Het spelniveau van BLOOD

Reactiescore
214
Een nieuwe wereld, vakantie en veel te veel vrije tijd. De ideale combinatie om weer eens een nieuw TW-avontuur te beginnen. Wat eerst spelen op een laag pitje was, werd al snel opgedreven naar weer een pak actiever gespeel, aangezien deze wereld vrij makkelijk leek. Toegegeven, ik ben lichtjes beginnen boosten om de 2-3 weken achterstand weer in te halen.

Alles was spijs en vree tot ik mijn gebied wat wou uitbreiden en keer op keer op tegenstand begon te lopen van hbas1501 en kort erna WoestePonyTemmer, die hbas het meeste vuile werk deed doen. Kort ervoor/erna is One Last Time alsook bb's beginnen nemen vlak tussen mezelf en pony. Blijkt dat Pony (alsook de rest van BLOOD) alsweer een klein leger heeft aan mb's en hulpjes. Dan denk ik aan Tears, Scars, DOA en vast nog wel een paar. Zelf al een enorme overmacht hebben als stam zijnde blijkt dus duidelijk niet genoeg om het spelplezier hoger te tillen naar de rest van de wereld toe.

Nu, los van het hulpjes-gedeelte, zijn ze vandaag naar een nieuw dieptepunt gezakt naar mijn mening. CallMeReese komt binnen.


green.png
003 (467|557) K546,306CubaLibre CallMeReese [BLOOD]2021-11-28 05:15:07
green.png
005 (466|562) K543,352CubaLibre CallMeReese [BLOOD]2021-11-28 01:47:00


CF.png


Los van het feit of het al dan niet een intern is of niet (edelen in de nacht? :confused2: ) zijn dit gewoonweg 2 cf's, genomen in het achterland van onze stam, OK. Zowel TBIQ als mezelf zijn verhaal gaan halen bij enkele spelers uit BLOOD zelf, die de definitie van een CF blijkbaar niet goed kennen.


the lord of the toilet 28.11.21 11:28
Hey man, die callmereese is enorm hard aan het cf’en bij ons, zou niet mogen lijkt me?

bono22 28.11.21 11:50
hi jij was ook die richting bezig met pony toch duel jullie toch links boven maar komen onze kant op

bono22 28.11.21 12:00
50 dorpen links en niemand van jullie pak ze ?

the lord of the toilet 28.11.21 12:13
het verschil is dat dat voor ons geen cf is, voor jullie wel .. :/

wij hadden met bepaalde spelers daar een week nap, die net afgelopen is of gaat aflopen. Maar jij vindt dat geen cf's dan?

Y

bono22 28.11.21 12:16
is op mijn lijn zie alleen maar dorpen van jullie naar mij toe groeien boy qartine

the lord of the toilet 28.11.21 12:17
467|557
466|562

deze 2 dorpen he?

bono22 28.11.21 12:19
zit toch niemand van jullie onderaan toch zijn nog vele dorpjes zie probleem niet ik zeg dat jullie dorpen pakken tegen mij aan dat is pas een vraag teken.

the lord of the toilet 28.11.21 12:21
Ok, ik leid dus af dan dat jij dat geen cf's vind dan?

Y

bono22 28.11.21 12:23
is de druk opvoeren als jullie ons kant op komen moeten we daar op reageren.

the lord of the toilet 28.11.21 12:24
Lol, door het smerig te gaan spelen? Aight moeten wij ons ook niet aan de regels houden :D

Y

bono22 28.11.21 12:26
jullie zijn hey wel komen zoeken een week lang en nu zeg je dat het onze fout is

bono22 28.11.21 12:26
zoals ik zeg zijn zoveel dorpen bij jullie en jullie komen front zoeken

the lord of the toilet 28.11.21 12:27
Excuseer? Aanvallen over en weer sturen aan het front is voor jou gelijkgesteld aan cf's nemen?

Y

the lord of the toilet 28.11.21 12:27
Dus jij vindt het ok als ik straks dan 50 bb's in jullie cluster ga nemen right?

