Golden Awards

Reactiescore
5.592
Dit lijstje zal ook weer Cult gericht zijn aangezien we nog niet heel veel goeds van de alliantie hebben mogen aanschouwen.

Beste speler
[Kyuka] Actief team met gezellige spelers erop. Prima eigen initiatief continu op pony bijv en daarbij goede account organisatie waardoor meeknallen met massa's altijd goed gaat. De massa laatst op Pony ook prima uitgevoerd zonder foutjes. Verdedigend denk ik niet dat er bijzonder veel valt de halen voor de alliantie ivm de ervaring en ruime bezetting.

Beste stam
[Cult] Hoeft geen verrassing te zijn dat Cult gewoon simpelweg de betere stam is. Goed bezette accounts met floaters beschikbaar en een spelersgroep die elkaar goed kent en sterk staat. Communicatief sterk en dit komt de sfeer momenteel ten goede. Aanvallen op zowel de RIM als op Pony werden feilloos uitgevoerd en tot mijn tevredenheid wordt continu alles optijd en goed verstuurd, ook door de MB's en dat doet mij wel goed. Tot nu toe erg aangename stam om in te spelen.

Ik heb overigens wellicht meer vertrouwen in de alliantie, dan de alliantie vertrouwen heeft in zichzelf. Wellicht dat hier ook een belangrijk punt zit, jullie mogen en moeten meer vertrouwen hebben in elkaar, jullie kunnen echt wel wat.

De beste stam speler
[Elias, Niels, Frits] Aangezien we met 5 accounts zijn moeten we erg opletten op vv-blocks. Hierdoor vervullen onze floaters een belangrijke taak, tot op heden staan zij altijd klaar waar nodig. Momenteel zijn zij de beste stamspelers. Wel een speciale mention voor Matt van Bomba, niet altijd alles verloopt naar iemands zin, maar Matt is er wel altijd bij en blijft geven voor de stam, dan ben je ook een goede stamspeler.

Het grootste ego
[Melvin] Screen Shot 2021-10-04 at 12.20.11 AM.png
Zijn ego wordt helaas met de wereld groter.

Beste leider
[Jordi]Geen verrassing dat dit voor mij Jordi is. Jordi is al werelden lang, jarenlang een goede leider. Hij zorgt voor structuur, ligt goed binnen de groep en verzamelt de juiste mensen om zich heen om hem te ondersteunen. Qua beleid zit hij amper fout.

Daniel van Greedy leek mij ook wel een prima leider eigenlijk, al kreeg ik er weinig van mee uiteraard. Ik heb wel het idee dat het verstand van de alliantie meer bij TAC zit dan bij Talent, dus daar dan ook maar de leider gaan zoeken.

Meest onderschatte stam:
[TAC] Ik onderschat ze, daar kan ik heel eerlijk over zijn. Ik heb er niet veel van verwacht en dat begin ik toch steeds meer te doen. Wellicht niet de grootste namen, maar ik denk dat er wel wat in zit, al is het qua potentie.

Meest overschatte stam:
[Talent] Ik heb ze belachelijk overschat, als een van de enige denk ik. Ik verwachtte er best veel van, Arith, Greedy, AAO zijn toch allerminst ervaren spelers en accounts. Volgens mij wilt het intern allemaal niet vlotten, want het komt er momenteel verre van uit. Wellicht verandert dit nog in de toekomst.

Meest overschatte speler:
Ik zou hier best Pony neer willen zetten, maar daarvan wisten we van tevoren al dat die nat zou gaan. Momenteel onderschat ik niemand.

Meest onderschatte speler:
Zou het niet weten, aan mijn zijde onderschat ik niemand en aan andere zijde ken ik niemand dusja.

Met wie zou zeker graag in een stam zitten:
Van de tegenstander denk ik ons Dirk en ik zie wel potentie in ODV ofzoiets, dus dat zou ik wel eens aan willen zien. Verder heb ik erge ups en downs met Martijn van AAO, maar zolang het niet mijn buur is kan ik hem goed erbij hebben in de stam.

Met wie zou je zeker niet graag in een stam zitten:
[Pony] Ik heb echt een belachelijke rothekel aan runners, schijnt dat Pony de 120km sprint heeft gedaan die dag van de massa (of langer). Runners verpesten simpelweg werelden en dat is gewoon zonde. Ik heb 100x liever iemand die het probeert en tussendoor tijdens voor snipes en recaps doorstuurt dan iemand die simpelweg niet capabel genoeg is om te blijven zitten en het spelletje te leren. De enige manier om deffen te leren is ook gewoon massa's koppen, dan kun je patronen herkennen en hierdoor kun je beter inschatten en voorspellen.

