Hoe zit het nu met Thomas?

Reactiescore
383
Net of jullie hem niet uitgehoord hebben, en ondervraagd hebben. Ga niet zo schijnheilig lopen janken, en proberen iets te bereiken hier op het AF. Dat achterbakse gelul van jullie dat zijn de meesten nu wel gewend.

Bang dat jij de volgende bent op de lijst?
 
Reactiescore
100
Zeer triestig dit weer van de alliantie. Jammer dat Thomas die pm gestuurd heeft. Komt namelijk zeer goed uit om zo deze laffe daad te ‘verantwoorden’. Benieuwd hoe ze het opgelost zouden hebben zonder die pm van Thomas.
 
Reactiescore
344
Bang dat jij de volgende bent op de lijst?

tegen over de meeste helden hier achter hun scherm, heb ik schijt aan alle vormen en manier en die jegens mij geuit of gehanteerd worden.

waar ik wel bang voor ben is dat straks de lockdown enzo helemaal voorbij is, dat de nitrulon 2. Schaars gaat worden met al die party’s van jullie.
 
Reactiescore
903
Net of jullie hem niet uitgehoord hebben, en ondervraagd hebben. Ga niet zo schijnheilig lopen janken, en proberen iets te bereiken hier op het AF. Dat achterbakse gelul van jullie dat zijn de meesten nu wel gewend.

Jij bent ook weer niet op de hoogte van alles.

Dus met jouw verhaal doen we helemaal NIETS!
 
Reactiescore
344
nee gelukkig kunnen we jullie heerlijk serieus nemen. Zodra je puber af bent zal je wel meer begrip krijgen voor bepaalde situaties. In deze tijd zul je wel vaker tegen dingen aanschoppen
 
Reactiescore
383
tegen over de meeste helden hier achter hun scherm, heb ik schijt aan alle vormen en manier en die jegens mij geuit of gehanteerd worden.

waar ik wel bang voor ben is dat straks de lockdown enzo helemaal voorbij is, dat de nitrulon 2. Schaars gaat worden met al die party’s van jullie.

Het feit dat je het merk 'Nutrilon' niet kunt spellen zegt ook wel weer genoeg. Nee geen baby, gewoon in een supermarkt gewerkt.
 
Reactiescore
903
nee gelukkig kunnen we jullie heerlijk serieus nemen. Zodra je puber af bent zal je wel meer begrip krijgen voor bepaalde situaties. In deze tijd zul je wel vaker tegen dingen aanschoppen

Maakt niet uit jongen, we zullen op jouw niveau meegaan oke? Alle berichten die ik heb gelezen van je zijn van hetzelfde niveau en heeft 0,0 toegevoegde waarde in een gesprek.
 
Reactiescore
344
En dat is juist precies wat ik bedoel ;)

Nog 0.0 gesprekken gelezen wat een serieus antwoord terecht maakt
 
Reactiescore
903
En dat is juist precies wat ik bedoel ;)

Nog 0.0 gesprekken gelezen wat een serieus antwoord terecht maakt

Begin wel steeds meer begrip te hebben voor ''stamgenoten'' van de alliantie... dat ze hier elke dag mee moeten dealen! :redface:
 
Reactiescore
280
Net of jullie hem niet uitgehoord hebben, en ondervraagd hebben. Ga niet zo schijnheilig lopen janken, en proberen iets te bereiken hier op het AF. Dat achterbakse gelul van jullie dat zijn de meesten nu wel gewend.

Hoe dan ook is de schuld bij Cult leggen echt de grootste onzin ooit. Dat is echt een spelletje spelen om je eigen straatje schoon te vegen.

Daarnaast is de info richting Cult nu ook weer niet zo interessant. Hij moet verdwijnen (zien we vanzelf op de kaart gebeuren) en hij heeft stacks aan het front (joh, hoe gek als je een safe account bent). Cult heeft dit, in tegenstelling tot wat hier beweerd wordt, vrij snel gemeld bij de alliantie om daarmee de afspraken na te komen. Er is geen enkele reden om naar Cult te wijzen. Steek de hand eens in eigen boezem, jullie maken er gewoon een puinhoop van.
 
Reactiescore
344
Hoe dan ook is de schuld bij Cult leggen echt de grootste onzin ooit. Dat is echt spelletje spelen om je eigen straatje schoon te vegen.

Daarnaast is de info richting Cult nu ook weer niet zo interessant. Hij moet verdwijnen (zien we vanzelf op de kaart gebeuren) en hij heeft stacks aan het front (joh, hoe gek als je een safe account bent). Cult heeft dit, in tegenstelling tot wat hier beweerd wordt), vrij snel gemeld bij de alliantie om daarmee de afspraken na te komen. Er is geen enkele reden om naar Cult te wijzen. Steek de hand eens in eigen boezem, jullie maken er gewoon een puinhoop van.

Ik lees gewoon een hoop gejank en manieren hoe er naar de alliantie gewezen worden. Die gewoon op elke wereld het zelfde is. Een groepje jongens die proberen de boel op te stoken.
Cult heeft nul fout in deze situatie, die schuld afschuiven is ook dom. Maar het hier laten blijken alsof de alliantie fout is om een speler die zijn ongenoegen uit door middel van het lekken van informarmatie een nap te geven een normaalste zaak is.
En zodra er een standpunt komt word het weg gelachen.
wil je serieeus genomen worden? Neem dan een condoom mee en doe de lamp uit. Ben de moeilijkste niet
 
Reactiescore
903
Wil bijna zeggen... hier zakt m'n broek vanaf, maar dat doen we maar niet :redface:
 
Reactiescore
1.380
Van 3 naar 2 stammen om edelspammen tegen te gaan, wie heeft dat uitgevonden? Dat wil ook wel zeggen dat er nog accounts gaan moeten inleveren vermoed ik. Hopelijk verloopt dat wat vlotter dan.

