld

bappos
Waarom bappos
 
Reactiescore
993
@Calamus Incendium wil je nog even antwoorden waarom je drankje niet op nonkel hebt gebruikt. Je stem gisteren en vandaag op hem.
 
Reactiescore
993

Rob.

Forum Personality 19/20
Reactiescore
5.761
Waarom bappos
hij probeerde op dag 1 al de spotlights richting mij te werpen met een theorie, maar omdat niemand er in mee ging heeft hij die los gelaten ipv voet bij stuk te houden

heel wolfs
 

Rob.

Forum Personality 19/20
Reactiescore
5.761
overigens ben ik niet de enige die slachtoffer is van bappos sluwe wolventactieken om een balletje op te werpen en te zien wie hapt om alle aandacht naar andere te leiden
 

Calamus Incendium

Forum Personality 20/21
Reactiescore
6.133
hij probeerde op dag 1 al de spotlights richting mij te werpen met een theorie, maar omdat niemand er in mee ging heeft hij die los gelaten ipv voet bij stuk te houden

heel wolfs

Goed gezien Rob, Bappos
 
Reactiescore
1.449
Ik zie dat de werelders zich verenigen om mij eruit te stemmen.

Beetje jammer dat het gaat met drogredenen en leugens.
 

Rob.

Forum Personality 19/20
Reactiescore
5.761
Ik zie dat de werelders zich verenigen om mij eruit te stemmen.

Beetje jammer dat het gaat met drogredenen en leugens.
neem het niet persoonlijk maar je speelt gewoon boven je gewichtsklasse deze wvw ronde
 
Reactiescore
1.577
ik stel vast dat Candiu heel aandachtig blijft meelezen maar niet antwoordt op mijn directe vraag of überhaupt deelneemt aan de debatten

wolfke in het nauw??
 
Bovenaan