Spotprenten

Reactiescore
903
Spotprent op een dump van de mb :redface:
 
Reactiescore
903
Reactiescore
676
160 clears kansloos doodlopen op 1 dorpje is wel spotprentwaardig ja
 
Reactiescore
5.590
Klopt
 
Reactiescore
903
160 clears kansloos doodlopen op 1 dorpje is wel spotprentwaardig ja
Helemaal gelijk vooral ook dat je al weet dat er een 500k LC stack stond ;)
 
Reactiescore
449
160 clears kansloos doodlopen op 1 dorpje is wel spotprentwaardig ja
Moest gelukkig ook niet mn frontclear build omgooien dus op hem/UM doodgooien (wat wel 5 dorpen opleverde tevens) was geen enkel probleem :p
 
Reactiescore
449
Had beter alles op UM gegooid dan als dat zo succesvol was, wij hebben in ieder geval gelachen dat eens een defactie wel slaagde
Ah ja als ze niet allemaal al liepen op 10 na die ik vergeten was had ik dat wel gedaan ja, shit happens, je rolt niet altijd een 6. Gelukkig hebben wij geen dorpen verloren nog, kan TBB niet zeggen oeikes
 
Reactiescore
903
Had beter alles op UM gegooid dan als dat zo succesvol was, wij hebben in ieder geval gelachen dat eens een defactie wel slaagde
Naja deff actie geslaagd ik wist al wat er stond voor de 1e Nuke van toxic liep zeg maar dus dankjewel vrinden!
 
Reactiescore
127
Ah ja als ze niet allemaal al liepen op 10 na die ik vergeten was had ik dat wel gedaan ja, shit happens, je rolt niet altijd een 6. Gelukkig hebben wij geen dorpen verloren nog, kan TBB niet zeggen oeikes


Je vergelijkt 160 clears verliezen op een mb met tbb die dorpen verliest met een massa?

Apart wel ;)

Groet,
 
Reactiescore
1.918
Zo apart is dat niet, Bij de massa op tbb zijn we ook 160 clears verloren
 
Reactiescore
1.380
Waar zijn de tijden heen dat je spotprenten kon posten en dat dat gewaardeerd werd voor de meme ipv dat er serieus op wordt ingegaan?? :sad: @Istari @Schou067

Precies de rede dat ik gestopt ben. Al die omhoog gevallen gastjes die alleen maar stoer proberen te doen op het AF en mensen afzeiken om zelf maar een lekker gevoel te krijgen.

Gewoon een trieste bende. Spotprentje is gewoon grappig
 

Conceived by Communism

Casanova W36
Reactiescore
1.769
Precies de rede dat ik gestopt ben. Al die omhoog gevallen gastjes die alleen maar stoer proberen te doen op het AF en mensen afzeiken om zelf maar een lekker gevoel te krijgen.

Gewoon een trieste bende. Spotprentje is gewoon grappig

Lol.
 
Bovenaan