Mooiste spelers naam
In ieder geval niet Call to Anguish, ik ben team #Norey.

Mooiste stam naam
In ieder geval niet cult, ik heb het altijd een kut naam gevonden. Alsof ik in een sekte zit vol met TW maagden.

Het tofste topic:
GA en spotprenten

Favoriete forum poster:
[Vleesje, Greedy]

Minst favoriete forum poster:
Ondanks dat hij van mn negeerlijst af is, nog steeds We like hot D*cks

Dikste wannabe in het spel:
[Finis] Eerst een normaal acc spelen en dan pas praten over hoe andere het doen. Voor de rest prima kerel, zo lijkt het.

Mooiste profiel foto van spelers:
Die van Norey Call to Anguish

Mooiste profiel foto van stammen:
Cult

Mooiste actie van de wereld:
Ponyke die -100 gaat, maar daar kijk ik niet van op als je ziet wie die massa bedacht en gepland heeft.

Meest belovende speler voor de toekomst
Die ODV kerel zit echt wel potentie in.

Meest belovende stam voor de toekomst:
Cult

Grootste blunder:
Wij als CtA zijn vaak te nalatig in off-zaken, incs vergeten te sturen, slecht timen.
Ik vind die CF bashes van Blaze die je mijlenver ziet aankomen toch wel echt vrij hilarische blunders, maar ach.

Voor wie heb je nu echt respect:
@Kyuka heeft een hele lastige fase achter de rug en hoe hij ermee omgaat is simpelweg bewonderingswaardig. Ik zeg dit zonder te lachen of te liegen, ik heb respect voor Melvin gekregen. Tis een goed ventje van binnen.

Welke speler(s) kunnen het beste in jou naar boven halen:
Jonathan, als ik wat verkeerd doe word ik namelijk uitgelachen en de grond in gestampt, gelukkig doe ik dat zelden. Jonna houdt mij scherp, da lelik pleurisventje.

Ik wil graag nog meedelen dat:
Corinna top

Oja ik verdien een award om het vol te houden met 3 belgen in het team, Drakenschild3, Mathieu het zoutje en FailoX maken mijn hoofd moe.
 
Reactiescore
1.853
Welke speler(s) kunnen het beste in jou naar boven halen:
Jonathan, als ik wat verkeerd doe word ik namelijk uitgelachen en de grond in gestampt, gelukkig doe ik dat zelden. Jonna houdt mij scherp, da lelik pleurisventje.
Np, je bent een gewaardeerd medespeler. :wink:
 
Reactiescore
2.039
Je kunt beter gewoon zonder premade starten en vervolgens compleet lak hebben aan alle normen en waarde en ongeschreven regels om het vervolgens af te schuiven op “de kwalitatief betere premade”, lekker makkelijk. Daarna verwonderlijk opkijken als er toch wat over gezegd wordt.
Poi dit komt mij bekend voor
 
Reactiescore
2.039
Allright kijk, je post het in een reactie op een golden awards. Vandaar dat ik je post wereld gerelateerd ontkracht. Of men het nou geloofd of niet is dan niet van toegevoegde waarde.

Waar ik me aan erger is het feit dat mensen de 'premade' (stam met de betere start) als excuus gebruiken om alles van zich af te schuiven. Ik ga geen namen oid noemen maar er zijn mensen die letterlijk zeggen 'ja ik intern zoveel om jullie bij te moeten blijven'.

Daarnaast zijn er heel veel mensen die loze woorden schreeuwen terwijl stamgenoten hetzelfde/erger misbruik maken van de boostregels. Als je met 2 maten blijft meten en alles af blijft schuiven ga je nooit een wereld krijgen waarvan je achteraf kunt zeggen 'we hebben hier echt een leuke wereld van gemaakt'.
Amai Laurens waar was deze wijsheid een jaar geleden
 
Reactiescore
1.367
Dit is niet heel inclusief van jou. Bij deze eis ik een ijsje. En dat jij gecanceld word.
 
Laatst bewerkt door een moderator:
Reactiescore
469
misschien nog eens een lijstje? wellicht vanuit de kant van de alliantie aangezien de laatste paar vgm van cult leden waren.
 
Reactiescore
5.592
Eens met DhrFrittz
 

Rob.

