Voorsteltopic

Reactiescore
2.064
Ik ben anti vleesje
 
Reactiescore
1.476
Hallo, ik ben potje en ik speel enkel met bonusdorpen.
1638301201681.png
 
Reactiescore
1.380
Niet, ik heb het wel gehad met (enigzins) pro TW.

Ik ook hoor alleen bij mij komt het voornamelijk omdat de community zo enorm toxic is en het plezier weghaalt bij veel spelers.
Helaas is het ook een select gezelschap wat alles mag op het forum zonder dat iemand ingrijpt.

Tis niet anders. Gelukkig al een ander spel gevonden.
 
Reactiescore
1.476
Ik ook hoor alleen bij mij komt het voornamelijk omdat de community zo enorm toxic is en het plezier weghaalt bij veel spelers.
Helaas is het ook een select gezelschap wat alles mag op het forum zonder dat iemand ingrijpt.

Tis niet anders. Gelukkig al een ander spel gevonden.
Grepolis?
Ikzelf erger me meer aan dat je als je rustig een dorpje uitbouwt je nauwelijks mee kan komen met de boosters en de grote accs. Plus ik heb geen tijd meer om dagen achter elkaar te deffen, terwijl dat juist het leukste is.
 
Reactiescore
961
Grepolis?
Ikzelf erger me meer aan dat je als je rustig een dorpje uitbouwt je nauwelijks mee kan komen met de boosters en de grote accs. Plus ik heb geen tijd meer om dagen achter elkaar te deffen, terwijl dat juist het leukste is.
Zelfde met edelcount voor accounts die pp gebruiken en accounts die dat niet doen. Overal een shitshow, elk spel.
 
Reactiescore
1.918
Hey jongens, ontzettend leuk dat jullie het forum van w83 levendig houden. Echter zitten we hier in het 'Voorsteltopic' en als bezieler van een netjes en georganiseerd subforum zou ik graag hebben dat hier dan ook enkel posts komen die betrekking hebben tot het onderwerp. Misschien kunnen jullie dit verder bespreken in de minder actieve maar tevens speciaal voor kerst ingerichte praathoek? :)
https://forum.tribalwars.nl/index.php?threads/praathoek.207094/page-3
 
Reactiescore
490
Dus wat vinden jullie van de corona maatregelen momenteel?
 
Reactiescore
903
Ik mis opstellingen!
 
Bovenaan