Overig Munten slaan enhancer

Reactiescore
302
Auteur
ixfuryanix (Devilicious#9733)
Beschrijving
Scriptje dat een timer toevoegt wanneer de opslag vol zou lopen met 1 van de resources.
Publiek of Privé
Publiek
Werkt op pagina
Adelshoeve - > Opstellen
Automatisch uitvoeren
ja
Snellijstcode
javascript: $.getScript('https://media.innogames.com/com_DS_NL/scripts/Munten-slaan-enhancer_205833.js');
Dit script vertelt je wanneer 1 van je grondstoffen zou overlopen en hoeveel gs/wanneer de laatste handelaar je dorp bereikt.
Wanneer de timer onder 10 seconden gaat speelt hij het 'chat' geluidje af voor een extra waarschuwing en de timer is ook zichtbaar in de browser tab title.

munten_slaan_enhancer.png
 
Laatst bewerkt:

Deleted User - 24028

Guest
We staan dit script toe als uitzondering op regel 10 om het meppen van munten toch nog doenbaar te houden.
 
Reactiescore
99
@Warre zou het legaal zijn om een melding naar bijvoorbeeld discord sturen dat WH bijna/vol zit?
 

Deleted User - 24028

Guest
@Warre zou het legaal zijn om een melding naar bijvoorbeeld discord sturen dat WH bijna/vol zit?
Daar zie ik niet meteen een probleem in. Al zie ik er ook geen voordelen van in.

Vanzelfsprekend moet je het ook terug laten keuren natuurlijk.
 

Conceived by Communism

Casanova W36
Reactiescore
1.769
Reactiescore
1.918
hey @ixfuryanix ik vraag al jaren voor een belastingsaangifte script , kan je deze nu eindelijk finaliseren ajb?
 
Reactiescore
1.228
Kan de munten slaan enhancer ook werken op de pagina die volgt na het produceren van een edel :
Code:
screen=snob&mode=produce&village=
? Nu verdwijnt het script na het produceren van een edel, waardoor je niet meer ziet hoeveel GS er binnenkomt of hoelaat hij vol zit.
@ixfuryanix
 
Reactiescore
1.228
Reactiescore
1.228
Reactiescore
302
Kan de munten slaan enhancer ook werken op de pagina die volgt na het produceren van een edel :
Code:
screen=snob&mode=produce&village=
? Nu verdwijnt het script na het produceren van een edel, waardoor je niet meer ziet hoeveel GS er binnenkomt of hoelaat hij vol zit.

Hey @Warre kan jij het script even updaten dat hij die mode ook mee rekent?

Deze lijn

if (game_data.screen === 'snob' && (game_data.mode === 'train' || game_data.mode === null)) {

moet dit worden
if (game_data.screen === 'snob' && (['train', 'produce'].includes(game_data.mode) || game_data.mode === null)) {
 

Deleted User - 24028

Guest
Hey @Warre kan jij het script even updaten dat hij die mode ook mee rekent?

Deze lijn

if (game_data.screen === 'snob' && (game_data.mode === 'train' || game_data.mode === null)) {

moet dit worden
if (game_data.screen === 'snob' && (['train', 'produce'].includes(game_data.mode) || game_data.mode === null)) {
Done :)
 
Reactiescore
579
Heeft gewerkt tot gisteren. Vandaag geeft hij steeds aan dat de opslag over een xx aantal seconden vol is en dan komt er (voorbeeld) slechts GS binnen voor 2 of zo munten. Doodzonde. Met dit script kon ik tussendoor andere dingen doen en toch geen GS verspillen. Nu dus, niet meer.


Update: Korte tijd na dit bericht liep de server min of meer vast. Toen dat was opgelost, werkte het script ook weer naar behoren.
 
Laatst bewerkt:
Bovenaan