Wat een niveau....

Reactiescore
470
Reactiescore
903
Beetje uit verband getrokken en mits verkeerd verwoord door een co, maar goed.
Was enig contact met Unknown omdat we elkaar kende van een paar voorgaande werelden maar niks ivm samenwerking stammen oid.

Frits gaat nat… is dit het einde van nachtfrits…
 
Reactiescore
18
Nou aangezien ik op Boyman zit, de binnenkomende aanvallen zie, nou zo dus.

Daarnaast zit er een printje, 2e post van mij onder dit topic. Waar QSM edels achter een clear van Reaper (amigo) timed. Wij beiden wetende, dat Amigo onderdeel van DAMAGE is aangezien jullie hen doormiddel van fusies en interns opnemen. Dus, samenwerking confirmed dan toch?

Om dit verhaal nog wat kracht bij te zetten, @theunknown420 bevestigde in PM dat QSM zijn MB is, deze link is gemaakt doordat het zijn MB is die een dorp aan Boyman had beloofd (zie postke 2), die zelfde MB plakt een aanval, 30 ms na die van Reaper (Amigo), en laten die nou net nog via intern of fusie DAMAGE gaan joinen.

Dan tot slot nogmaals het printje:

Bekijk bijlage 31086

En de screen van de PM:

Bekijk bijlage 31087
Daarop reageer ik nog even dat mijn hoofddorp gegeven zou worden niet andere dorpen. Betekend het dan ook dat ik vanuit andere dorpen geen aanvallen mag sturen? Ik stuur niet vanuit me hoofddorp dus zie niet iets wat ik fout doe.
 

DeletedUser84257

Guest
Amai viezerikken van account Magnificus, dat zal dezelfde speler zijn die altijd stabt op de speed!!
 
Reactiescore
903
Daarop reageer ik nog even dat mijn hoofddorp gegeven zou worden niet andere dorpen. Betekend het dan ook dat ik vanuit andere dorpen geen aanvallen mag sturen? Ik stuur niet vanuit me hoofddorp dus zie niet iets wat ik fout doe.
Als je een bericht stuurt zoals jij stuurt dan is het idd normaal dat je niet vanuit andere dorpen aanvalt ja :redface: Of spreek jij ook naps of bgs af op alleen main dorp en de rest mag je wel pakken
 
Reactiescore
34
Als je een bericht stuurt zoals jij stuurt dan is het idd normaal dat je niet vanuit andere dorpen aanvalt ja :redface: Of spreek jij ook naps of bgs af op alleen main dorp en de rest mag je wel pakken
Goeie tactiek wel, napje op alle frontdorpjes pakken :D
 
Reactiescore
18
Als je een bericht stuurt zoals jij stuurt dan is het idd normaal dat je niet vanuit andere dorpen aanvalt ja :redface: Of spreek jij ook naps of bgs af op alleen main dorp en de rest mag je wel pakken

Er is alleen gesproken over mijn main dorp inderdaad dat heb je goed gelezen. En er zijn geen naps of bgs afgesproken dus dat scheelt ook nog. Mijn main dorp lag in zijn route daar heb ik nu niks mee gedaan verder dusja. Maarja jullie beslissen natuurlijk altijd de regels naar jullie hand, zodat de rest stabbers zijn noem maar op . Ik zal je vertellen ik ben geen stabber en kom gewoon mijn afspraken na verder.

Ohja nog iets wat er verder allemaal speelde met de rest daar wist ik niks vanaf. Ik wist niks van samenwerkingen etc.
 
Reactiescore
903
Nouja het scheelt dat ik niet op 83 speel, maar als je zulke berichten uitwisselen met een derde partij dan kun je op dat gebied spreken van een “samenwerking” ja dus als je dan begint met Inc te sturen word je idd over het algemeen weggezet als stabber ja!
 
Reactiescore
961
Sheeesh, reden om die noobjes beetje aan te pakken. Geven we later wel de keuze om windrichting te kiezen op W84 ;)
 
Laatst bewerkt:
Reactiescore
2.878
Ik zie niks geks hier.
 
Reactiescore
490
Koek top!
 
Reactiescore
487
Ik zie het al, fritz is weer vals spel aan het spelen.

Het word tijd dat die jongen eens word aangepakt voor zijn vieze manier van spelen!!!!!!

Er moet hard ingegrepen worden!!!!!
 
Reactiescore
736
Wat een sneu zooitje.

Overmacht, stabben, kata's op adelshoeve. Lekker hoor Slabiack :redface: :redface:

Schermafbeelding 2021-11-24 om 13.39.39.png
 
Bovenaan