Golden Awards

Reactiescore
5.599
Heb je echt uitdaging ervaren deze wereld dan? Jullie winnen de wereld tegen een dubbele (?) kwantitatieve overmacht binnen een maand of twee, waarbij met elke massa echt gigantische winsten gepakt worden en ik Mien meermaals heb horen klagen dat de verdedigende massa's hem 'disrespecten' door hoe slecht ze gegooid werden. En van het kleine beetje dat ik via Mien en W80 discord meegekregen heb geef ik hem daar helemaal gelijk in haha.

Dat jullie hard gewerkt hebben, je best gedaan hebben en bepaalde uitdagingen tegenkomen zijn zal ongetwijfeld waar zijn. Maar dit is toch een bijzonder eenzijdige wereld geweest?
Ik denk dat je wel van uitdaging mag spreken in een zekere zin. Tuurlijk, het niveau van massa’s die we gekregen hebben (op 1 of 2 na) was niet bijster hoog. Echter blijf je spelen tegen een meerderheid en kijkend naar CBC, fronten met 7 spelers. Alleszins krijg je hoe dan ook te maken met een hoeveelheid edels die losstaand van de kwaliteit van een massa, al snel voor een moeilijke uitdagende situatie kunnen zorgen (en gezorgd hebben).

Is het de moeilijkste tegenstander waartegen ik heb gespeeld, nee zeker niet, maar zou het persoonlijk niet af doen als een ez WW zonder uitdaging. Ik zal er ook niet mee pronken, maar ik heb al met al een leuke wereld (gehad). Daar draait het dan ook om en ben het wel eens met Noah, dat we Cult ook niet per se te kort moeten doen :p Maar de hemel in prijzen hoeft ook zeker niet.


Bedankt voor de nominatie overigens John, mn blauwe ballen zijn je dankbaar.
 
Reactiescore
1.380
Echt schaamteloos en genant hoe erg de alliantie hier wegkruipt en zichzelf indekt.

Afvoerputje van tribalwars zijn jullie op w81, op alle vlakken. Mooi dat jullie jezelf ook zelf zo profileren.

Op je pik getrapt?

Als de alliantie de inzet had wie jullie hadden dan waren jullie gewoon verslagen simpel als dat. Niet qua skill maar puur door overmacht dus ja deze wereld heeft misschien langer geduurd dan andere werelden, maar is gewoon simpel gewonnen door jullie. enkele massa's die maar half gegooid zijn moesten jullie deffen. Met jullie skills was dat simpel althans jullie verkondigen overal en elke wereld dat jullie zo goed zijn dus was het simpel. Waren de massa's volgens plan uitgevoerd en ook qua aantallen dan zou het een moeilijke wereld geworden zijn.
 
Reactiescore
1.380
Ik denk dat je wel van uitdaging mag spreken in een zekere zin. Tuurlijk, het niveau van massa’s die we gekregen hebben (op 1 of 2 na) was niet bijster hoog. Echter blijf je spelen tegen een meerderheid en kijkend naar CBC, fronten met 7 spelers. Alleszins krijg je hoe dan ook te maken met een hoeveelheid edels die losstaand van de kwaliteit van een massa, al snel voor een moeilijke uitdagende situatie kunnen zorgen (en gezorgd hebben).

Is het de moeilijkste tegenstander waartegen ik heb gespeeld, nee zeker niet, maar zou het persoonlijk niet af doen als een ez WW zonder uitdaging. Ik zal er ook niet mee pronken, maar ik heb al met al een leuke wereld (gehad). Daar draait het dan ook om en ben het wel eens met Noah, dat we Cult ook niet per se te kort moeten doen :p Maar de hemel in prijzen hoeft ook zeker niet.


Bedankt voor de nominatie overigens John, mn blauwe ballen zijn je dankbaar.

Hier ben ik het wel mee eens.
Welke 7 spelers front je dan?
 

DeletedUser84257

Guest
Op je pik getrapt?

Als de alliantie de inzet had wie jullie hadden dan waren jullie gewoon verslagen simpel als dat. Niet qua skill maar puur door overmacht dus ja deze wereld heeft misschien langer geduurd dan andere werelden, maar is gewoon simpel gewonnen door jullie. enkele massa's die maar half gegooid zijn moesten jullie deffen. Met jullie skills was dat simpel althans jullie verkondigen overal en elke wereld dat jullie zo goed zijn dus was het simpel. Waren de massa's volgens plan uitgevoerd en ook qua aantallen dan zou het een moeilijke wereld geworden zijn.

Zou je al goed moeten mikken om op zo'n klein flieterke te trappen mvgkes
 
Reactiescore
1.139
Als de alliantie de inzet had wie jullie hadden dan waren jullie gewoon verslagen simpel als dat.
Dit betwijfel ik toch.
Opzich ontbrak het namelijk niet zo erg qua inzet er werden vaker massa's gegooid vanuit de alliantie dan vanuit cult.
Misschien dat het defensief gezien wel een verschil was wat inzet betreft maar ik denk dat het toch vooral een skill cap was en misschien op 1 lijn zitten of een duidelijke leiding die een goed plan opstelde hoe dingen aangepakt moesten worden.
Maar ook de 2 massa's die gewoon goed gegooid zijn zijn praktisch verliesloos afgeslagen dus ik denk dat met een zelfde inzet het een stuk spannender was geweest maar of dat genoeg was geweest om te winnen, ik betwijfel het.

