[Speeltopic] Weerwolven van Wakkerdam #333

Reactiescore
947
Ik citeer graag mezelf leidende in het vorige potje waarbij ik eveneens dinsdagavond niet thuis ben. (Door hobbies bijvoorbeeld) En als we daar nu gezellig "vergaderden" achteraf, dan ben ik laat thuis ja.


lijkt mij een leugen .. welke hobby vindt plaats op dinsdagavond ?
 

Rob.

Forum Personality 19/20
Reactiescore
5.763
bappos is aan het bezwijken jongens

nog voor de dl zal hij wolf claimen en smeken om genade let maar op
 
Reactiescore
698
Als ik even het potje opnieuw doorneem
Dan zou ik momenteel even op deze denkpiste willen stappen

Momenteel even schrappen als verdachten
nonkel --> post na materlotti voornamelijk
bappos --> wegens de snelle stemmen op hem (had ik gisterenavond al)
candiu --> gevoel tbh
materlotti

Als ik kijk naar de stemmen van Time verder
Heb ik anthraxxol, speeder, KS en JB

materlotti en anthraxxol gaan daarna op bappos, nog enkele stemmen op bappos, dus snelle draaiing op bappos en later weer vrij snel naar nonkel.
Als je dan even kijkt naar hoe of wat, dan zou bappos 'gered' zijn door candiu (enigste overgebleven online) Dus dan zouden hen samen wolf moeten zijn?

speeder is nu onvoldoende om verder te gaan, ik begin het hoe langer hoe minder kop noch staart aan te krijgen.
JB zou ik graag nog eens willen horen, zijn posts zegt die dat die er niet zo is, dus ik verwacht van hem nog een verdenking ofzo binnenkort.
anthraxxol heb ik standaard weinig inzicht in, maar vind hem voor de moment wel hoog op de verdachtenlijst komen.
Maar eigenlijk KS heb ik nu sterk in mijn vizier gekregen. Hij stemt niet echt gunstig, lijkt me goedwil te creëren bij calamus en vind hem nogal op de achtergrond. @killingsspreeee

TLDR
KS, anthraxxol, speeder
 

Calamus Incendium

Forum Personality 20/21
Reactiescore
6.174
Als ik even het potje opnieuw doorneem
Dan zou ik momenteel even op deze denkpiste willen stappen

Momenteel even schrappen als verdachten
nonkel --> post na materlotti voornamelijk
bappos --> wegens de snelle stemmen op hem (had ik gisterenavond al)
candiu --> gevoel tbh
materlotti

Als ik kijk naar de stemmen van Time verder
Heb ik anthraxxol, speeder, KS en JB

materlotti en anthraxxol gaan daarna op bappos, nog enkele stemmen op bappos, dus snelle draaiing op bappos en later weer vrij snel naar nonkel.
Als je dan even kijkt naar hoe of wat, dan zou bappos 'gered' zijn door candiu (enigste overgebleven online) Dus dan zouden hen samen wolf moeten zijn?

speeder is nu onvoldoende om verder te gaan, ik begin het hoe langer hoe minder kop noch staart aan te krijgen.
JB zou ik graag nog eens willen horen, zijn posts zegt die dat die er niet zo is, dus ik verwacht van hem nog een verdenking ofzo binnenkort.
anthraxxol heb ik standaard weinig inzicht in, maar vind hem voor de moment wel hoog op de verdachtenlijst komen.
Maar eigenlijk KS heb ik nu sterk in mijn vizier gekregen. Hij stemt niet echt gunstig, lijkt me goedwil te creëren bij calamus en vind hem nogal op de achtergrond. @killingsspreeee

TLDR
KS, anthraxxol, speeder

hoezo schrap je iemand op enkel gevoel dat heeft toch geen nut
 
Reactiescore
1.777
in het licht van de recente gebeurtenissen neig ik ook van nonkel naar mike te switchen
bappos lijkt me zeker goedje
 

Combino Pastasaus

Beste Spelleider 20/21
Reactiescore
1.957
denk dat de definitie van schrappen redelijk algemeen aangenomen wordt, je komt niet meer uit je woorden mike, geef gewoon op
 
Reactiescore
397
Momenteel even schrappen als verdachten
nonkel --> post na materlotti voornamelijk
bappos --> wegens de snelle stemmen op hem (had ik gisterenavond al)
candiu --> gevoel tbh
materlotti

Als ik kijk naar de stemmen van Time verder
Heb ik anthraxxol, speeder, KS en JB
Je schrapt hier twee spelers op basis van aantal posts en één speler op basis van gevoel? Alleen voor bappos heb je een beetje een reden. Daarnaast zeg je hier dat ik op .Time heb gestemd wat onjuist is.

