De rechtbank: Talent vs Flex (il Leone)

Reactiescore
271
en als de recruut van pony toen al door al die stammen goedgekeurt moest worden.
hebben jullie die ''alliantie'' al vrij vroeg opgesteld, waardoor jullie jezelf vast hebben gezet.

en dus al een mega R2W hebben gestart voor cult uberhaubt groot werd.
maar blijf alles maar goedpraten.
 
Reactiescore
903
Ben jij nou echt zo dom. Het is een collectieve beslissing dat iedereen bij elkaar gekomen is deze wereld. Jullie praten alleen maar van talent dit talent dat.
Dat Talent in de start foute keuzes gemaakt heeft staat toch helemaal los van wat er nu gebeurd?
Nogmaals TAC BLAZE en TALENT hadden geen lang bestaan gehad als ze niet samen gingen en als jullie (CULT) dit niet inzien zijn jullie gewoon dom en blind.
Maar veel goede spelers in Cult hadden dit wel zien aankomen en snappen de beslissing. Gelukkig toch nog een aantal die normaal kunnen denken.

@NachtFritz bedankt voor je antwoord. Ik wist niet dat je later erbij gekomen bent. Neemt niet weg dat ik hoop dat we allemaal inzien dat dit niet de manier van spelen is. Starten met zoveel boost accounts en mb spelers. En dat geldt voor alle kampen en niet alleen Cult.

Je ziet gewoon dat een goed georganiseerde premade met zoveel boost oppermachtig is en snel goede lijnen en grond verovert. Bij diegene die dan niet premade zijn heerst er onrust, geen vertrouwen enz. als men een nap of iets afstemt. Daardoor verlies je gewoon heel veel terrein en ga je snel kansloos zijn. Dan als een aantal verslagen zijn gaan die stammen alsnog samen alleen is het dan te laat omdat de zogenaamde premade al zover voor staat en goede lijnen hebben dat het alsnog verloren zaak is.

Dit is nou eens een wereld dat er eerder samen gekomen wordt en het de premade moeilijk gemaakt wordt.

Hoop alleen dat er in de toekomst anders gespeeld wordt anders is het snel gedaan met TW.

Waar baseer je op dat Cult een premade is? Er is al vaker aangegeven en dat kun je ook zien aan de aktes dat spelers pas later zijn begonnen etc. Wij zouden 81 niet eens gaan spelen, maar omdat W80 al zo verliep hebben we besloten om op 81 te beginnen.

Dan is Talent ook een premade, Blaze een premade en Tac ook een premade? Dus dan maak je een alliantie met 3 premade stammen om het op te nemen tegen 1 premade?
 
Reactiescore
903
Reactiescore
271
maar omdat jullie zelf die fouten maken moet je maar de wereld leegrecruten omdat een andere stam meer ''kwaliteit'' heeft?
echt het meest zwakke excuus voor eigen falen ooit.

wees dan gwn eerlijk want talent moet qua kwaliteit niet onder doen aan cult.

zeg dan gwn eerlijk dat je door eigen slechte beslissingen een R2W moet doen en stop met da vingertje wijzen...
 
Reactiescore
344
Cult zijn schuld! En van niemand anders.
Wil je een inhoudelijke verantwoording hier over lezen.
Lees dan dit hele bericht maar niet.
 
Reactiescore
1.380
maar omdat jullie zelf die fouten maken moet je maar de wereld leegrecruten omdat een andere stam meer ''kwaliteit'' heeft?
echt het meest zwakke excuus voor eigen falen ooit.

wees dan gwn eerlijk want talent moet qua kwaliteit niet onder doen aan cult.

zeg dan gwn eerlijk dat je door eigen slechte beslissingen een R2W moet doen en stop met da vingertje wijzen...

Gast ben je nu echt blind?
Dat is toch wat ik al tig keer gezegd heb.
Het is r2w waar ik niet achter sta maar wel enige oplossing was.

@Boarders of Brutality ja ik ben niet echt een voorstander van al dit wat hier gebeurd.

Geef mij maar gewoon een wereld waar iedereen random start en dan zien hoe het gaat. Ongeacht met wie je samen wilt spelen.
Wereldje is klein en misschien heb je geluk en speel je met je maten en misschien heb je pech en kom je nieuwe mensen tegen die je kunnen verassen in alle opzichten.

Dat is juist toch ook het doel van dit spel?
 
Reactiescore
524
Ik speel niet graag met nieuwe mensen hoor, vind het leuker als ik de mensen waarmee ik een team vorm al wel een beetje ken, dat is in mijn ogen ook onderdeel van t spel.
 