Forum Personality 19/20
Reactiescore
5.761
eens met lord toms
 
Reactiescore
1.363
Meer leesvoer svp!
 
Reactiescore
1.380
Laat er dan ook maar een lijstje vanuit de Alliantie kant komen. Misschien schop ik tegen de schenen van mensen maar ik probeer het zo eerlijk mogelijk in te vullen (hoe ik het zie).


Beste speler
ARITHEMIC. Dit account is lekker actief. Kunnen goed snipen. Zijn nooit te beroerd om andere te helpen en zijn prettige spelers in de omgang. Wil ook een shout out geven naar ODV. Ook een fanatieke speler die weet wat ie doet en prettig in de omgang is.

Beste stam
CULT. Lijkt me duidelijk op dit moment is Cult ook gewoon verreweg de sterkste stam. Hebben insane veel spelers voor maar een paar accounts en dan ook nog bijna allemaal de meest sterke spelers.

Hier wil ik mijn stam “De alliantie” toch wel benoemen. Het is altijd lastig als er geschakeld moet worden. TAC Blaze en Talent waren gedoemd om te mislukken en samenwerken was gewoon de enige optie. Dit brengt ontzettend veel shit met zich mee wat eerst allemaal eruit gehaald moet worden. Langzaam beginnen we de goede kant op te gaan en kunnen we langzaam maar zeker serieus aan gaan vallen en het Cult moeilijk proberen te maken.

De beste stam speler
Zie beste speler. Zijn nog wel een aantal spelers die het goed doen en veel helpt maar tot nu toe vind ik deze spelers er wel bovenuit schieten.

Het grootste ego
MELVIN. Ik ken hem al vanaf wereld 66. Toen kon ik hem echt schieten en ben ik op een gegeven moment ook weggegaan omdat ik er klaar mee was. Nu ik hem langer ken en meerdere werelden met/tegen hem gespeeld heb ben ik hem meer gaan waarderen, maar wat heeft die man een EGO



Beste leider
JORDI. Tot nu toe hebben ze alles goed onder controle.
Ook wil ik Daniel benoemen. Deze man is serieus een goede leider. Helaas was er op dat moment gewoon te veel aan de hand en was dat gewoon te veel voor hem.

Meest onderschatte stam:
TALENT. Iedereen had iets van dit is een sterke stam, maar nu is het totaal de andere kant op gegaan. Wat heeft stam talent verkeerd gedaan om zo bestempeld te worden? Team Arithemic en Greedy zijn serieus sterke accounts die nog geen steek hebben laten vallen. Enige accounts die door de mand zijn gevallen was Leone en Pony. AAO had ook een opstart issue, maar was ook een stam issue waaronder bepaalde stamleden die geen zak uitgevoerd hebben en geholpen hebben.

Meest overschatte stam:
TALENT. Kort gezegd we hebben nog niks laten zien, maar dit zal in de toekomst wel veranderen denk ik..

Meest overschatte speler:
PONY. Alleen is dit niet aan te rekenen aan alle spelers van het acount. Tjerk en Martijn zijn toppers. Ondanks priveleven enz. hebben ze ondanks bepaalde spelers zijn gaan runnen toch hun best gedaan. Nu er nieuwe spelers bij gekomen zijn denk ik dat ze het tegendeel kunnen bewijzen nu.

Meest onderschatte speler:
Ik onderschat niemand. Elk account kan wel iets en als je start met spelers te onderschatten ga je de mist in

Met wie zou zeker graag in een stam zitten:
The bloody, Arithemic (ondanks wij wat issues hadden ), Greedy, en van de tegenstander Tom, Rick, Melvin. Eigenlijk zijn er maar weinig waar ik niet mee in de stam zou willen zitten.

Met wie zou je zeker niet graag in een stam zitten:
LEONE. Wat hebben die ons voor de 2e keer op een wereld laten zitten. Met deze speler zou ik never meer willen spelen. Als ik nog eens vlak bij hem start dan sloop ik hem of ga ik op delete en start ik over. Laurens, zijn ego en arrogantie kan ik niet handelen. Mensen met respect behandelen zou hem sieren ipv iedereen de grond in trappen en zeggen hoe goed hijzelf wel niet is.

