Massa's Cult top of flop

Reactiescore
903
Ik haak wel even in op het feit dat de massa’s van cult niet goed zijn?

Er word gisteren een massa gegooid puur om de tellers omhoog te jagen, sommige accounts zaten op 1.2k groene fakes…. Maar dan benoem je de massa’s van cult als niet hoogwaardig want het is domweg gooien en veel edels erbij?

de massa’s die gegooid zijn, zijn allemaal gegooid met bepaalde gedachtes erachter. Denk dat menig speler daar gewoon nat gaat. Goed is je mening en dat mag, maar vind het een aparte opmerking als je zelf een massa gooit puur voor de teller.

Ik ben wel van mening dat als de alliantie naar 2 stammen zou zijn gegaan en tevens ook de activiteit had gehad om ook daadwerkelijk met z’n allen te gooien (want gisteren is er schijnbaar nog veel thuisgebleven) dan was het wellicht wel lastiger geweest.
 
Reactiescore
1.380
Ik haak wel even in op het feit dat de massa’s van cult niet goed zijn?

Er word gisteren een massa gegooid puur om de tellers omhoog te jagen, sommige accounts zaten op 1.2k groene fakes…. Maar dan benoem je de massa’s van cult als niet hoogwaardig want het is domweg gooien en veel edels erbij?

de massa’s die gegooid zijn, zijn allemaal gegooid met bepaalde gedachtes erachter. Denk dat menig speler daar gewoon nat gaat. Goed is je mening en dat mag, maar vind het een aparte opmerking als je zelf een massa gooit puur voor de teller.

Ik ben wel van mening dat als de alliantie naar 2 stammen zou zijn gegaan en tevens ook de activiteit had gehad om ook daadwerkelijk met z’n allen te gooien (want gisteren is er schijnbaar nog veel thuisgebleven) dan was het wellicht wel lastiger geweest.

Ik zeg niet dat het niet goed is, maar ik vind het ook niet hoogwaardig. Het is puur om de teller hoog te zetten. Ook bij ons. En ja het is natuurlijk het mooiste als je 3k incs hebt dat is gewoon heel lastig deffen en als je niet een goed ingespeeld team hebt die samen communiceert dan ga je nat.

Als iedereen vanaf het begin gedaan had wat mensen uitgedacht hadden met de massa's waren er wel gaten ontstaan. Helaas is elke keer maar 50% gegooid.
 
Reactiescore
1.139
maar ik vind Cult ook geen sterke stam. De massa's die er geweest zijn zijn niet kwalitatief een hoogstandje het is meer zoveel mogelijk gooien en zoveel mogelijk edels erbij gooien.
Los dat dit hedendaags 1 van de beste vormen van massa's gooien is komt het natuurlijk ook gewoon omdat er succes mee behaald wordt.
Waarom iets heel moeilijks gaan bedenken als je al 100 dorpen per massa pakt op deze manier.
Als er defensiefs wat beters tegenover staat zullen de offensieve hier natuurlijk ook op aangepast worden.
 
Reactiescore
100
Ik zeg niet dat het niet goed is, maar ik vind het ook niet hoogwaardig. Het is puur om de teller hoog te zetten. Ook bij ons. En ja het is natuurlijk het mooiste als je 3k incs hebt dat is gewoon heel lastig deffen en als je niet een goed ingespeeld team hebt die samen communiceert dan ga je nat.

Als iedereen vanaf het begin gedaan had wat mensen uitgedacht hadden met de massa's waren er wel gaten ontstaan. Helaas is elke keer maar 50% gegooid.

Dan hoor ik wel graag van jou wat een hoogwaardige massa is. En waarom ga je die massa’s dan niet zelf even deffen aangezien ze niet hoogwaardig zijn? Moet toch een eitje zijn voor jou? De spelers die jij in jouw lijstje looft (o.a. odv) hebben gefloat naar Pony en gingen ook -100 oid.

Het is niet omdat Cult veel edels en clears kan gooien dat die massa’s niet doordacht zijn? Zou je dan edels en clears moeten thuislaten om er een doordachte massa van te willen maken?

Daarnaast denk ik dat menig alliantie account zeker dorpen zou verliezen na bvb de massa op CbC of Bugs. Waren inderdaad niet de beste massa’s ooit, maar jij doet het hier af alsof iedereen dat zomaar eventjes zonder verlies kan deffen. Ik kan je zeggen dat dat zeker niet het geval is, maar gewoon zeer sterke defprestaties zijn. Easy is echt niet geweest voor Cult.
 
Reactiescore
903
En je kunt trouwens beter 2/3x een fatsoenlijke massa gooien en +300 of whatever gaan dan 6 massa’s en +4 gaan :)
 
Reactiescore
5.598
Voor zover ik weet ben ik bij (bijna) alle massa’s zeer nauw betrokken geweest. Ik kan je verzekeren dat er achter elke massa een zeer degelijk plan heeft gezeten, een zeer uitgewerkt plan etc. De laatste massa op pony was nadat jullie de massa op ons als CBC deden. Waarbij we nogmaals bevestigd kregen dat je in deze fase een acc makkelijk kan breken mits je genoeg edels knalt. Er heerst namelijk een maximaal aantal snipes of andere handelingen die je per uur kan doen. Dus de laatste massa op Pony was inderdaad gericht op een kwantiteit aan edels.

Echter de massa daarvoor op Pony en de massa op arith (die door jullie massa uiteindelijk een flop werd) zat zeer zeker een tactische beredenering aan zo’n beetje ieder aspect aan de massa.

Ik wil ook best als de wereld klaar is, een van de uitwerkingen online gooien om te kijken of je er dan nog zo over denkt.
 
Reactiescore
903
Ik denk nu echt dat je Odv tekort doet. Hoe moet je nou terwijl je zelf ook nog dingen te doen hebt, in zo een situatie nog een account helemaal redden?! Je gaat toch gvd niet je hele leven wijden aan dit spel om maar niet '-100' te gaan...

Ik heb al wel gehoord dat .Bugs zelf niet al te best bezig was. Dus misschien, als je zo opschept, handig om er ff bij te zetten welke speler het voor hem gooit.

dat bugs zelf niet best bezig was?
 
Reactiescore
271
Hahahaa hun gaan -100 met massas.
Bugs gaat -0 en nu zijn wij niet goed bezig?

Bugs heeft geen floater nodig gehad want die kon wel zelf loggen.
Alliantie leden hebben wel vaker moeite met de inlogknop vinden als er een massa komt.
 
Reactiescore
736
Ik denk nu echt dat je Odv tekort doet. Hoe moet je nou terwijl je zelf ook nog dingen te doen hebt, in zo een situatie nog een account helemaal redden?! Je gaat toch gvd niet je hele leven wijden aan dit spel om maar niet '-100' te gaan...

Ik heb al wel gehoord dat .Bugs zelf niet al te best bezig was. Dus misschien, als je zo opschept, handig om er ff bij te zetten welke speler het voor hem gooit.

Dit vind ik wel een mooie. -0 gaan, 3700 inc's en volgens mij 1, maybe 2 dodge fouten?

Kan aan mij liggen maar dan vraag ik me af wat er niet al te best was. :redface:
 
Reactiescore
903
Dit vind ik wel een mooie. -0 gaan, 3700 inc's en volgens mij 1, maybe 2 dodge fouten?

Kan aan mij liggen maar dan vraag ik me af wat er niet al te best was. :redface:
Niet -100 gaan dat zijn ze gewend daar hebben we in gefaald
 
Reactiescore
736
Bovenaan