Hoe zit het nu met Thomas?

Reactiescore
1.367
Reactiescore
1.363
Flex 2.0 dit xD.
En de 2de Thomas die alles doorlult op deze wereld :O.
Godsamme man :p.
Ookal kan cult dr 0 aan doen, nog steeds kansloos dat lui van 1969 nog steeds zo infantiel kunnen zijn..
''ikke niet eens zijn! Ikke dingen zegguhhhh!!''
 
Reactiescore
383
Denk toch wel dat enige nuance mag komen vanuit de alliantie(leiding?). Vanuit mijn oogpunt lijkt het op iemand die een beslissing opgelegd krijgt die niet overlegd word met de speler zelf,en het hier niet mee eene is. Vervolgens wordt dit doorgedrukt en als de persoon in kwestie naar oplossingen zoekt tegen wereldafspraken aanloopt en niet eens een nap gegund word van de stam die hij de gehele wereld gesteund heeft (zie ods).
En hoe verantwoord je dit naar nog 3 accounts die wellicht ook geslachtofferd gaan worden? Een nobele vernoeming in plaats van de beloofde eindstrijd?
 
Reactiescore
1.380
Ok hier een korte mededeling van de alliantieleiding:

Wij willen al heel lang naar 2 stammen omdat 3 gewoon teveel is en ook niet eerlijk is uiteindelijk omdat er veel meer edels gespamt kan worden.
Hier hadden wij een plan voor gemaakt de leiding die wij mede gedeeld hebben. Hier kon natuurlijk commentaar op gegeven worden zodat we eventueel dingen konden aanpassen zodat iedereen tevreden was/is.
Kleine notitie ik persoonlijk wou Thomas helemaal weg hebben omdat het redelijk nutteloos is en niet actief. Hier heeft de rest gezegd nee we laten hem zo hoe hij nu ligt enkel wat inleveren zodat lijnen beter worden.

Als hij hier niet mee eens was kon hij dit gewoon aangeven en waren we gaan kijken naar alternatieven. Helaas is hij gelijk naar Cult gegaan en alles doodleuk doorverteld. Hier heeft Cult ook aandachtig naar geluisterd en niet alleen dat. Ook wist Thomas mij te vertellen dat de Alliantie nap had aangevraagd om dit probleem op te lossen. Deze informatie kreeg Thomas van Cult kort nadat wij het aangevraagd hebben. Waarom zou je met zo een Stabber samen willen werken of überhaupt dingen doorvertellen?

Wij van de leiding hebben er niks doorgedrukt enkel iets laten zien hoe wij denken dat het een leuke en faire eindstrijd zal worden. Hier kan over gesproken worden zoals anderen dat ook gedaan hebben. Kortom is dit gewoon een keiharde stab van Thomas uit en was er tot die tijd niks aan de hand.
 

Conceived by Communism

Casanova W36
Reactiescore
1.769
Oké, ik ga er serieus op reageren.

Ok hier een korte mededeling van de alliantieleiding:

Wij willen al heel lang naar 2 stammen omdat 3 gewoon teveel is en ook niet eerlijk is uiteindelijk omdat er veel meer edels gespamt kan worden.

Deze moet je me even uitleggen. Hoe zorgt het feit dat je naar 2 stammen gaat dat het aantal te spammen edels veranderd kan worden? Je wilt dus het aantal accounts reduceren, dat begrijp ik goed?
Je snapt dat dit te allen tijde zou moeten gebeuren, willen de 3 stammen tezamen kunnen winnen op deze wereld en een eindstrijd tegen elkaar willen voorkomen, toch? Dit lijkt me dan ook eerder een drogreden dan echt een valide argument.

Hier hadden wij een plan voor gemaakt de leiding die wij mede gedeeld hebben. Hier kon natuurlijk commentaar op gegeven worden zodat we eventueel dingen konden aanpassen zodat iedereen tevreden was/is.
Kleine notitie ik persoonlijk wou Thomas helemaal weg hebben omdat het redelijk nutteloos is en niet actief. Hier heeft de rest gezegd nee we laten hem zo hoe hij nu ligt enkel wat inleveren zodat lijnen beter worden.

