Top/flopstammen

Reactiescore
338
Aangezien de activiteit niet al te hoog ligt hier? Zullen er ook enkel flopstammen zijn? Bewijs me hier het tegengestelde of bevestig dat mag ook!
 
Reactiescore
18
Valt wel mee vind ik, de top 10 is redelijk actief.
 
Reactiescore
8
Aangezien de activiteit niet al te hoog ligt hier? Zullen er ook enkel flopstammen zijn? Bewijs me hier het tegengestelde of bevestig dat mag ook!

Om te zeggen wat flop is en wat niet is het denk ik nog een beetje vroeg? kan het mis hebben hoor.
Wat me wel opvalt is dat er in veel stammen veel kleine dorpen en bb's overgenomen worden. Ben er een tijdje tussenuit geweest maar kan me niet voorstellen dat dat tegenwoordig een goede zet is.

Benieuwd naar jullie opinie hierover.
 
Reactiescore
3
Er zijn geen tops; er zijn louter flops, jullie spelen allemaal het spel namelijk.
 
Reactiescore
961
Om te zeggen wat flop is en wat niet is het denk ik nog een beetje vroeg? kan het mis hebben hoor.
Wat me wel opvalt is dat er in veel stammen veel kleine dorpen en bb's overgenomen worden. Ben er een tijdje tussenuit geweest maar kan me niet voorstellen dat dat tegenwoordig een goede zet is.

Benieuwd naar jullie opinie hierover.
Bekijk het resultaat en oordeel zelf.
 
Reactiescore
1.226
Om te zeggen wat flop is en wat niet is het denk ik nog een beetje vroeg? kan het mis hebben hoor.
Wat me wel opvalt is dat er in veel stammen veel kleine dorpen en bb's overgenomen worden. Ben er een tijdje tussenuit geweest maar kan me niet voorstellen dat dat tegenwoordig een goede zet is.

Benieuwd naar jullie opinie hierover.

Tegenwoordig heb je PP en daar kun je dorpjes mee boosten. Je kunt GS kopen van de markt en bouwtijden halveren. Het kan dus sneller gaan om dorpen met lage punten over te nemen en die te boosten dan je troepen te verspillen op dorpen die misschien al wat verder uitgebouwd zijn.
 
Reactiescore
1.918
1638978588148.png
1638978616848.png
1638978812034.png
 
Reactiescore
903
hij ken beter Europalaan 1 in Kaatsheuvel bezoeken… wat een clown met z’n bijna winst
 
Reactiescore
1.363
Zucht, zeik Tjerk eens niet zo af man, bende noobs...
Echt gewoon 0 humor van jullie :p
 
Reactiescore
736
Reactiescore
1.363
T zijn gewoon amateur triggeraars die denken grappig te zijn..
Als ze echt willen leren triggeren, moeten ze bij mij in de les wss.
 
Bovenaan