[Speeltopic] Weerwolven van Wakkerdam #333

Reactiescore
1.577
ik word in een verkeerd hokje geduwd en voel me daar niet comfortabel bij

als dit zo voortgaat, schrijf ik me uit wegens spelbederf
 
Reactiescore
1.525
klopt 'weLLicHt InFeCtiE' nee natuurlijk niet bappos dat weet je zelf ook wel. bappos is daarom mijn eerste wolf
 
Reactiescore
986
nonkel jos heeft mij overtuigd de afgelopen pagina's. Ik schrap hem van mijn wolvenlijst

ik ga daarom nu voor bappos
 
Reactiescore
397
Kunnen we volgende keer op dag 2 beginnen?
Als time mee doet is hij altijs het eerste (goed of slecht)

Ik ga voor combino
wil van bappos nog meer horen. Zeker na uitslag lynch straks.
ik ga voor speeder

als ik een keus moet maken heb ik een slechter gevoel bij speeder dan bij time
Bovenstaande stemmen vallen me op omdat ze zo laat zijn. De stem van Candiu heeft helemaal geen impact op de stemming, dus waarom wacht je zo lang. Bij laila is het een makkelijk stem, maar op deze manier wordt ze niet uit het rijtje van stemmers op .Time geplukt.
nee niet bang hoor.
ik vroeg me alleen af waar hij die verdediging zag. aangezien ik niks tegen was gekomen.
mijn verdachten lijstje, eigenlijk hoort eigenlijk iedereen hier nog in.
nonkel
speeder
duvel
bappos

twijfel
ks
dash

hier heb ik eigenlijk goed gevoel bij
candiu
mike

de rest niet gehoord of niet opgevallen
Iedereen is nog verdacht, en nonkel, speeder, duvel en bappos verdenk je het meest? Wat houdt twijfel hier in als je iedereen nog verdenkt? Waarom heb je een slecht gevoel bij de bovenste vier namen en een goed gevoel bij Mike en Candiu?
 
Reactiescore
1.013
Bovenstaande stemmen vallen me op omdat ze zo laat zijn. De stem van Candiu heeft helemaal geen impact op de stemming, dus waarom wacht je zo lang. Bij laila is het een makkelijk stem, maar op deze manier wordt ze niet uit het rijtje van stemmers op .Time geplukt.

Iedereen is nog verdacht, en nonkel, speeder, duvel en bappos verdenk je het meest? Wat houdt twijfel hier in als je iedereen nog verdenkt? Waarom heb je een slecht gevoel bij de bovenste vier namen en een goed gevoel bij Mike en Candiu?
Heb je me andere post ook gezien daarvoor?

Time stond op lynch volgens mij, zoals elk potje op dag 1
Mike is enthousiast gestart
Speeder was aan t klooien en de stemmen op hem waren niet onderbouwd

Vond voor alle 3 geen geldige reden om op ze mee te gaan.
En mijn stem had geen effect verder, maar op iemand stemmen waar ik niet achter sta OF geen reden hebben zoals iedereen vandaag die een stem uitbracht..nee
 
Reactiescore
559
Bovenstaande stemmen vallen me op omdat ze zo laat zijn. De stem van Candiu heeft helemaal geen impact op de stemming, dus waarom wacht je zo lang. Bij laila is het een makkelijk stem, maar op deze manier wordt ze niet uit het rijtje van stemmers op .Time geplukt.

Iedereen is nog verdacht, en nonkel, speeder, duvel en bappos verdenk je het meest? Wat houdt twijfel hier in als je iedereen nog verdenkt? Waarom heb je een slecht gevoel bij de bovenste vier namen en een goed gevoel bij Mike en Candiu?
ik had heel makkelijk de stemming kunnen ontwijken en op random iemand kunnen stemmen.
maar de stemming ging tussen speeder en time.
en aangezien ik speeder nog niks heb bij zien dragen als een hoop getrol en bij time had ik het gevoel dat hij een goedje was. dus vandaar mijn stem op speeder.
candiu is 1 van de weinige die nog probeert met argumenten te komen.
en mike heb ik nog niet echt iets gezien wat me een slecht gevoel gaf over hem.

voor de rest heb ik gewoon geen goed gevoel. er wordt naar mijn mening ook nog veel teveel getrolt
 
Bovenaan