Mooiste spelers naam
Against All Odds, wat een heerlijk nummer ook

Mooiste stam naam
TALENT. We hebben het alleen nog steeds niet gevonden

Het tofste topic:
GA en spotprenten

Favoriete forum poster:
Tom vind ik vaak wel goede post maken. De baas van Firefox vond ik ook altijd erg goed. Jammer dat hij gestopt is met het spel

Minst favoriete forum poster:
Mensen die alleen maar kunnen zeiken en post maken die niks toevoegen. En de spelers die domweg likes geven op de meest nutteloze opmerkingen.

Dikste wannabe in het spel:
Leone. Boost ontzettend hard en dan gaan runnen. Als DU wel een topspeler.


Mooiste profiel foto van spelers:
Zie vorige GA lijstje

Mooiste actie van de wereld:
Pony die insane verloren heeft. Nou is dat niet heel moeilijk om te halen als het account is gaan runnen (op enkele spelers na) en er geen vv, stacks en snipe lijsten gemaakt worden. Dan is de actie van Cara wel een hele mooie met de groene bijlen

Meest belovende speler voor de toekomst
The bloody en Leonarmy

Meest belovende stam voor de toekomst:
Talent. Ik denk dat wij echt wel wat kunnen laten zien

Grootste blunder:
Zijn er enkele. Pony die gaat runnen en iedereen denkt dat zo een front haalbaar is voor het account. CF bashes terwijl het toch duidelijk aangegeven werd dat dit dom is en nutteloos. Massa’s van ons wat gewoon waardeloos uitgevoerd word door meerdere spelers. Leiders van Alliantie die alleen maar schreeuwen en zelf niks doen en dan nog eens gaan runnen.

Voor wie heb je nu echt respect:
Meerdere mensen waaronder Daniel van Greedy, maar het meeste voor mijn teammaten. Dat ze het zo lang met mij kunnen volhouden. Ik ben te gedrevenen een enorme controlfreak dat is soms moeilijk te handelen. Diep van binnen bedoel ik het allemaal goed alleen komt het er soms verkeerd uit. Call is dan ook stuk beter met mij

Welke speler(s) kunnen het beste in jou naar boven halen:
Spelers die goede feedback geven en je willen helpen.

Ik wil graag nog meedelen dat:
Kata’s moet kunnen en Jeroen een dikke panpallet is.

Heb ik het toch nog netjes gehouden.
 

DragonShield3

Beste Deffer 20/21
Reactiescore
3.141
Ik ben idd wel een twgod. Wel een super inactieve tho. Up the new generation!!
 
Reactiescore
5.592
Cringe
 
Reactiescore
1.367
Laat er dan ook maar een lijstje vanuit de Alliantie kant komen. Misschien schop ik tegen de schenen van mensen maar ik probeer het zo eerlijk mogelijk in te vullen (hoe ik het zie).


Beste speler
ARITHEMIC. Dit account is lekker actief. Kunnen goed snipen. Zijn nooit te beroerd om andere te helpen en zijn prettige spelers in de omgang. Wil ook een shout out geven naar ODV. Ook een fanatieke speler die weet wat ie doet en prettig in de omgang is.

Beste stam
CULT. Lijkt me duidelijk op dit moment is Cult ook gewoon verreweg de sterkste stam. Hebben insane veel spelers voor maar een paar accounts en dan ook nog bijna allemaal de meest sterke spelers.

Hier wil ik mijn stam “De alliantie” toch wel benoemen. Het is altijd lastig als er geschakeld moet worden. TAC Blaze en Talent waren gedoemd om te mislukken en samenwerken was gewoon de enige optie. Dit brengt ontzettend veel shit met zich mee wat eerst allemaal eruit gehaald moet worden. Langzaam beginnen we de goede kant op te gaan en kunnen we langzaam maar zeker serieus aan gaan vallen en het Cult moeilijk proberen te maken.

De beste stam speler
Zie beste speler. Zijn nog wel een aantal spelers die het goed doen en veel helpt maar tot nu toe vind ik deze spelers er wel bovenuit schieten.

Het grootste ego
MELVIN. Ik ken hem al vanaf wereld 66. Toen kon ik hem echt schieten en ben ik op een gegeven moment ook weggegaan omdat ik er klaar mee was. Nu ik hem langer ken en meerdere werelden met/tegen hem gespeeld heb ben ik hem meer gaan waarderen, maar wat heeft die man een EGO



Beste leider
JORDI. Tot nu toe hebben ze alles goed onder controle.
Ook wil ik Daniel benoemen. Deze man is serieus een goede leider. Helaas was er op dat moment gewoon te veel aan de hand en was dat gewoon te veel voor hem.

