Wat een spel

Reactiescore
64
Nee maar wat kan ik langzaam toch lachen om dit soort zaken. Altijd iedereen die elkaar van van alles beticht, maar het komt er basically op neer dat iedereen alles van een ander slecht vind, maar als het diegene zelf uitkomt is het ineens gewoon prima, of is er ergens wel een excuus te vinden. Wat zijn mensen toch simpele wezens.
 
Reactiescore
3
Hahaha
 
Reactiescore
26
Waarom zo huilen op wat de ander doet ey

l

Omdat dit toch gewoon zielig is :D, als een rank 15 stam het nou doet dan zou je mij niet horen als ze daarmee in top 5 komen om nog wat te kunnen doen maar als rank 1 ben je gewoon triest en verneuk je gewoon de hele wereld.
 
Reactiescore
1.019
Wat is precies zielig?
we hebben kaizer gewoon moeten wegbashen, en speurm is co geworden op leone :p
 

DeletedUser84257

Guest
Interns AANGEBODEN krijgen is natuurlijk nog altijd iets anders als met 38 boost accs starten/met 2 stammen starten met in het achterhoofd dat één van de twee geinterned zal worden ;-)

Leone heeft trouwens idd wat geinterned, maar de rest amper volgens mij?

Als we trouwens discord dm's gaan sharen, ook een leuke van jullie kant :D

remcodebieleke.png

Je kan me niet wijs maken dat alle Speer leden geinterned hebben, aangezien ze dubbel zoveel OD hebben als Lions?

welkeod.PNG
 

Rob.

Forum Personality 19/20
Reactiescore
5.763
ik zal in onze overwinningspost hier stevig op terugblikken maak je geen zorgen
 

Rob.

Forum Personality 19/20
Reactiescore
5.763
meneer luider dan boem, als je inhoudelijk niets te zeggen hebt over de bijzonder sterk gevormde post gelieve dit topic niet vol te spammen met zever over een andere wereld
 
Bovenaan