De rechtbank: Talent vs Flex (il Leone)

Reactiescore
2.444
Waar zegt hij premade? En waarom post jij hier over het trio tac blaze en talent? Ik zou dat nieteens hardop durven noemen met zo’n voorsprong. Ik denk dat ik echt ongelukkig over mijn eigen kennen en kunnen zou zijn.
Iedere dag voor de spiegel (het is een voorbeeld want tw speel je niet met je voeten) ‘ik moet met 22 man tegen 11 voetballen want ik bak er geen pepernoot van’ heb wel echt medelijden. Gr.

Haha, de ironie tegenover W80 over deze situatie ontgaat jou een wereldje later hopelijk ook niet.
 
Reactiescore
676
Waar zegt hij premade? En waarom post jij hier over het trio tac blaze en talent? Ik zou dat nieteens hardop durven noemen met zo’n voorsprong. Ik denk dat ik echt ongelukkig over mijn eigen kennen en kunnen zou zijn.
Iedere dag voor de spiegel (het is een voorbeeld want tw speel je niet met je voeten) ‘ik moet met 22 man tegen 11 voetballen want ik bak er geen pepernoot van’ heb wel echt medelijden. Gr.

Ik ben ondanks dat ik dit kut spel speel doorgaans een vrij gelukkig mens, fijne dag nog verder!
 
Reactiescore
271
Kijk, doe je dit met een klein groepje op 1/2 accounts kan de rest van de wereld nog tegenstand creeren. Maar om met zoveel boosts en kwaliteit te starten betekent iedere keer dat de rest van de wereld wel iets samen moet doen, als deze niet met dezelfde technieken/kwaliteit starten.

Maar, net als diplomatie, is samen spelen met anderen onderdeel van het spel
nogmaals cult begon met 2 leden dus dat was ook het verhaal?

kwaliteit verhaal is de grootste onzin die jullie verzinnen.
AAO, Leone zijn allemaal grotere namen dus kap daar aub is mee.

boosts? pony 5 mb stammen dan krijg je nog een paar leden die er zo 100k pp doorheen jagen in jullie kamp?

je leg met 15 accs tegen 5 accs aan en nog weet je je eigen op te stellen als een slachtoffer?
 
Reactiescore
271
TAC heeft niets te zeggen gehad over de recruit van Woesteponytemmer mvg. Sterker nog, contact is pas gekomen na de recruit van Pony.
wij hadden het over de domme recruut van talent qua ligging,
toen zei AAO dat iedere partij in de alliantie de recruuts moet goedkeuren dus logisch dat wij tot de conclusie komen dat die alliantie er al was voor de recruut pony?
 
Reactiescore
1.918
Haha, de ironie tegenover W80 over deze situatie ontgaat jou een wereldje later hopelijk ook niet.
Kyle kan je aub wat muntjes meppen

Ik ben het zat
 
Reactiescore
676
wij hadden het over de domme recruut van talent qua ligging,
toen zei AAO dat iedere partij in de alliantie de recruuts moet goedkeuren dus logisch dat wij tot de conclusie komen dat die alliantie er al was voor de recruut pony?

Hmm okee snap nu beter waarom je het zegt, maar je moet maar aannemen dat dit niet klopt en mijn schets van het verloop van de alliantie wel. Ik zou dit allemaal kunnen onderbouwen met data namelijk en was zelf betrokken bij alle gesprekken tussen Talent en TAC. AAO niet.
 
Reactiescore
363
Haha, de ironie tegenover W80 over deze situatie ontgaat jou een wereldje later hopelijk ook niet.
Hallo,

vraag aan Mook hoe ik erin stond? Ik ben ook direct na de toezegging van chaos etc zowat gekapt. Dusja geloof wat je wilt grote vriend.

even bewerkt, ik was al tegen de eerste fusie en daarna ook de bg. Echt een schijt wereld.
 
Reactiescore
1.367
nogmaals cult begon met 2 leden dus dat was ook het verhaal?

kwaliteit verhaal is de grootste onzin die jullie verzinnen.
AAO, Leone zijn allemaal grotere namen dus kap daar aub is mee.

boosts? pony 5 mb stammen dan krijg je nog een paar leden die er zo 100k pp doorheen jagen in jullie kamp?

je leg met 15 accs tegen 5 accs aan en nog weet je je eigen op te stellen als een slachtoffer?