Reactiescore
271
Gast ben je nu echt blind?
Dat is toch wat ik al tig keer gezegd heb.
Het is r2w waar ik niet achter sta maar wel enige oplossing was.

@Boarders of Brutality ja ik ben niet echt een voorstander van al dit wat hier gebeurd.

Geef mij maar gewoon een wereld waar iedereen random start en dan zien hoe het gaat. Ongeacht met wie je samen wilt spelen.
Wereldje is klein en misschien heb je geluk en speel je met je maten en misschien heb je pech en kom je nieuwe mensen tegen die je kunnen verassen in alle opzichten.

Dat is juist toch ook het doel van dit spel?
je hebt tig keer gezegt dat jullie die R2W moeten doen door cult hun ''kwaliteit'' en ''ligging''
ik bedoel te zeggen dat da gwn jullie eige schuld is geweest.

er is nog geen enkele massa gesmeten op cult dus als je dan al zoveel moet recruten met ''het is de enige optie''?

vroeger had ik AAO een stuk hoger staan iig dan nu in die slachtofferrol te gaan zitten terwijl er nog nie eens 1 massa gesmeten is.

hoe komen jullie op die ''kwaliteitsverschil'' dan?
je heb het nooit getest.


ind uitnodigen uitzetten en random geplaatst worden zou ind leuker zijn.
jammer dat met deze community dat sws nie ga werken.
krijg je weer van die praktijken dat er gwn 50 accs worden gestart en de beste 5 liggingen word gehouden
 
Reactiescore
676
en als de recruut van pony toen al door al die stammen goedgekeurt moest worden.
hebben jullie die ''alliantie'' al vrij vroeg opgesteld, waardoor jullie jezelf vast hebben gezet.

en dus al een mega R2W hebben gestart voor cult uberhaubt groot werd.
maar blijf alles maar goedpraten.

Wat zit je nou weer ongegrond te bazelen man. Valt me van jou heel erg op dat je constant conclusies trekt zonder feitelijke basis. Talent, TAC en Blaze is zeker geen premade, TAC is een eigen afzonderlijke stam en er zijn zelfs momenten geweest in onze gesprekken dat we helemaal met elkaar klaar waren. Dat wij ook geen goede liggingen en meer accounts hebben is ook direct bewijs dat we niet met voorbedachte rade deze alliantie hebben opgestart. De contacten zijn er al langer, maar de daadwerkelijke BG met z'n drieën is er pas sinds net voor de massa op CARA zoals ik al eerder heb aangegeven. Op eerdere momenten lagen wij helemaal niet bij elkaar en spraken we alleen over dat Cult wel hard ging in tegenstelling tot ons. Hieruit is eerst een NAP voortgekomen en veel later pas een BG. TAC is overigens wel een premade rondom de accounts leonarmy en TBB, dat is nooit een geheim geweest.
 
Reactiescore
363
Wat zit je nou weer ongegrond te bazelen man. Valt me van jou heel erg op dat je constant conclusies trekt zonder feitelijke basis. Talent, TAC en Blaze is zeker geen premade, TAC is een eigen afzonderlijke stam en er zijn zelfs momenten geweest in onze gesprekken dat we helemaal met elkaar klaar waren. Dat wij ook geen goede liggingen en meer accounts hebben is ook direct bewijs dat we niet met voorbedachte rade deze alliantie hebben opgestart. De contacten zijn er al langer, maar de daadwerkelijke BG met z'n drieën is er pas sinds net voor de massa op CARA zoals ik al eerder heb aangegeven. Op eerdere momenten lagen wij helemaal niet bij elkaar en spraken we alleen over dat Cult wel hard ging in tegenstelling tot ons. Hieruit is eerst een NAP voortgekomen en veel later pas een BG. TAC is overigens wel een premade rondom de accounts leonarmy en TBB, dat is nooit een geheim geweest.
Waar zegt hij premade? En waarom post jij hier over het trio tac blaze en talent? Ik zou dat nieteens hardop durven noemen met zo’n voorsprong. Ik denk dat ik echt ongelukkig over mijn eigen kennen en kunnen zou zijn.
Iedere dag voor de spiegel (het is een voorbeeld want tw speel je niet met je voeten) ‘ik moet met 22 man tegen 11 voetballen want ik bak er geen pepernoot van’ heb wel echt medelijden. Gr.
 