Dit lijkt me dan ook niet meer dan logisch. Jullie hebben Thomas onderdeel van de alliantie gemaakt, wat natuurlijk shortterm een logische keuze was. Jullie hadden deff nodig voor het ontieglijk grote front dat het account Pony naar zichzelf toegetrokken had. Feit dat jij 'm nu wilt ditchen, vind ik absoluut niet correct en ik maak dan ook zeker graag de vergelijking naar Leone. Natuurlijk weet ik dat Flex geen fijne stamgenoot is en veel naar zichzelf trekt in eigen belang, maar jullie ditchen wederom een stamgenoot.

Als hij hier niet mee eens was kon hij dit gewoon aangeven en waren we gaan kijken naar alternatieven. Helaas is hij gelijk naar Cult gegaan en alles doodleuk doorverteld. Hier heeft Cult ook aandachtig naar geluisterd en niet alleen dat. Ook wist Thomas mij te vertellen dat de Alliantie nap had aangevraagd om dit probleem op te lossen. Deze informatie kreeg Thomas van Cult kort nadat wij het aangevraagd hebben. Waarom zou je met zo een Stabber samen willen werken of überhaupt dingen doorvertellen?

Wij van de leiding hebben er niks doorgedrukt enkel iets laten zien hoe wij denken dat het een leuke en faire eindstrijd zal worden. Hier kan over gesproken worden zoals anderen dat ook gedaan hebben. Kortom is dit gewoon een keiharde stab van Thomas uit en was er tot die tijd niks aan de hand.

Dat het een stab van Thomas is, dat staat buiten kijf. Hij heeft interne informatie bewust naar buiten gelekt, bewust naar de vijandige stam. We hebben dit echter als Cult aangegeven en hebben zelfs de gehele PM doorgestuurd: we hebben daarin geen informatie te verbergen. Ik heb dit zelfs direct gedaan nadat ik thuisgekomen was van werk. Je laat het hier klinken alsof we grootschalig de tijd genomen hebben, maar dat vind ik niet correct. Het komt ook eerder over als een wanhopige poging om de schuld toch een beetje naar Cult te schuiven, terwijl ik denk dat er maar één partij aangewezen kan worden voor een intern probleem waar jullie tegenaan lopen.
 
Reactiescore
1
Het slaat gewoon alles dat Thomas geen NAP heeft gekregen terwijl zijn def hoogstwaarschijnlijk allemaal uit stond en nu dus nog onderweg terug is. Los van alles wat er gebeurt kun je er niet omheen dat dat gewoon enorm laf is.
Sinds wanneer krijgen verraders een NAP? sorry maar dit moet je me even uitleggen. Dus moest je kyuka stabben bv. Verdien je een NAP omdat je tijd moet hebben om je account klaar te zetten zodat je kan deffen. Tegen je eigen vrienden die je gestabt hebt? Logics?
 
Reactiescore
1.380
Oké, ik ga er serieus op reageren.



Deze moet je me even uitleggen. Hoe zorgt het feit dat je naar 2 stammen gaat dat het aantal te spammen edels veranderd kan worden? Je wilt dus het aantal accounts reduceren, dat begrijp ik goed?
Je snapt dat dit te allen tijde zou moeten gebeuren, willen de 3 stammen tezamen kunnen winnen op deze wereld en een eindstrijd tegen elkaar willen voorkomen, toch? Dit lijkt me dan ook eerder een drogreden dan echt een valide argument.


Heel simpel. Ik ben voorheen geen leiding geweest, maar ja dit had toen al moeten gebeuren alleen is dit niet gebeurd. Willen winnen stond helemaal niet bovenaan het lijstje. Belangrijkste van bijna iedereen was zorgen dat Cult niet zou winnen daarna zouden we wel kijken hoe en wat. Dat er uiteindelijk samengevoegd of iets dergelijks nodig was ja.



Dit lijkt me dan ook niet meer dan logisch. Jullie hebben Thomas onderdeel van de alliantie gemaakt, wat natuurlijk shortterm een logische keuze was. Jullie hadden deff nodig voor het ontieglijk grote front dat het account Pony naar zichzelf toegetrokken had. Feit dat jij 'm nu wilt ditchen, vind ik absoluut niet correct en ik maak dan ook zeker graag de vergelijking naar Leone. Natuurlijk weet ik dat Flex geen fijne stamgenoot is en veel naar zichzelf trekt in eigen belang, maar jullie ditchen wederom een stamgenoot.

