Spotprenten

Chameleon

Beste P&P'er 20/21
Reactiescore
3.559
haha wat is dit ? Gaan we echt flexen dat je dorpen pakt op deze wereld? Niemand speelt hier al 5 maanden en niemand wist dat de nap eraf was. Hoe triest dit hahaha
Haha, lag toch volledig in de lijn der verwachting dat jij nat zou gaan? Laten we niet doen alsof jij kwalitatief in de buurt komt van een team als King of PVM.

Ben niet zoutig hoor, speel zelf al sinds het begin van die nap niet meer dus het verloop van de wereld maakt me niet zo veel meer uit
Je hebt letterlijk nog zitten deffen een paar dagen terug? Lijkt wel verdomd veel op runnen dit :redface:
 
Reactiescore
271
Haha, lag toch volledig in de lijn der verwachting dat jij nat zou gaan? Laten we niet doen alsof jij kwalitatief in de buurt komt van een team als King of PVM.


Je hebt letterlijk nog zitten deffen een paar dagen terug? Lijkt wel verdomd veel op runnen dit :redface:
Dat de leiding niet verteld dat er een nap af gaat en je na 5 maanden nap dit niet verwacht zou een understatement zijn.

Denk niet dat iemand het echt ews kan aanrekenen maar dan persoonlijk op iemand bashen vind ik wel laf fred.

Wel heel erg kinderachtige p&p van iemand die het beter zou moeten kunnen?
 

Chameleon

Beste P&P'er 20/21
Reactiescore
3.559
Dat de leiding niet verteld dat er een nap af gaat en je na 5 maanden nap dit niet verwacht zou een understatement zijn.

Denk niet dat iemand het echt ews kan aanrekenen maar dan persoonlijk op iemand bashen vind ik wel laf fred.

Wel heel erg kinderachtige p&p van iemand die het beter zou moeten kunnen?
Voor de mensen die het blijkbaar niet snappen: Mijn post is allesbehalve serieus, ik kan prima opschieten met Timo en zit gewoon wat met 'm te fucken. Serieuze p&p op deze wereld is niet nodig in een endgame als deze imo
 

Rob.

Forum Personality 19/20
Reactiescore
5.762
timo haha n0ob
 
Reactiescore
1.918
ik hoorde dat die Timo wel eens een concurrent van Usain Bolt in zn prime zou zijn??
 
Reactiescore
2.444
Jullie zijn dus na maanden wachten op een endgame, in plaats van een massa datum te plannen, een fatsoenlijke massa te gooien waarop iedereen dan (denk ik) maanden gewacht heeft en er simpel besloten kan worden wie nu kwalitatief de beste is. Gewoon simpelweg wat gaan blitzen en zo op activiteit te spelen?
 
Reactiescore
271
Jullie zijn dus na maanden wachten op een endgame, in plaats van een massa datum te plannen, een fatsoenlijke massa te gooien waarop iedereen dan (denk ik) maanden gewacht heeft en er simpel besloten kan worden wie nu kwalitatief de beste is. Gewoon simpelweg wat gaan blitzen en zo op activiteit te spelen?

Er is ook gewoon niet voldoende activiteit aan beide kanten voor een fatsoenlijke massa dus dan is een Blitz van een enkel account dat nog actief is op een inactief acc van de tegenstander misschien het meest spannend wat er kon gebeuren.
 
Reactiescore
271
Want een goed georganiseerde massa met 3000 edels (idk hoeveel) is niet spannend?

Er is ook gewoon niet voldoende activiteit aan beide kanten voor een fatsoenlijke massa dus dan is een Blitz van een enkel account dat nog actief is op een inactief acc van de tegenstander misschien het meest spannend wat er kon gebeuren.

Gaat niet komen, laat staan dat er dan wel gedeffed wordt als dat nu al amper gebeurd.
 
Reactiescore
1.542
King gaat gwn als een jekko, toedelsss!!! xxx
 
Reactiescore
864
Jullie zijn dus na maanden wachten op een endgame, in plaats van een massa datum te plannen, een fatsoenlijke massa te gooien waarop iedereen dan (denk ik) maanden gewacht heeft en er simpel besloten kan worden wie nu kwalitatief de beste is. Gewoon simpelweg wat gaan blitzen en zo op activiteit te spelen?

Ik weet dat grotendeels van de mensen binnen Venari totaal niet zaten te wachten op deze break.
 
Bovenaan