[Speeltopic] WvW #332 De burgerparade

Reactiescore
993
Dat is denk voor jouw tijd @DenDuvel

toen ik kwam kijken, was Capri wel hoofdpersoon van meedoen en leiden
 

Deleted User - 2265087

Guest
Hoewel ik de commentaar snap dat je iemand actief als BM wil, snap ik niet dat je toch geen soort voorkeur wil geven. Voelt voorzichtig aan.

We hebben al heel lang geen potje meer gespeeld, dus we kunnen niet echt stemmen op basis van wie de afgelopen potjes goed speelde oid.

Ik heb nooit het idee gehad, dat Capri een 'voorgrond' speler was

Dan heb je denk ik de verkeerde potjes met mij gespeeld.

Anyway, als de deadline morgen om 22u ligt is de kans groot dat ik niet echt in staat ga zijn veel mee te discussiëren, maar zal m'n best doen.

Freaker Play
 
Reactiescore
693
De burgemeester des burgerparade:

We zijn nog maar aan het opwarmen, veel zijn we niet meer gewoon na zo een zomer, de meesten liggen nog met hun zonnebril te baden in de sauna.
Geen nood, @I like trains. is jullie BM geworden

Morgen om 22u deadline, uitslag komt laters.

Edit: post bewerkt, want met tabtoets blijven indrukken post die blijkbaar?
 
Laatst bewerkt:
Reactiescore
3.536
Anyway, als de deadline morgen om 22u ligt is de kans groot dat ik niet echt in staat ga zijn veel mee te discussiëren, maar zal m'n best doen.


Er is nog geen lynch deze avond dus beetje vreemd je aanhaalt er niet te zijn voor de DL. Is niet nodig toch?
 
Reactiescore
59
Valt nog niet veel te zeggen maar voor nu wil ik wel al uitsluiten dat capri en ILT samen wolven zijn.
ILT stond aan de leiding om BM te worden en ik krijg dan nog een BM stem van capri waardoor ik maar 1 stem achter stond.
Ze kon makkelijk haar stem zetten op ILT of op iemand die nog geen stemmen had.
 
Reactiescore
3.536
Valt nog niet veel te zeggen maar voor nu wil ik wel al uitsluiten dat capri en ILT samen wolven zijn.
ILT stond aan de leiding om BM te worden en ik krijg dan nog een BM stem van capri waardoor ik maar 1 stem achter stond.
Ze kon makkelijk haar stem zetten op ILT of op iemand die nog geen stemmen had.

Ik snap deze logica niet zo. Wat is het voordeel of nadeel dat Capri haar stem op u zet?
 
Reactiescore
358
Dank voor het vertrouwen!

We hebben al heel lang geen potje meer gespeeld, dus we kunnen niet echt stemmen op basis van wie de afgelopen potjes goed speelde oid.



Dan heb je denk ik de verkeerde potjes met mij gespeeld.

Anyway, als de deadline morgen om 22u ligt is de kans groot dat ik niet echt in staat ga zijn veel mee te discussiëren, maar zal m'n best doen.

Freaker Play

Ik hoop dat je sowieso wel in staat bent om in de loop van de dag dan wat mee te spelen? Ik denk dat het altijd wel gelegen is dat we niet steeds wachten tot het laatste halfuur voordat er vaart in het potje komt namelijk.

Valt nog niet veel te zeggen maar voor nu wil ik wel al uitsluiten dat capri en ILT samen wolven zijn.
ILT stond aan de leiding om BM te worden en ik krijg dan nog een BM stem van capri waardoor ik maar 1 stem achter stond.
Ze kon makkelijk haar stem zetten op ILT of op iemand die nog geen stemmen had.

Ik snap deze logica niet zo. Wat is het voordeel of nadeel dat Capri haar stem op u zet?

Deze logica is inderdaad wat vreemd, zeker omdat mijn eigen stem op Freaker stond. In het scenario dat hij hier beschrijft doet de stem van capri eigenlijk weinig ter zake.

En toen vergat je te stemmen door werk...

Anyway, congratz ILT :)

Dit is ook een neveneffect van wat ik gisteren aanhaalde, aangeven om te wachten zonder een voorkeur op te geven kan gevaarlijk zijn. Maar goed - @Combino Pastasaus en @mohniels1 gaan jullie normaal posten of enkel stemposts zetten?
 
Reactiescore
59
Ik snap deze logica niet zo. Wat is het voordeel of nadeel dat Capri haar stem op u zet?
Het zegt inderdaad niet heel veel omdat mijn logica alleen werkt in het geval dat ze beiden startwolf zijn. ILT had 3 stemmen terwijl andere mensen max 1 stem hadden. In dat scenario zou ik als wolf niet riskeren dat mijn stem nog een kans geeft dat er iemand anders met bm gaat lopen. Zeker als nog niet iedereen had gestemd en nog paar uur te gaan was.
 

Deleted User - 2265087

Guest
Ik hoop dat je sowieso wel in staat bent om in de loop van de dag dan wat mee te spelen? Ik denk dat het altijd wel gelegen is dat we niet steeds wachten tot het laatste halfuur voordat er vaart in het potje komt namelijk.

Zeker, ik heb komende uren gewoon de tijd.

Overigens zit er wel wat logica in wat Freaker zei. Aangezien de welp geen mogelijke rol is en ik de kans op infectiewolf zeer klein schat, kunnen we er met behoorlijke zekerheid vanuit gaan dat er twee beginwolven zijn. De enige andere optie is een startwolf met een slechte beul, maar dat zou betekenen dat met één lucky shot het potje gelijk klaar is, dus dat verwacht ik niet.
 
Bovenaan