Y

bono22 28.11.21 12:29
beter daar dorpen gepakt dan zo een gaten laten en fronten tegen ons

bono22 28.11.21 12:31
je kunt altijd proberen he.

the lord of the toilet 28.11.21 12:31
Je begrijpt het niet.

bono22 28.11.21 12:32
jij voelt dreiging wij voelen dreiging

bono22 28.11.21 12:49
zal het anders zeggen waarom off maken tegen mijn dorpen

En TBIQ met pony;

1.png2.png


Mijn excuses voor het grote formaat.


Bono ziet er duidelijk helemaal geen graten in, voor hem zou het "voor wat hoort wat" zijn, terwijl ik niet echt inzie wat wij als OK-zijnde hier fout doen met dorpen nemen voor zijn neus? Lijkt me doel van het spel, maar ok. Om even terug te komen op het gedeelte waarom wij dat gedeelte nog niet genomen hebben; bij de hervorming van de stam zijn er enkele wegen gescheden, wat nu eenmaal gebeurd in het begin van een wereld, maar daar is netjes een NAP voor afgesproken die net zou aflopen of net afgelopen is.

Dan de PM met pony; "Het is aan ons en jullie front". Waar is er daar net BLOOD-front?! Dit zou net de safe moeten zijn van OK? Dus gebruik maken van een legertje aan mb's en dan nog eens diepe neutrale dorpen gaan nemen, vrij laf, neen? Zoals hij zelf zegt, "de regels zijn geen bb dorpen of andere dorpen die niets met jullie te maken hebben in julie cluster". Hij slaat de nagel wel op de kop, elk neutraal dorp in de achterlinie van de tegenstander is een cf, en toch bekijkt hij dit niet als CF? Als je kijkt op de map hierboven zie je namelijk duidelijk waar onze grenzen liggen en dat er is gesprongen over ons heen naar dorpen van een neutrale speler.


Deze post is meer als waarschuwing bedoelt naar andere fronters van BLOOD toe, maar ben alsnog benieuwd wat de rest van de forumgangers vindt.


Kusjes,
TLOTT
 
Reactiescore
18
Sjonge jonge, zoveel voorsprong en dan nog op zo’n manier voordeel willen halen.
Lijkt me meer dan logisch om die dorpen te retourneren
 
Reactiescore
903
Scheelt dat de pony temmer zo noob is als wat, als je vv nodig hebt moet je het maar even laten weten dan word die weer gekanteld net als 81 waar ze niet meer te vinden zijn
 
Reactiescore
736
Het enige wat ik uit de pm conversatie met Bono heb gehaald, is dat die overduidelijk het IQ van een visstick heeft.

Verder zit die hele stam vol nubkes.

Mocht je een VV nodig hebben, pm Dom Perignon.

Mvgkes
 
Reactiescore
0
Valt mij inderdaad tegen van Pony! Grote mond en doet net alsof hij de hele wereld aan kan. En over het leger MB’ers nog maar niet te spreken!
 
Reactiescore
903
Valt mij inderdaad tegen van Pony! Grote mond en doet net alsof hij de hele wereld aan kan. En over het leger MB’ers nog maar niet te spreken!
Buiten internen om kennen ze toch niks joh en genoeg vv opties hoor om pony opnieuw te kantelen
 
Reactiescore
383
Dat die gasten + mb's zich hier op t af laten zien maar nooit wanneer ze gerunned zijn of weggespeeld zijn op andere werelden. Wat een verrassing
 
Reactiescore
1.918
triestige bedoeling weer van pony

later gaan ze janken dat ze cfs krijgen via hun ontembare mb legerke
 
Reactiescore
490
Jullie gaan je verlagen tot hey niveau van pony?
Lekker vv’s draaien in iemand zijn rim :confused:
 
Reactiescore
903
Vv draaien tegen pony wat is het probleem?
 
Reactiescore
903
Kuch 81 kuch
 
Reactiescore
470
Bovenaan