Wat een niveau....

Reactiescore
736
Uit betrouwbare bron heb ik vernomen dat die Dabbeljoe enkel kan internen en stacken :redface:
 
Reactiescore
143
Denk ook niet dat dit het geval is, Blood zou namelijk extreem jaloers zijn op een 140k punten intern. Zo`n 35% van je account?

ah lieverd, wat jammer dat je info niet klopt! Mooie berekening wel hoor, je bent er maar druk mee. Maar nee, 140k ga ik niet redden met 6 dorpen intern.

en die dorpjes gun je mij toch wel na al die verslagen tegenstandertjes? Heb zo mn best gedaan..
 
Reactiescore
961
ah lieverd, wat jammer dat je info niet klopt! Mooie berekening wel hoor, je bent er maar druk mee. Maar nee, 140k ga ik niet redden met 6 dorpen intern.

en die dorpjes gun je mij toch wel na al die verslagen tegenstandertjes? Heb zo mn best gedaan..
Oooo het blijft bij die 6, dan is er geen probleem natuurlijk. Ik gun je die andere dorpen ook hoor, moet toch een beetje uitdaging hebben.

Trouwens, waarom liked die panda trouwens alles, lijkt wel een dubbelaccount joh.
 
Reactiescore
736
Oooo het blijft bij die 6, dan is er geen probleem natuurlijk. Ik gun je die andere dorpen ook hoor, moet toch een beetje uitdaging hebben.

Trouwens, waarom liked die panda trouwens alles, lijkt wel een dubbelaccount joh.

Dat was zijn eerdere intern.

Mvgkes
 
Reactiescore
449
Reactiescore
143
Dus toen je zei 6 dorpen intern, typte je zeker fout? Gezien het er al 10 zijn? Wiens feiten kloppen dan niet?

ik had een hele stam gecleared maar kon met mijn acc paar dorpen nie pakken vanwege 30:1 puntenregel, dus met niels acc geedeld daarna intern. En die dorpen hadden al wel Os gestuurd naar de rest vd stam dus dorpen stonden leeg je kan hun ODD ondersteuning opzoeken als je het echt tot de bodem wilt uitzoeken!!!
 
Reactiescore
961
ik had een hele stam gecleared maar kon met mijn acc paar dorpen nie pakken vanwege 30:1 puntenregel, dus met niels acc geedeld daarna intern. En die dorpen hadden al wel Os gestuurd naar de rest vd stam dus dorpen stonden leeg je kan hun ODD ondersteuning opzoeken als je het echt tot de bodem wilt uitzoeken!!!
Geen zin om hun ODS op te zoeken joh, vind het gewoon lekker hoe je hierop reageert.
 
Reactiescore
961
haha mij best hoor kerel, vind gewoon grappig dat je er zo druk mee bent en zelf met een bezetting van 18 spelers op het acc die in rim start moeite hebt om een solo’tje bij te houden
- Er is geen bezetting van 18 spelers.
- Jij bent geen solo.
- Wij hebben geen rim start
Hoeveel leugens ga je nog meer verspreiden is de vraag:oops:

Oh wacht even, je quote aanhalen.
ah lieverd, wat jammer dat je info niet klopt!
 
Laatst bewerkt:
Reactiescore
449
Bovenaan