De rechtbank: Talent vs Flex (il Leone)

Reactiescore
470
Korte opmerking tussendoor: Cult hou op te janken over de alliantie.

Jullie weten ook dat jullie de wereld makkelijk pakken als ze die alliantie niet aangaan. Blaze los in het noorden? Dan slopen jullie Talent of TAC eerst terwijl Blaze ook een beetje dorpen probeert te pakken. Tegen de tijd dat Blaze wat bij is gekomen is jullie positie al te sterk tegenover hun.

Denk aub even realistisch man en wees blij dat deze alliantie er is.

Dit komt overigens van iemand die aan jullie zijde staat.
is ook gewoon onzin, w77 was ongeveer het zelfde scenario en op het einde heeft de "underdog" (blaze in dit geval) de wereld gewoon gewonnen.
 
Reactiescore
257
is ook gewoon onzin, w77 was ongeveer het zelfde scenario en op het einde heeft de "underdog" (blaze in dit geval) de wereld gewoon gewonnen.
Terwijl ik overal lees dat Cult nu de meest kwaliteitsvolle spelers bezit. Was dat daar dan ook het geval of niet?
 
Reactiescore
68
Ik denk dat er in deze wereld nog heel veel kan gebeuren ^^
 
Reactiescore
470
Terwijl ik overal lees dat Cult nu de meest kwaliteitsvolle spelers bezit. Was dat daar dan ook het geval of niet?
de kwaliteit was daar wel redelijk verdeeld maar dan nog. we hebben inprincipe nog niks laten zien, waarom niet? omdat talent etc te bezig is met recruite ipv eens een account te testen.

De coalitie heeft zich zelf nu in hun voet geschoten door jan en alle man te recruite ipv te focussen op goede clusters etc. want laten we eerlijk zijn, je ziet nu al met die cfs bij pony dat talent en tac inprincipe de lul is.
 

Combino Pastasaus

Beste Spelleider 20/21
Reactiescore
1.957
de kwaliteit was daar wel redelijk verdeeld maar dan nog. we hebben inprincipe nog niks laten zien, waarom niet? omdat talent etc te bezig is met recruite ipv eens een account te testen.

De coalitie heeft zich zelf nu in hun voet geschoten door jan en alle man te recruite ipv te focussen op goede clusters etc. want laten we eerlijk zijn, je ziet nu al met die cfs bij pony dat talent en tac inprincipe de lul is.
even tussendoor want ik wil niet betrokken geraken in de discussie: daar was de kwaliteit echt niet redelijk verdeeld, dat weet je zelf ook wel fritske
 
Reactiescore
470
even tussendoor want ik wil niet betrokken geraken in de discussie: daar was de kwaliteit echt niet redelijk verdeeld, dat weet je zelf ook wel fritske
goh je kan zeggen waar je wil maar house had ook genoeg accs waar geen klote mee aan te vangen viel. kwa echte toppers zaten wij misschien wel iets dikker gezaaid maar al bij al was het nog redelijk verdeeld.
 

Combino Pastasaus

Beste Spelleider 20/21
Reactiescore
1.957
goh je kan zeggen waar je wil maar house had ook genoeg accs waar geen klote mee aan te vangen viel. kwa echte toppers zaten wij misschien wel iets dikker gezaaid maar al bij al was het nog redelijk verdeeld.
moet zometeen trainen, maar zal erna eens oplijsten waarom house wel 'duidelijk' kwalitatief beter was vrind
 
Reactiescore
1.918
hallokes ik ben combino en ik typ dit blind immers heb ik oogkanker gekregen van de laatste pagina's mvg

Hoe weet je dat het de laatste paginas waren als je dit niet kan zien grts
 
Reactiescore
1.363
is ook gewoon onzin, w77 was ongeveer het zelfde scenario en op het einde heeft de "underdog" (blaze in dit geval) de wereld gewoon gewonnen.
Jup, jullie zijn nu trump :p
 
Reactiescore
5.603
Korte opmerking tussendoor: Cult hou op te janken over de alliantie.

Jullie weten ook dat jullie de wereld makkelijk pakken als ze die alliantie niet aangaan. Blaze los in het noorden? Dan slopen jullie Talent of TAC eerst terwijl Blaze ook een beetje dorpen probeert te pakken. Tegen de tijd dat Blaze wat bij is gekomen is jullie positie al te sterk tegenover hun.

Denk aub even realistisch man en wees blij dat deze alliantie er is.

Dit komt overigens van iemand die aan jullie zijde staat.
W80 ben je wel pro looney? Wat is het verschil precies als ik vragen mag?
 

Kyuka

Beste Stamleider 20/21
Reactiescore
4.356
Conclusie de hele wereld is bang, boos, verdrietig, heeft geen gun factor jegens Cult.

waar dat weg komt ? Idk misschien zijn jullie gewoon de beste tw spelers die ongekend zijn. En is er geen andere optie dan met deze overmacht proberen deze top boys weg te spelen. Om zo uiteindelijk een evenwichtige wereld te creëren.

dus zal het even beamen om jullie gemoedstoestand van vandaag in evenwicht te brengen.
Cult top de rest is flop.

Fair point
 
Reactiescore
1.363
Het niveau hier met trump vergelijken is wel nieuw. Alleen t ding is je ziet hoe snel stackskes breken als je tegen overmacht speelt. Heb je zelf ook gemerkt. Vandaar de kritiek. Zou je zelf als geen ander moeten begrijpen?
Ik vergelijk alleen situatie noobke.
Niveau van jullie is ofc veel hoger xD.
Maarja ty.
 
Reactiescore
1.918
boodschap van algemeen nut: vanaf nu alleen nog maar leuke posts anders worden ze verwijderd door @DenDuvel


de firma dankt u voor uw begrip
 
Reactiescore
1.363
dan zijn de andere 4 accs in cult zeker ook wel tering goed?
als ivar op w80 3/4 van de wereld al word afgebrand kennen wij het niet zijn :p
Jij bent gewoon belachelijk slecht hoorde ik uit betrouwbare bronnen.
Daarnaast speel je r2w of ga je verliezen?
 
Bovenaan