Farmen FarmShaper

Reactiescore
1.019
Auteur
Tjeerdo
Beschrijving
Easy barbaren dorpen shapen (muur!)
Publiek of Privé
Publiek
Werkt op pagina
FA
Automatisch uitvoeren
ja
Snellijstcode
javascript: $.getScript('https://media.innogames.com/com_DS_NL/scripts/FarmShaper_206157.js');
Farmshaper
 
Reactiescore
1.367
Zou chill zijn als je ook met zwaard zou kunnen shapen
 
Reactiescore
1.228
Laatst bewerkt:
Reactiescore
3
Werkt voor mij niet.

Heb geen scripts op automatisch uitvoeren staan dus daar ligt het niet aan. Ik druk op muurlevels opslaan en daarna op B maar het verstuurt niks. Ik heb genoeg troepen daar ligt het dus ook niet aan. Quickfarm werkt wel gewoon als ik die aanzet.
 
Reactiescore
1.228
Script maanden gebruikt, zal toch aan jullie liggen. ;)
 
Reactiescore
133
Werkt voor mij niet.

Heb geen scripts op automatisch uitvoeren staan dus daar ligt het niet aan. Ik druk op muurlevels opslaan en daarna op B maar het verstuurt niks. Ik heb genoeg troepen daar ligt het dus ook niet aan. Quickfarm werkt wel gewoon als ik die aanzet.
Wellicht even checken of je pop up toestaan heb op tw? Bij mij werkt dit prima en is een fijn script!
 

victorious

Chat moderator
Teamleden
Tribal Wars Team
Reactiescore
241
Bij mij werkt het ook neit helaas
Hoi Trisjin,
Handig om ook even aan te geven wat er niet werkt. Wat probeer je te doen? Waar klik je wel/niet op? Welke functie werkt niet? Krijg je errors in de console?

Met puur “bij mij werkt het niet” kan er ook niet gericht gezocht worden naar de oplossing voor je :)
 
Reactiescore
8
Wij hebben dit script nog niet gebruikt. Lijkt mij wel handig om muren te breken maar moet je dan niet heel veel ram hebben?
 
Reactiescore
0
Hoi Trisjin,
Handig om ook even aan te geven wat er niet werkt. Wat probeer je te doen? Waar klik je wel/niet op? Welke functie werkt niet? Krijg je errors in de console?

Met puur “bij mij werkt het niet” kan er ook niet gericht gezocht worden naar de oplossing voor je :)
Hoi,

Het is mij niet duidelijk hoe het werkt. Als ik dit script aanroep op verzamelplaats krijg ik te zien:
Maar het blijft altijd op 0 staan wat ik ook instel ook na scouts. En als ik op Wall breaker klik word er niks verzonden terwijl de troepen er wel zijn.
Wat doe ik fout?
 
Reactiescore
2
Hey Trisjin,

Heb je bij je FA ook het script geladen en dan gebouw/muur levels opgeslagen? Die heeft het script volgens mij nodig om te weten wat ie moet sturen.
 
Reactiescore
2
Ik was benieuwd naar waar de getallenrij voor staat in het 'overig' tabblad, naast de gebouwen? Onder de gebouwen de gewenste levels lijkt me, maar die er naast staan vraag ik me af omdat ze nu standaard ingesteld staan nog en verder naar beneden lopen ze gewoon geleidelijk op 5 t/m 14 bijv. En dan staat er naast adelshoeve 15, dus iemand die dit weet?

Wat ook nog top zou zijn als het script zou kunnen weten, net als bij Farmgod, dat ie de afstanden weet en dan dichtstbijzijnde dorp zou pakken om looptijden te verlagen, maar ik snap niks van scripts schrijven (wel interessant).

EDIT:

Ik denk dat ik het weet. Ik gok dat het priority is, dus bij 1 staat kazerne, dat ie bij voorkeur dus die als eerste shaped en bij hoofdgebouw staat 2 en dat ie dan shaped etc.

Alvast bedankt,
Haico
 
Laatst bewerkt:
Reactiescore
2
Iemand die begrijpt hoe je weet waar ie op target? Want dan zet je 'm aan maar dan pakt ie dus aantal kata's wat nodig is maar hij zet niet automatisch de juiste target lijkt het?
 
Bovenaan