Zie overigens wel dat laila je post een like geeft maar verder nergens op in gaat, iets wat ze overigens het hele potje al niet doet. Een beetje mee gaan en een beetje op gevoel stemmen.
ik ga voor speeder

als ik een keus moet maken heb ik een slechter gevoel bij speeder dan bij time
ik ga mee op nonkel
Daarnaast gelijk verdedigend.
waar zie jij n verdediging van duvel?

wat is jouw argument om op hem te stemmen?
@laila Wat vind jij tot noch toe van materlotti en Rob.? Daarnaast vraag ik me af in hoeverre jij de mening in het lijstje van Mike deelt.
 
Reactiescore
556
ik vind dit hele potje een grote troll
en is jammer van de tijd die jordy erin heeft gestoken.

de like voor mike is omdat hij 1 van de weinig die er nog moeite in steekt.
ik moet zeggen dat ik daar zelf weinig motivatie voor kan vinden.


maar op jouw vraag in te gaan
materlotti schep alleen hoop chaos door tig x zijn stem te veranderen. dat is eigenlijk het enige wat me bij blijft van hem . geld trouwens ook voor bappos.

en rob post wel maar zijn post hebben weinig inhoud.

voor de rest kan ik me wel vinden in mike zn verdachten.
ik vind jou oa ook heel anders spelen als dat je normaal mee doet.
normaal ben je actiever en zoek je mee en kom je met argumenten.
nu ben je meer op de achtergrond en komt af en toe met een post waarin je anderen naar bevindingen vraagt.
 
Reactiescore
698
denk dat de definitie van schrappen redelijk algemeen aangenomen wordt, je komt niet meer uit je woorden mike, geef gewoon op
Sorry dat ik met die post iets anders bedoelde. Het is wvw e. Wie weet verdenk ik hen over een dag of 2 door weet ik veel wat.

Wie zijn jouw verdachten? Of personen waarbij je twijfels hebt?
Je schrapt hier twee spelers op basis van aantal posts en één speler op basis van gevoel? Alleen voor bappos heb je een beetje een reden. Daarnaast zeg je hier dat ik op .Time heb gestemd wat onjuist is.

Zie overigens wel dat laila je post een like geeft maar verder nergens op in gaat, iets wat ze overigens het hele potje al niet doet. Een beetje mee gaan en een beetje op gevoel stemmen.


Daarnaast gelijk verdedigend.

@laila Wat vind jij tot noch toe van materlotti en Rob.? Daarnaast vraag ik me af in hoeverre jij de mening in het lijstje van Mike deelt.
 
Reactiescore
698
Op de onbeantwoorde citaat hierboven.
Ik denk dat ik ergens mis was. Idd je stemde niet time. Kga straks daarvoor kijken
 

Rob.

Forum Personality 19/20
Reactiescore
5.763
Reactiescore
1.662
Als ik even het potje opnieuw doorneem
Dan zou ik momenteel even op deze denkpiste willen stappen

Momenteel even schrappen als verdachten
nonkel --> post na materlotti voornamelijk
bappos --> wegens de snelle stemmen op hem (had ik gisterenavond al)
candiu --> gevoel tbh
materlotti

Als ik kijk naar de stemmen van Time verder
Heb ik anthraxxol, speeder, KS en JB

materlotti en anthraxxol gaan daarna op bappos, nog enkele stemmen op bappos, dus snelle draaiing op bappos en later weer vrij snel naar nonkel.
Als je dan even kijkt naar hoe of wat, dan zou bappos 'gered' zijn door candiu (enigste overgebleven online) Dus dan zouden hen samen wolf moeten zijn?

speeder is nu onvoldoende om verder te gaan, ik begin het hoe langer hoe minder kop noch staart aan te krijgen.
JB zou ik graag nog eens willen horen, zijn posts zegt die dat die er niet zo is, dus ik verwacht van hem nog een verdenking ofzo binnenkort.
anthraxxol heb ik standaard weinig inzicht in, maar vind hem voor de moment wel hoog op de verdachtenlijst komen.
Maar eigenlijk KS heb ik nu sterk in mijn vizier gekregen. Hij stemt niet echt gunstig, lijkt me goedwil te creëren bij calamus en vind hem nogal op de achtergrond. @killingsspreeee

TLDR
KS, anthraxxol, speeder
ik vind dit een goede theorie

candiu
 
Bovenaan