Mwah, die 100 boost accounts tellen dus niet? En je weet zelf ook prima dat jullie meer grote namen hebben dan wij samen.
En wij leggen inderdaad 15 accies tegen 5. Moet je er wel bij vertellen dat die 5 met 10 man per account zitten en met dikke boosts begonnen zijn. En ook niet vies zijn van geld er door heen jagen.
 
Reactiescore
2.444
Hallo,

vraag aan Mook hoe ik erin stond? Ik ben ook direct na de toezegging van chaos etc zowat gekapt. Dusja geloof wat je wilt grote vriend.

Je had voor de toezegging van Chaos al een groter kwantiteit verschil dan hier aan de orde is hoor als leider van toenmalig GWAMM/TUUTUU.
 
Reactiescore
1.363
Je had voor de toezegging van Chaos al een groter kwantiteit verschil dan hier aan de orde is hoor als leider van toenmalig GWAMM/TUUTUU.
Joey was jankend weggerend toen Isaac kritiek op m had man :p.
Maar Kyly, kom hier ook kloten, kun je lachen man xD.
 
Reactiescore
363
Je had voor de toezegging van Chaos al een groter kwantiteit verschil dan hier aan de orde is hoor als leider van toenmalig GWAMM/TUUTUU.
Ik heb m’n berichtje bewerkt. Ik ben destijds ook op oorlogspad richting Isaac gegaan dat ik niet wilde spelen met tuutuu (5/6 recruits)
 
Reactiescore
903
Mwah, die 100 boost accounts tellen dus niet? En je weet zelf ook prima dat jullie meer grote namen hebben dan wij samen.
En wij leggen inderdaad 15 accies tegen 5. Moet je er wel bij vertellen dat die 5 met 10 man per account zitten en met dikke boosts begonnen zijn. En ook niet vies zijn van geld er door heen jagen.

100 boost accounts? Een opmerking die nergens op gebaseerd is, dat terzijde hebben beide stammen mbs/boost gebruikt dus daar kunnen we over door blijven gaan dat is enkel vingergewijs dus daar komt toch nooit iets nuttigs uit. Het smijten met geld op accounts binnen cult? Je hebt/had de accounts in Talent zitten die bekend staan om PP gebruik? Dan nog 5/10 man op een account, waar zijn de overige 8 man op ons account dan?
 
Reactiescore
271
Mwah, die 100 boost accounts tellen dus niet? En je weet zelf ook prima dat jullie meer grote namen hebben dan wij samen.
En wij leggen inderdaad 15 accies tegen 5. Moet je er wel bij vertellen dat die 5 met 10 man per account zitten en met dikke boosts begonnen zijn. En ook niet vies zijn van geld er door heen jagen.

denk dat de alliantie meer boosts heeft.

en ik kan je met hoge zekerheid vertellen dat wij met 2 man op ivar zitten?
dus waar je die speleraantallen vandaan haalt vind ik knap.

de grootste pp smijters zitten echt nie bij cult hoor?
die titel heeft AAO al
en ik wil niet weten met wat voor berg pp leone gestart is

maar qua accs hebben we miss 2 grote namen valt allemaal best mee.

ik wacht op je onderbouwing?
 
Reactiescore
1.363
Ik ga toch niet serieus met iemand spelen die boos word dat ik een rimclear verpest omdat ik probeer rim te securen.
Mooi toch xD
Joey de rimclearverpester!
Nieuwe tag voor in jouw stam :O
 
Reactiescore
524
Kijk, doe je dit met een klein groepje op 1/2 accounts kan de rest van de wereld nog tegenstand creeren. Maar om met zoveel boosts en kwaliteit te starten betekent iedere keer dat de rest van de wereld wel iets samen moet doen, als deze niet met dezelfde technieken/kwaliteit starten.

Maar, net als diplomatie, is samen spelen met anderen onderdeel van het spel

Ben het deels met je eens, ik denk serieus dat als je de cijfers naast elkaar legt over het aantal boosts en/of MB's dat het allemaal niet zo veel scheelt, wat ik wel denk is dat iedereen het gedaan heeft of nog steeds doet binnen de top 25. Wat probeer ik hier mee te zeggen? Ik probeer hier mee te zeggen dat het boosten/MBen van beide kanten of geaccepteerd moet worden of genegeerd moet worden, want naast samen spelen met leuke teamgenoten is boosten ook een onderdeel van het spel 'geworden'

Diplomatie is overigens een mooie toevoeging op het spel inderdaad!
 
