Top/ flopstammen

Reactiescore
38
Er is al een Mufasa stam ook.
Fantastisch toch wat een disney fans hier!

Dus Lions + Simba + Mufasa?
Veranderd Up-R dan zen stamnaam in Scar of Hyena?
 
Reactiescore
3
Speurm intern op il leone, wat een verrassing :rolleyes2:
 

Rob.

Forum Personality 19/20
Reactiescore
5.762
verrast me niets maar ik ben dan ook echt bijzonder slim
 
Reactiescore
3
Haha ja je kan er beter maar eens mee lachen he :cool2:
 

Rob.

Forum Personality 19/20
Reactiescore
5.762
idd ik zal hem ook even prive uitschelden

geen dank
 

Rob.

Forum Personality 19/20
Reactiescore
5.762
@Clickb*it achterlijke intern loser

foute chat sorry
 
Reactiescore
3
Wow, moest bijna lachen
Good try
 
Reactiescore
188
eens zien wie liet zich internen door KoH :eek:
En wie liet zich internen door volx3eet, zijn dat niet die accounts in jouw profiel :D
 
Laatst bewerkt:
Reactiescore
3
eens zien wie liet zich internen door KoH :eek:
En wie liet zich internen door volx3eet, zijn dat niet die accounts in jouw profiel :D
Haha ja want dat heeft een grote impact gehad he, hypocriet ventje man en als je je in de nacht toch wilt bezig houden met opzoek werk over mij, had je wel beseft dat ik niet Excited pineapple ben.
 
Reactiescore
188
Haha ja want dat heeft een grote impact gehad he, hypocriet ventje man en als je je in de nacht toch wilt bezig houden met opzoek werk over mij, had je wel beseft dat ik niet Excited pineapple ben.


Waren enkel voorbeelden. Niet dat die dorpen niet alsnog nu van mij zijn :eek:
Ik vind wel dat je agressief reageert jongeman, zit je wat dwars? Slecht geweten?
 
Laatst bewerkt:
Reactiescore
3
Waren enkel voorbeelden. Niet dat die dorpen niet alsnog nu van mij zijn :eek:
Ik vind wel dat je agressief reageert jongeman, zit je wat dwars? Slecht geweten?
Nee ik vind het gewoon grappig hoe jullie zo heilig doen, en altijd de eerste zijn om mensen aan te wijzen en dan eindstand geen haar beter zijn :confused2:
 
Reactiescore
3
Ik ben dan ook een heilig boontje?! Dat jij het normaal vind om te cheaten, maakt het niet normaal voor iedereen :eek:
Lol cheaten, dat zit zo ingebakken in jou hoofdje dat je waangedachten krijgt. Tw mag mij gerust controleren, ik speel maar op 1 account
 
Bovenaan