Het aandeel van Steven

Reactiescore
1.365
Steven, noob. Wat heb jij überhaupt op deze wereld gedaan, buiten ouwehoeren in de cultdiscord en janken dat ik jou keihard gerekt heb enzo? Volgens mij heeft Die gozert op deze wereld al veel meer moeite en inzet getoond dan jij in heel jouw tw ''carrière'' xD.
 
Laatst bewerkt:
Reactiescore
7.931
Steven, noob. Wat heb jij überhaupt op deze wereld gedaan, buiten ouwehoeren in de cultdiscord en janken dat ik jou keihard gerekt heb enzo? Volgens mij heeft Die gozert op deze wereld al veel meer moeite en inzet getoond dan jij in heel jouw tw ''carrière'' xD.

Pony edelen en rank 1 staan. En jij? Zeuren.

Daarnaast is iedereen nu op de hoogte hoe jij wegrende en op delete ging toen je met mij fronte. Zelf pony runde nog minder als jij. Noobke
 
Reactiescore
1.365
Pony edelen en rank 1 staan. En jij? Zeuren.

Daarnaast is iedereen nu op de hoogte hoe jij wegrende en op delete ging toen je met mij fronte. Zelf pony runde nog minder als jij. Noobke
Jij? Droom lekker verder man. En ook lekker een prestatie trouwens, zoek eens uitdaging.
Ik heb ook met mijn co's het team van Los laten runnen, zodat er vv op gedraaid op moesten + een nieuw team op gezet moest worden.
Lekker easy. :)

Wie is er dan op de hoogte, terwijl jij lekker bs zit te verkondigen?
Ik weet zelf beter man, jij uiteindelijk ook. Maar jij vindt het leuk om verkeerde dingen te vertellen :p.
Jij bent lekker gerekt voor mij op w73, terwijl jij een betere stam had, dus dan ben jij gewoon rete slecht :D.
Aangezien jij een noob bent, ik ook, maar idc tbh.

Dus bakkes, aangezien jij nog steeds met matthieu samen de dubbele rozenkroon bezitten van de titel saltyjanknoob. :p
 
Reactiescore
1.365
Echt mooi om te zien hoe je de verbindende factor bent in de stam door zo over je stammies te praten.
En jij negeert meteen de feiten, omdat ik gelijk heb :p.
En ja, als mensen slecht zijn, zeg ik tegen hun dat ze ofc noob zijn.
Weten zij ook, dus waarom zou ik het niet op het af zeggen?
Ben gewoon eerlijk, iets wat jij nooit bent geweest.
Door eerlijkheid is mijn stam op w67 ook uiteen gegaan en ben ik genaaid en ben ik uit woede daardoor op delete gegaan.
 
Reactiescore
1.365
Ben niet de enige hoor, als jij je massa verkloot of dorpen verliest, krijg jij ook een vloek serenade van melmel bijv hoor :p.
 
Reactiescore
677
Gelukkig gaat het gesprek niet langer over mij want na mijn verschrikkelijk ellendige dag en het uitermate hoge zoutgehalte in mijn lichaam zat ik wel heel diep in de spreekwoordelijke put :sad::sad::sad:
 
Reactiescore
1.365
Jij bent echt 1 van de redenen waarom ik nou nooit meer serieus post xD. Godsamme man wat ben jij een dom figuur :p
 
Reactiescore
864
Meest overschatte speler: Steven.
 
Reactiescore
1.918
Zzozo

Gezellige boel hier gisteren

Graag allemaal een beete tolerant zijn jegens elkaar

Groetekes
 
Reactiescore
1.367
wat heb ik gelezen ik wil 2 minuten van mijn kostbare tijd terug

Daarom doe ik tactisch en kijk ik of onze informatie verstrekker een post heeft gemaakt en lees ik het mocht dit positief zijn bevonden
 
Bovenaan