Reactiescore
1.380
je hebt tig keer gezegt dat jullie die R2W moeten doen door cult hun ''kwaliteit'' en ''ligging''
ik bedoel te zeggen dat da gwn jullie eige schuld is geweest.

er is nog geen enkele massa gesmeten op cult dus als je dan al zoveel moet recruten met ''het is de enige optie''?

vroeger had ik AAO een stuk hoger staan iig dan nu in die slachtofferrol te gaan zitten terwijl er nog nie eens 1 massa gesmeten is.

hoe komen jullie op die ''kwaliteitsverschil'' dan?
je heb het nooit getest.


ind uitnodigen uitzetten en random geplaatst worden zou ind leuker zijn.
jammer dat met deze community dat sws nie ga werken.
krijg je weer van die praktijken dat er gwn 50 accs worden gestart en de beste 5 liggingen word gehouden

Nog een keer speciaal voor jou.

Ik zit niet in de slachtoffer rol. Ik schets enkel het beeld wat de enige oplossing is voor alle 3 de stammen. Wat snap je hierin niet? Wat is hierin de slachtoffer rol? Het is gewoon de waarheid en hoe het zit.

Kwaliteitsverschil kan ik zien aan wie er hier spelen en wat er speelt en omdat ik bijna iedereen van Cult ken en weet wat ze kunnen.

Nogmaals ik ben het er niet mee eens hoe de wereld verloopt maar om gelijk te stoppen vind ik te extreem. Ik schik me aan de rest. Daarbij is dit dezelfde situatie dan op W75. Daar kregen ze het niet voor elkaar om de wereld tegen de premade op te zetten en daardoor hebben ze het verloren van ons destijds.
Toen heb ik ook wat gezegd over de premade maar ik wou graag nog een keer Met de baas van Firefox spelen aangezien hij mij veel geholpen heeft met een aantal dingen op W71.
Daar heb ik ook commentaar gegeven over R2W maar heb ik ook aangegeven dat dat de enige manier was om van de premade te winnen.

Ander voorbeeld was W66 daar waren wij zwaar in de minderheid nog meer dan dat Cult nu is en puur op kwaliteit (buiten AAO) en kwaliteit hebben wij de hele wereld daar verslagen omdat uiteindelijk een premade vaak (over het algemeen) een betere samenspel heeft.

Op W74 hadden we ook een supersterke premade alleen door onze (AAO) herstart omdat we te dicht bij andere zaten kwamen wij stukje verder van de premade te liggen samen met Wow Who (ook behorend tot de premade). Hierdoor had de premade zo een enorme voorsprong (halve wereld bijna in bezit in potentie) dat ik en wow who dachten laten we gewoon zelf iets oprichten (toevallig Arithemic vlakbij ons). Hier hebben wij bewust voor gekozen om er een leuke wereld van te maken ondanks we een easy win konden krijgen. Hierdoor heb ik toch serieus gezellige en goede nieuwe spelers mogen leren kennen (helaas werd de wereld te toxic en slechte P&P.

Kortom ik ben inderdaad tegen Premades en r2w.
Je kan zeggen dat jullie geen premade zijn maar toch wel gek dat bepaalde spelers mij al konden zeggen wie erin kwamen in Cult en daar was bombarderos ook een van. Maargoed het maakt ook niet uit dat is allemaal geweest.

Het Random starten is juist leuk. Dat jij zegt dat mensen met 50 accounts dan gaan starten zegt genoeg over die mensen dan. Die willen dan gewoon geen leuke uitdaging aangaan en alleen maar met toppers spelen zodat een ww bijna gegarandeerd is.
Op W66 heb ik een kans gekregen van TheTrainGoesChuchuu en daardoor speel ik nog. Dit soort dingen gebeurd tegenwoordig veel te weinig omdat iedereen maar met elkaar wil spelen om zeker een kans te hebben op een WW. Hierdoor krijg je gewoon nul aanwas en maken we atm. met zijn allen de nl community bij dit spel kapot en zijn we afhankelijk van de vaste spelers.

Maar lang verhaal kort te maken. Kunnen we gewoon nu eens kappen met elkaar gek te maken en zwart te maken? Laten we gewoon het spel spelen. Boosten is gebeurd, foute recruits zijn gebeurd, r2w is gebeurd. Streep erdoor en gewoon eens elkaar respecteren en gezellig een spel spelen.
 
Bovenaan