[Speeltopic] Weerwolven van Wakkerdam #333

Reactiescore
993
sta me toe het vreemd te vinden dat je het gedrag van iemand, die in zijn laatste posts wat ophef veroorzaakte en zichzelf in een spotlight plaatste, probeert te verklaren? Alsof er in een sjet gezegd geweest is dat ie zich even koest moest houden en iemand anders het wel even kort oplost maar goed
Alsof alsof alsof

Dan kan ik nu ook zeggen, alsof er in de chat gezegd is, dat de aandacht weer naar Mike moet,, gezien Time op lynch staat.

lang leve dag 1, iedereen kan dit.

Mike is jong, enthousiast en roept er vaak net iets te snel onzinnige dingen uit (no hard feelings mike)
Dat staat uit, maar ik heb opeens een rechter kant in het scherm op mobiel en dat is ruk soms met scrollen.

Goede toevoeging aan het lijsteke van candiu met stemmen is dat de bm op spieder staat. Dus als time switched naar spieder staat spieder op lynch.
Goede, even in de gaten houden.
 
Reactiescore
993
3 time
2 mike
3 spieder +(bm als dash)
1 blond
1 ci
1 combino

Ik wil voor geen van de bovenste 3 gaan eigenlijk.:rolleyes:
 
Reactiescore
556
3 time
2 mike
3 spieder +(bm als dash)
1 blond
1 ci
1 combino

Ik wil voor geen van de bovenste 3 gaan eigenlijk.:rolleyes:
wie had jij in gedachten dan?

ik zelf zat meer richting nonkel te denken. komt met een paar post binnen vallen alsof tie gehaast is maar wel gelijk met een lynch stem.
 
Reactiescore
993
wie had jij in gedachten dan?

ik zelf zat meer richting nonkel te denken. komt met een paar post binnen vallen alsof tie gehaast is maar wel gelijk met een lynch stem.
Ik zit aan combino of bappos te denken. Bappos een gevoel, wat betreft de inhoud van zn posts.
maar dat kan je van alle snelle stemmers zeggen. Ik vind alleen van bappos vreemd, dat hij zo een potje begint.

Combino gaat door op zaken die niks toevoegen. Hij twijfelt zelf denk ook nog over zn stem.
 
Reactiescore
556
Ik zit aan combino of bappos te denken. Bappos een gevoel, wat betreft de inhoud van zn posts.
maar dat kan je van alle snelle stemmers zeggen. Ik vind alleen van bappos vreemd, dat hij zo een potje begint.

Combino gaat door op zaken die niks toevoegen. Hij twijfelt zelf denk ook nog over zn stem.
nja ik heb dat gevoel vaak bij bappos XD
ik krijg daar altijd moeilijk hoogte van.

combino blijft idd steeds terug komen op mike. maar nu weet ik niet of dat is omdat tie mike verdenkt of dat hij jou uit je tent wil lokken.

edit: voor de rest vind ik het vrij rustig hier :(
en idd raar dat er n stel wel n lynch stem hebben gezet maar geen bm stem
 
Reactiescore
3.536
Vind KS zijn opmerking over Time wel prima. Al kan je deze theorie eigenlijk telkens wel doorschuiven. KS pakt Time eruit omdat Time, Mike eruit pakt. Op een manier doet hij hetzelfde, maar we zullen de dingen niet teveel gaan overdenken op dag 1.
 

Rob.

Forum Personality 19/20
Reactiescore
5.762
wel jongens wie zal ik er even uit stemmen
 
Reactiescore
556
Vind KS zijn opmerking over Time wel prima. Al kan je deze theorie eigenlijk telkens wel doorschuiven. KS pakt Time eruit omdat Time, Mike eruit pakt. Op een manier doet hij hetzelfde, maar we zullen de dingen niet teveel gaan overdenken op dag 1.
over welke opmerking heb je het?
btw KS heeft zijn stem op mike staan.
en time had eerst combino en nu speeder. dus ik snap je post niet helemaal
 

Rob.

Forum Personality 19/20
Reactiescore
5.762
Vorige keer dat hij wolf was ging hij ook trollen in het begin
ben ik al eens wolf geweest dit wist ik zelf niet eens meer??

maar leuk dat je meedenkt jou vertrouw ik voor 100%

dus ook timeforplanb
 
Reactiescore
993
Kunnen we volgende keer op dag 2 beginnen?
Als time mee doet is hij altijs het eerste (goed of slecht)

Ik ga voor combino
wil van bappos nog meer horen. Zeker na uitslag lynch straks.
 
Reactiescore
2.177
Vind KS zijn opmerking over Time wel prima. Al kan je deze theorie eigenlijk telkens wel doorschuiven. KS pakt Time eruit omdat Time, Mike eruit pakt. Op een manier doet hij hetzelfde, maar we zullen de dingen niet teveel gaan overdenken op dag 1.

Ik heb mike zelfs verdedigt, wel meedoen. Antra en speeder stemmen zonder argumentatie en dan gaan jullie volgen.
 
Reactiescore
556
ik ga voor speeder

als ik een keus moet maken heb ik een slechter gevoel bij speeder dan bij time
 
Reactiescore
993
Bovenaan