Welke 7 spelers front je dan?
Greedy
Non agreed
Arthi
AAO
Black
Dennis
UM
 
Reactiescore
5.599
En pony voorheen nog
 
Reactiescore
449
Reactiescore
271
Op je pik getrapt?

Als de alliantie de inzet had wie jullie hadden dan waren jullie gewoon verslagen simpel als dat. Niet qua skill maar puur door overmacht dus ja deze wereld heeft misschien langer geduurd dan andere werelden, maar is gewoon simpel gewonnen door jullie. enkele massa's die maar half gegooid zijn moesten jullie deffen. Met jullie skills was dat simpel althans jullie verkondigen overal en elke wereld dat jullie zo goed zijn dus was het simpel. Waren de massa's volgens plan uitgevoerd en ook qua aantallen dan zou het een moeilijke wereld geworden zijn.
verkondigen we dat we goed zijn?

denk dat er meer word verkondigt dat jullie slecht zijn

mvg
 
Reactiescore
100
Op je pik getrapt?

Als de alliantie de inzet had wie jullie hadden dan waren jullie gewoon verslagen simpel als dat. Niet qua skill maar puur door overmacht dus ja deze wereld heeft misschien langer geduurd dan andere werelden, maar is gewoon simpel gewonnen door jullie. enkele massa's die maar half gegooid zijn moesten jullie deffen. Met jullie skills was dat simpel althans jullie verkondigen overal en elke wereld dat jullie zo goed zijn dus was het simpel. Waren de massa's volgens plan uitgevoerd en ook qua aantallen dan zou het een moeilijke wereld geworden zijn.

Je zegt zelf dat jullie met dezelfde inzet en activiteit deze wereld zouden winnen. En waarom hebben jullie deze inzet en activiteit niet kunnen opbrengen? Omdat het niet vanzelfsprekend is en opzich al een uitdaging. Bij Cult is dit ook gewoon zo. Het was zeker niet makkelijk en wel degelijk een uitdaging om altijd de nodige inzet en activiteit op te brengen.
 
Reactiescore
47
Dit betwijfel ik toch.
Opzich ontbrak het namelijk niet zo erg qua inzet er werden vaker massa's gegooid vanuit de alliantie dan vanuit cult.
Misschien dat het defensief gezien wel een verschil was wat inzet betreft maar ik denk dat het toch vooral een skill cap was en misschien op 1 lijn zitten of een duidelijke leiding die een goed plan opstelde hoe dingen aangepakt moesten worden.
Maar ook de 2 massa's die gewoon goed gegooid zijn zijn praktisch verliesloos afgeslagen dus ik denk dat met een zelfde inzet het een stuk spannender was geweest maar of dat genoeg was geweest om te winnen, ik betwijfel het.


Greedy
Non agreed
Arthi
AAO
Black
Dennis
UM

Werd idd vaker gegooid ja. Maar wanneer men dan in die massa beslist niet te gooien of iets, noem ik dat alsnog gebrek aan inzet, waardoor de massa totaal niet compleet wordt uitgevoerd. Als we dat de vorige massa wel hadden gedaan, dan had die wel meer positief kunnen aflopen
 
Reactiescore
2.062
Reactiescore
676
@Against All Odds beschrijft gewoon heel goed de pijnpunten van de alliantie naast dat er denk ik nog wel wat andere dingen hebben meegespeeld. Wij hebben ons natuurlijk in de voet geschoten door met 3 stammen te gaan en door met bepaalde accounts samen te spelen. Het is vanuit jullie perspectief alleen lekker makkelijk praten, jullie hadden vanaf week 2 al end game formatie klaar liggen. Voor ons was het een geweldige kut klus om met zoveel partijen überhaupt tot een gezamenlijk strijdplan te komen en dit was helaas verre van een optimaal plan wat we zelf hebben gemerkt. Ik had een stuk liever met alleen mijn eigen stam TAC gespeeld want daar zijn de lijntjes kort en weten we wat we aan elkaar hebben. Niet dat ik Talent en Blaze nou wil bashen, maar de samenwerking was vanaf het begin af aan geforceerd doordat we wel wat moesten om partij te bieden aan Cult. Ook de oorspronkelijke leiding van Talent heeft er gewoon een zooitje van gemaakt ondanks dat ik mensen die leiding nemen altijd wel respecteer voor de moeite.

Zonder tegenstander hadden jullie niet kunnen spelen, waren er geen massa's gegooid over en weer en was dit de zoveelste wereld geweest die met een sisser is afgelopen. Ik vind het een leuke wereld en wij zijn nog niet van plan om er maar mee te kappen ondanks dat we aan het verliezen zijn momenteel.
 
Reactiescore
1.363
Runnen er eens geen mensen, ist nog niet goed xD
 
Bovenaan