Meest onderschatte stam:
TALENT. Iedereen had iets van dit is een sterke stam, maar nu is het totaal de andere kant op gegaan. Wat heeft stam talent verkeerd gedaan om zo bestempeld te worden? Team Arithemic en Greedy zijn serieus sterke accounts die nog geen steek hebben laten vallen. Enige accounts die door de mand zijn gevallen was Leone en Pony. AAO had ook een opstart issue, maar was ook een stam issue waaronder bepaalde stamleden die geen zak uitgevoerd hebben en geholpen hebben.

Meest overschatte stam:
TALENT. Kort gezegd we hebben nog niks laten zien, maar dit zal in de toekomst wel veranderen denk ik..

Meest overschatte speler:
PONY. Alleen is dit niet aan te rekenen aan alle spelers van het acount. Tjerk en Martijn zijn toppers. Ondanks priveleven enz. hebben ze ondanks bepaalde spelers zijn gaan runnen toch hun best gedaan. Nu er nieuwe spelers bij gekomen zijn denk ik dat ze het tegendeel kunnen bewijzen nu.

Meest onderschatte speler:
Ik onderschat niemand. Elk account kan wel iets en als je start met spelers te onderschatten ga je de mist in

Met wie zou zeker graag in een stam zitten:
The bloody, Arithemic (ondanks wij wat issues hadden ), Greedy, en van de tegenstander Tom, Rick, Melvin. Eigenlijk zijn er maar weinig waar ik niet mee in de stam zou willen zitten.

Met wie zou je zeker niet graag in een stam zitten:
LEONE. Wat hebben die ons voor de 2e keer op een wereld laten zitten. Met deze speler zou ik never meer willen spelen. Als ik nog eens vlak bij hem start dan sloop ik hem of ga ik op delete en start ik over. Laurens, zijn ego en arrogantie kan ik niet handelen. Mensen met respect behandelen zou hem sieren ipv iedereen de grond in trappen en zeggen hoe goed hijzelf wel niet is.

Mooiste spelers naam
Against All Odds, wat een heerlijk nummer ook

Mooiste stam naam
TALENT. We hebben het alleen nog steeds niet gevonden

Het tofste topic:
GA en spotprenten

Favoriete forum poster:
Tom vind ik vaak wel goede post maken. De baas van Firefox vond ik ook altijd erg goed. Jammer dat hij gestopt is met het spel

Minst favoriete forum poster:
Mensen die alleen maar kunnen zeiken en post maken die niks toevoegen. En de spelers die domweg likes geven op de meest nutteloze opmerkingen.

Dikste wannabe in het spel:
Leone. Boost ontzettend hard en dan gaan runnen. Als DU wel een topspeler.


Mooiste profiel foto van spelers:
Zie vorige GA lijstje

Mooiste actie van de wereld:
Pony die insane verloren heeft. Nou is dat niet heel moeilijk om te halen als het account is gaan runnen (op enkele spelers na) en er geen vv, stacks en snipe lijsten gemaakt worden. Dan is de actie van Cara wel een hele mooie met de groene bijlen

Meest belovende speler voor de toekomst
The bloody en Leonarmy

Meest belovende stam voor de toekomst:
Talent. Ik denk dat wij echt wel wat kunnen laten zien

Grootste blunder:
Zijn er enkele. Pony die gaat runnen en iedereen denkt dat zo een front haalbaar is voor het account. CF bashes terwijl het toch duidelijk aangegeven werd dat dit dom is en nutteloos. Massa’s van ons wat gewoon waardeloos uitgevoerd word door meerdere spelers. Leiders van Alliantie die alleen maar schreeuwen en zelf niks doen en dan nog eens gaan runnen.

Voor wie heb je nu echt respect:
Meerdere mensen waaronder Daniel van Greedy, maar het meeste voor mijn teammaten. Dat ze het zo lang met mij kunnen volhouden. Ik ben te gedrevenen een enorme controlfreak dat is soms moeilijk te handelen. Diep van binnen bedoel ik het allemaal goed alleen komt het er soms verkeerd uit. Call is dan ook stuk beter met mij

Welke speler(s) kunnen het beste in jou naar boven halen:
Spelers die goede feedback geven en je willen helpen.

Ik wil graag nog meedelen dat:
Kata’s moet kunnen en Jeroen een dikke panpallet is.

Heb ik het toch nog netjes gehouden.

KATAS!
 
Bovenaan