Wat een niveau....

Reactiescore
736
Wereld 83... klein maandje bezig en ik dacht nog bij mezelf, er gebeurd nou echt weinig noemenswaardigs. Echter, komt hier vandaag ineens spontaan verandering in.

In paniek worden wij benaderd door een jongeman, die inc's krijgt en hij geeft aan maar weinig op zijn stamgenoten te kunnen bouwen. De persoon in kwestie die wordt aangevallen, is Boyman123.

Na het aannemen van zijn VV en inloggen op zijn account, nemen we eens een kijkje wat er aan komt. De aanvallende stammen zijn: Antiek en Dammage. Dammage dat notabene nog bezig is met het opnemen van de leden van Amigo doormiddel van fusies. Een kleine 1,2 miljoen aan punten, nice!

Als we dan eens gaan kijken naar zijn eigen stam, valt het eerste overzicht al op:

Schermafbeelding 2021-11-23 om 15.08.58.png

Op de dag dat DAMMAGE de oorlog verklaard, leaven er 3 stamgenoten? Nou dat is fraai dan. Als we vervolgens naar het lijstje leavers kijken, is er toch een naam die een speciale vermelding benodigd. @Plajarid* . Volgens de interne stam pagina, een man met invloed:

Schermafbeelding 2021-11-23 om 15.22.12.png

Een soort van leider binnen de stam dus, die zodra het 'heet' wordt onder de voeten, de benen neemt. Maar deze beste man neemt niet zomaar de benen, jullie mogen 3 keer raden, waar hij naartoe is gerend.

Spoiler: aint fair, STAB CONFIRMED.

Schermafbeelding 2021-11-23 om 15.17.40.png


Dus op de dag van de massa, besluit de grootste speler en tevens leider, over te stappen naar de vijand? Ik heb veel laag hartelijke streken gezien, maar dit spant voor mij de kroon.

Tevens een printje voor de bevestiging van de samenwerking:

Schermafbeelding 2021-11-23 om 15.26.40.png

Ik laat dit even hier, voor de publieke opinie, mijn eerste indruk is gewoon laag. Ontzettend laag. Grootschalige samenwerking, in combinatie met een zieke stab. Wat een niveau indeed.
 
Laatst bewerkt:
Reactiescore
736
Kleine toevoeging:

Nog een bijzondere vermelding voor:

@Qui Superstes Mortiferum

Deze aardige speler, beloofde Boyman123 zijn dorp, 3 keer raden wie er een trein op Boyman123 heeft geknald? Inderdaad QSM.

Zie de printkes:

Schermafbeelding 2021-11-23 om 15.41.13.png

Schermafbeelding 2021-11-23 om 15.41.51.png

Ter zijn verdediging, het was in opdracht van zijn moraalheer, dus kan hij er niks aan doen. Hij beloofd eerst een dorp van hem en daarna treint hij de jouwe. Zo gaat dat nu eenmaal?

Schermafbeelding 2021-11-23 om 15.45.15.png

Yikes yikes yikes
 
Reactiescore
736
Een hoop runners wel bij die stam zeg pfoe..

Boyman moet maar eens betere stamleden fixen arme jongen :sad:

Met zulke vrienden, heb je geen vijanden nodig :redface:
 
Reactiescore
4
Hey mede wereld 83 genoten,

Wij wilden even een korte toelichting geven over hoe deze situatie tot stand is gekomen. De stam DAMAGE was in overleg om een NAP te sluiten met de stam OTR. Tijdens dit gesprek is @boyman123 dorpje gaan pakken. Vandaar dat wij als stam zeinde een aanvalletje gepland hebben.
Ik hoop dat het vanuit ons perspectief nu een beetje duidelijker geworden is.

Lang verhaal kort, wat mij betreft een iets opgeblazen situatie.