Ik wou hem inderdaad weg hebben maar dat had ik van begin af aan ook. Ik wil gewoon met actieve goede accounts verder die ook werkelijk wat doen. Als daar dan accounts bij zijn die weg moeten ja is niet anders. Alleen zijn er meer mensen in de leiding die het wat genuanceerde zien en socialer zijn dan dat ik ben dus we ditchen niemand. We wouden alleen naar minder stammen en daar hoefde geen account voor te wijken of te verdwijnen dus waar je het vandaan haalt dat we hem ditchen.


Dat het een stab van Thomas is, dat staat buiten kijf. Hij heeft interne informatie bewust naar buiten gelekt, bewust naar de vijandige stam. We hebben dit echter als Cult aangegeven en hebben zelfs de gehele PM doorgestuurd: we hebben daarin geen informatie te verbergen. Ik heb dit zelfs direct gedaan nadat ik thuisgekomen was van werk. Je laat het hier klinken alsof we grootschalig de tijd genomen hebben, maar dat vind ik niet correct. Het komt ook eerder over als een wanhopige poging om de schuld toch een beetje naar Cult te schuiven, terwijl ik denk dat er maar één partij aangewezen kan worden voor een intern probleem waar jullie tegenaan lopen.

Dat jullie direct komen is volgens mij ook gewoon een afspraak die gemaakt is. Natuurlijk zijn wij blij dat jullie het zeggen, maar dit zou helemaal niet gezegd moeten worden maar zou standaard moeten zijn. Denk dat iedereen het spel fair wil spelen. Dat hij geen NAP krijgt heeft ie aan zichzelf te danken. Een stab zou ten alle tijden gelijk aangepakt moeten worden.
Enige waar ik jullie van beschuldig is dat jullie info aan hem doorgeven meer niet. Dat hij al wist nog geen uur nadat wij het aan jullie gevraagd hebben zegt mij genoeg.

toch even een tegenreactie in het zwart.
 
Reactiescore
47
Het slaat gewoon alles dat Thomas geen NAP heeft gekregen terwijl zijn def hoogstwaarschijnlijk allemaal uit stond en nu dus nog onderweg terug is. Los van alles wat er gebeurt kun je er niet omheen dat dat gewoon enorm laf is.

sinds wanneer verdiend een stabber een nap?
en daarbij over die deff, dat is er onderdeel van, want die had hij al lang uit het niets weg gehaald, dus niet zo lullen als je geen klap weet
 
Reactiescore
48
Oké, ik ga er serieus op reageren.



Deze moet je me even uitleggen. Hoe zorgt het feit dat je naar 2 stammen gaat dat het aantal te spammen edels veranderd kan worden? Je wilt dus het aantal accounts reduceren, dat begrijp ik goed?
Je snapt dat dit te allen tijde zou moeten gebeuren, willen de 3 stammen tezamen kunnen winnen op deze wereld en een eindstrijd tegen elkaar willen voorkomen, toch? Dit lijkt me dan ook eerder een drogreden dan echt een valide argument.



Dit lijkt me dan ook niet meer dan logisch. Jullie hebben Thomas onderdeel van de alliantie gemaakt, wat natuurlijk shortterm een logische keuze was. Jullie hadden deff nodig voor het ontieglijk grote front dat het account Pony naar zichzelf toegetrokken had. Feit dat jij 'm nu wilt ditchen, vind ik absoluut niet correct en ik maak dan ook zeker graag de vergelijking naar Leone. Natuurlijk weet ik dat Flex geen fijne stamgenoot is en veel naar zichzelf trekt in eigen belang, maar jullie ditchen wederom een stamgenoot.



Dat het een stab van Thomas is, dat staat buiten kijf. Hij heeft interne informatie bewust naar buiten gelekt, bewust naar de vijandige stam. We hebben dit echter als Cult aangegeven en hebben zelfs de gehele PM doorgestuurd: we hebben daarin geen informatie te verbergen. Ik heb dit zelfs direct gedaan nadat ik thuisgekomen was van werk. Je laat het hier klinken alsof we grootschalig de tijd genomen hebben, maar dat vind ik niet correct. Het komt ook eerder over als een wanhopige poging om de schuld toch een beetje naar Cult te schuiven, terwijl ik denk dat er maar één partij aangewezen kan worden voor een intern probleem waar jullie tegenaan lopen.