Thomas, quasi nutteloos en niet kwalitatief genoeg? Ik denk dat iedere speler een rim account kan onderhouden en deff kan sturen wanneer nodig. Wat is er mis met daar een extra speler op te plaatsen bv? Alsook staat dat account gewoon top 15 en heeft het mooie ods. Een 3,5 mil account internen is geen alledaagse beslissing.
Het account Thomas ziet al zijn werk van de afgelopen maanden gewoon wegsijpelen wat sneu is. Het was niet correct wat Thomas gedaan heeft maar ik heb er wel enigszins begrip voor, zeker nu ik enkele posts vanuit Blaze lees.

Wat grappig trouwens, dat de leiding van Blaze steken laat vallen en vervolgens de schuld op Cult probeert af te schuiven. Wat kan Cult er aan doen dat een speler met een verhaal naar buiten komt? Als je een brief in je brievenbus krijgt hoop ik ook voor jou dat je hem leest. Ook is gewoon gecommuniceerd dat wij deze info gekregen hebben dus what’s wrong?

Heb jij serieus moeite met lezen? Hij hoefde helemaal niet weg. Niemand schuift de schuld op Cult ga toch niet zo zielig doen man. Echt wat dat betreft past Thomas perfect bij jullie stelletje omhoog gevallen kleuters
 
Reactiescore
300
en ik maak dan ook zeker graag de vergelijking naar Leone. Natuurlijk weet ik dat Flex geen fijne stamgenoot is en veel naar zichzelf trekt in eigen belang, maar jullie ditchen wederom een stamgenoot.

Ik snap deze vergelijking naar account Leone niet, echt verre van haha. 'flex geen fijne stamgenoot en trekt veel naar zichzelf toe' was ook totaal niet de reden dat hij weg moest? Nice try tho, je weet het zelf wel beter mag ik hopen. Met flex heb ik constant goed contact gehad, dingen aangeboden, zelfs terug genomen in de stam na een bepaalde actie. Dat je je dan vervolgens niet aan hele duidelijke normale afspraken kan houden die we samen gemaakt hebben (en ja in goed overleg) en vervolgens je stam stabt is echt een ander verhaal. Maargoed, ik bemoei me verder nergens meer mee omtrent de alliantie, helemaal geen zin in ook maar hier wilde ik even op reageren :biggrin:
 
Reactiescore
1.918
Ophouden het is wapenstilstand
 
Reactiescore
241
wil je serieeus genomen worden? Neem dan een condoom mee en doe de lamp uit. Ben de moeilijkste niet

Gelukkig kwam dit op het einde. Ik dacht bijna dat ik serieus kon reageren op een post van jou.

Heb jij serieus moeite met lezen? Hij hoefde helemaal niet weg. Niemand schuift de schuld op Cult ga toch niet zo zielig doen man. Echt wat dat betreft past Thomas perfect bij jullie stelletje omhoog gevallen kleuters

2 quotes van jou:

"We wouden alleen naar minder stammen en daar hoefde geen account voor te wijken of te verdwijnen dus waar je het vandaan haalt dat we hem ditchen."

Hoe wil je met 15 in 2 stammen, zonder dat er een speler weg moet?

"Hier heeft Cult ook aandachtig naar geluisterd en niet alleen dat. Ook wist Thomas mij te vertellen dat de Alliantie nap had aangevraagd om dit probleem op te lossen. Deze informatie kreeg Thomas van Cult kort nadat wij het aangevraagd hebben. Waarom zou je met zo een Stabber samen willen werken of überhaupt dingen doorvertellen?"

Daar schuif je wel al deels de schuld af naar Cult toe. Ook in je overige posts en posts van stamgenoten is wel wat te lezen. Ik hoop dat ook jij serieuzer begint te lezen (en schrijven).
 
Reactiescore
1.380
Gelukkig kwam dit op het einde. Ik dacht bijna dat ik serieus kon reageren op een post van jou.



2 quotes van jou:

"We wouden alleen naar minder stammen en daar hoefde geen account voor te wijken of te verdwijnen dus waar je het vandaan haalt dat we hem ditchen."

Hoe wil je met 15 in 2 stammen, zonder dat er een speler weg moet?
Nogmaals als er iemand uit de stam of een stam moet wil niet zeggen dat hij weg moet. Dan kan je prima blijven liggen en mee gooien alleen geen front wat hij toch al niet had.

"Hier heeft Cult ook aandachtig naar geluisterd en niet alleen dat. Ook wist Thomas mij te vertellen dat de Alliantie nap had aangevraagd om dit probleem op te lossen. Deze informatie kreeg Thomas van Cult kort nadat wij het aangevraagd hebben. Waarom zou je met zo een Stabber samen willen werken of überhaupt dingen doorvertellen?"

Daar schuif je wel al deels de schuld af naar Cult toe. Ook in je overige posts en posts van stamgenoten is wel wat te lezen. Ik hoop dat ook jij serieuzer begint te lezen (en schrijven).
Hoe kan het dat Thomas het wist over een NAP en hoe kan het zijn dat hij eerder wist dat die er niet kwam dan ons? Geef daar eens antwoord op voor je hier bijdehand begint te doen.

zeg het maar.
 
Bovenaan