Met Vriendelijk Groet,
@Challenge Day Leader
 
Reactiescore
736
Hey mede wereld 83 genoten,

Wij wilden even een korte toelichting geven over hoe deze situatie tot stand is gekomen. De stam DAMAGE was in overleg om een NAP te sluiten met de stam OTR. Tijdens dit gesprek is @boyman123 dorpje gaan pakken. Vandaar dat wij als stam zeinde een aanvalletje gepland hebben.
Ik hoop dat het vanuit ons perspectief nu een beetje duidelijker geworden is.

Lang verhaal kort, wat mij betreft een iets opgeblazen situatie.

Met Vriendelijk Groet,
@Challenge Day Leader


Je vergeet hier wel een belangrijk punt, namelijk dat @Plajarid* onze Boyman123 niet heeft geïnformeerd. Daarnaast toen er aan de bel werd getrokken door Boyman en hij zijn bedenkingen uitsprak, heeft Plajarid geen gehoor gegeven hierop. Van wat ik in de pm's lees, was het vanuit het perspectief van boyman een dorp in zijn cluster. Dus jullie CFen hem, tijdens onderhandelingen? Dat lijkt me ook niet netjes?? Nu kan ik het betreffende dorp niet vinden, om dit te bevestigen, maar hoe jij boyman hier afschetst, om jullie actie goed te praten, schiet echt tekort.
 
Reactiescore
95
Nummer 2 en nummer 4 stam werken nu al samen. Hier willen ze ook al versneld richting de endgame? :redface:
 
Reactiescore
18
Kleine toevoeging:

Nog een bijzondere vermelding voor:

@Qui Superstes Mortiferum

Deze aardige speler, beloofde Boyman123 zijn dorp, 3 keer raden wie er een trein op Boyman123 heeft geknald? Inderdaad QSM.

Zie de printkes:

Bekijk bijlage 31083

Bekijk bijlage 31084

Ter zijn verdediging, het was in opdracht van zijn moraalheer, dus kan hij er niks aan doen. Hij beloofd eerst een dorp van hem en daarna treint hij de jouwe. Zo gaat dat nu eenmaal?

Bekijk bijlage 31085

Yikes yikes yikes

Lekker blijven huilen. Het is al 4x uitgesteld om het dorp te pakken vermeld dat er ook even bij. Ohja nee natuurlijk jij dacht helemaal safe te liggen met allerlei spelers om je heen. En ja dit was in opdracht van een speler inderdaad. Je kan wel gaan huilen, maar kijk eerst naar jezelf. Ik ben mijn afspraak nagekomen en je kon het dorp pakken. Daarbij komt dus als jij een dorp krijgt mag ik dus niet aanvallen hmm werkt TW tegenwoordig zo duidelijk. Als je iets verteld vertel dan alles ;) in plaats van iemand zwart proberen te maken. Fijne avond nog de mazzel.
 
Reactiescore
736
Waar haal je die informatie vandaan?

Nou aangezien ik op Boyman zit, de binnenkomende aanvallen zie, nou zo dus.

Daarnaast zit er een printje, 2e post van mij onder dit topic. Waar QSM edels achter een clear van Reaper (amigo) timed. Wij beiden wetende, dat Amigo onderdeel van DAMAGE is aangezien jullie hen doormiddel van fusies en interns opnemen. Dus, samenwerking confirmed dan toch?

Om dit verhaal nog wat kracht bij te zetten, @theunknown420 bevestigde in PM dat QSM zijn MB is, deze link is gemaakt doordat het zijn MB is die een dorp aan Boyman had beloofd (zie postke 2), die zelfde MB plakt een aanval, 30 ms na die van Reaper (Amigo), en laten die nou net nog via intern of fusie DAMAGE gaan joinen.

Dan tot slot nogmaals het printje:

Schermafbeelding 2021-11-23 om 15.45.15.png

En de screen van de PM:

Schermafbeelding 2021-11-23 om 17.14.31.png
 
Laatst bewerkt:
Reactiescore
470
Tldr.
 
Reactiescore
736
Reactiescore
903
Bovenaan