Beste

Vind het netjes dat je het gemeld hebt zoals was afgesproken top , maar verhaal ligt iets anders, normaal doe ik niet aan AF maar wil 1 sireuse reactie geven

Dat thomas stabt is niet netjes, er is meerenmals gezegd als je niet eens bent met de edelijnen en plannen kom in je account chat en gaan we daar over praten, maar meneer gaat liever na de vijand en alles door vertellen

Ergste is nog hij trekt zomaar alle defensie terug er lag nog niks en totaal niks vast wat er zou gssn gebeuren

Ik persoonlijk was ook al 2 dagen aan discussiëren omdat ik het niet eens was maar dan moet je wel je bek open trekken

Dus meneer trok alle defensie terug verklapte alles aan jullie

En we hebben 24 uur gewacht tot we meeste attacks laten aankomen want meeste defense is terug of gaat terug komen

Voor verdere discussie vraag de leiding ipv hier met elkaar gaan lopen auwoeren we wouden netjes situatie oplossen maar trek niet zomaar alle defense terug

Verder ga ik hier niet reageren als je iets hebt stuur een pm

Mvg

Dennis
 
Reactiescore
48
Waarom? Waarom heb jij het normkader op 24u gezet en niet op 76 uur? Of had dit als enige reden dat je nog wat gratis dorpjes kon snoepen?

Beste

Als je zelf je deff om. 1 uur snachts terug getrok zonder enige reden of heads up krijg je natuurlijk een vreemd gevoel dat is nu 32 +uur geleden mijn aanvallen komen nu pas aan, waarom moet je iemand meer tijd geven als dit totaal niet had gehoeven op deze manier als je naar normaal communiceert,

Snap dat het niet leuk was dat hij wat moest afstaan, maar ik moest ook heel veel afstaan waar ik niet mee eens was ik ga toch ook niet me stam verraden nee ik trek me mond open en dan word er samen met je gekeken tot juiste oplossing

Nu is het gewoon kut situatie en val enkel aan op stuk wat in de weg ligt en waar alle deff terug is bijna,


Mvg

Dennis
 
Reactiescore
241
Van 3 naar 2 stammen om edelspammen tegen te gaan, wie heeft dat uitgevonden? Dat wil ook wel zeggen dat er nog accounts gaan moeten inleveren vermoed ik. Hopelijk verloopt dat wat vlotter dan.

Thomas, quasi nutteloos en niet kwalitatief genoeg? Ik denk dat iedere speler een rim account kan onderhouden en deff kan sturen wanneer nodig. Wat is er mis met daar een extra speler op te plaatsen bv? Alsook staat dat account gewoon top 15 en heeft het mooie ods. Een 3,5 mil account internen is geen alledaagse beslissing.
Het account Thomas ziet al zijn werk van de afgelopen maanden gewoon wegsijpelen wat sneu is. Het was niet correct wat Thomas gedaan heeft maar ik heb er wel enigszins begrip voor, zeker nu ik enkele posts vanuit Blaze lees.

Wat grappig trouwens, dat de leiding van Blaze steken laat vallen en vervolgens de schuld op Cult probeert af te schuiven. Wat kan Cult er aan doen dat een speler met een verhaal naar buiten komt? Als je een brief in je brievenbus krijgt hoop ik ook voor jou dat je hem leest. Ook is gewoon gecommuniceerd dat wij deze info gekregen hebben dus what’s wrong?
 
Reactiescore
344
Net of jullie hem niet uitgehoord hebben, en ondervraagd hebben. Ga niet zo schijnheilig lopen janken, en proberen iets te bereiken hier op het AF. Dat achterbakse gelul van jullie dat zijn de meesten nu wel gewend.
 
Reactiescore
7.918
Als je zelf je deff om. 1 uur snachts terug getrok zonder enige reden of heads up krijg je natuurlijk een vreemd gevoel dat is nu 32 +uur geleden mijn aanvallen komen nu pas aan, waarom moet je iemand meer tijd geven als dit totaal niet had gehoeven op deze manier als je naar normaal communiceert,

Ik vroeg me meer af waarom je dan alsnog 24u hebt gewacht als aanvallen sowieso het plan al was?
 
Bovenaan