Reactiescore
903
Wat zit je nou weer ongegrond te bazelen man. Valt me van jou heel erg op dat je constant conclusies trekt zonder feitelijke basis. Talent, TAC en Blaze is zeker geen premade, TAC is een eigen afzonderlijke stam en er zijn zelfs momenten geweest in onze gesprekken dat we helemaal met elkaar klaar waren. Dat wij ook geen goede liggingen en meer accounts hebben is ook direct bewijs dat we niet met voorbedachte rade deze alliantie hebben opgestart. De contacten zijn er al langer, maar de daadwerkelijke BG met z'n drieën is er pas sinds net voor de massa op CARA zoals ik al eerder heb aangegeven. Op eerdere momenten lagen wij helemaal niet bij elkaar en spraken we alleen over dat Cult wel hard ging in tegenstelling tot ons. Hieruit is eerst een NAP voortgekomen en veel later pas een BG. TAC is overigens wel een premade rondom de accounts leonarmy en TBB, dat is nooit een geheim geweest.

Een NAP moet er inderdaad al langere tijd zijn gezien jullie lijn tegenover die van Talent/Pony. Daar doelt die op dat die samenwerking er al langer moet zijn tussen Talent en Tac, mocht dat niet zo zijn dan is het wel vrij apart dat er onderling nog nooit iets gedaan is. Dat Blaze er later bijgekomen is dat geloven wij ook wel dat is het punt ook niet zo zeer.
 
Reactiescore
271
Wat zit je nou weer ongegrond te bazelen man. Valt me van jou heel erg op dat je constant conclusies trekt zonder feitelijke basis. Talent, TAC en Blaze is zeker geen premade, TAC is een eigen afzonderlijke stam en er zijn zelfs momenten geweest in onze gesprekken dat we helemaal met elkaar klaar waren. Dat wij ook geen goede liggingen en meer accounts hebben is ook direct bewijs dat we niet met voorbedachte rade deze alliantie hebben opgestart. De contacten zijn er al langer, maar de daadwerkelijke BG met z'n drieën is er pas sinds net voor de massa op CARA zoals ik al eerder heb aangegeven. Op eerdere momenten lagen wij helemaal niet bij elkaar en spraken we alleen over dat Cult wel hard ging in tegenstelling tot ons. Hieruit is eerst een NAP voortgekomen en veel later pas een BG. TAC is overigens wel een premade rondom de accounts leonarmy en TBB, dat is nooit een geheim geweest.
lees is terug da is reactie op AAO die zei dat de recruuts door alle partijen goedgekeurt moest worden
 
Reactiescore
1.363
Lui niet per definitie. We spelen gewoon graag met elkaar en als er 5 accs zijn, eindig je met meer man bij elkaar. Je legt 14 man tegenover 5, dan denk ik dat je beter zelf moet leren twen als “alliantie” zijnde.
Tis maar waar je graag mee speelt tbh :p.
Helft waar jij mee speelt kots ik ter plekke uit.
Wij moeten improviseren, wat ik leuker vind. Speel nu met allemaal lui waar ik nog nooit echt mee heb gespeeld ,wat de uitdaging juist leuker vind en het leukste daarvan is ook lekker auwehoeren en lui leren kennen.

Nee hoor, helemaal niet. 1,80, maar dus wel ruim 25cm groter dan dragonshield
Midget.

Ik kan wel een kleine toelichting doen waarom kajoeka met zoveel mensen op een account spelen;
De meeste van ons hebben een vaste baan of zitten gezellig in de schoolbanken. Dit betekent dus dat men naast het belangrijke browserspelletje ook nog andere dingen moet doen. Door met meer mensen op een account te zitten kunnen we dit account dus draaiende houden zonder werk of school achterstanden te creeëren (buiten dat is het natuurlijk HEEL gezellig en heb ik geen zin om na werk nog 4 of 5u te moeten klikken op een browserspel).

Conclusie de structuur op account Kajoeka is een voorbeeld voor allen

PS nu moet ik weer verder met werken en dit forum filteren op berichten van stamgenoten en die liken

XD

Dan nog kerel, ik heb ook op zoveel accies gezeten met minimaal 10 man :p.
Nutteloos imo, want 90% doet toch uiteindelijk niets.
Dat baan gelul is bij iedereen t geval hoor.

''Kajoeka''? Praat normaal man Nordin.
 
Reactiescore
1.367
Ik speel niet graag met nieuwe mensen hoor, vind het leuker als ik de mensen waarmee ik een team vorm al wel een beetje ken, dat is in mijn ogen ook onderdeel van t spel.

Kijk, doe je dit met een klein groepje op 1/2 accounts kan de rest van de wereld nog tegenstand creeren. Maar om met zoveel boosts en kwaliteit te starten betekent iedere keer dat de rest van de wereld wel iets samen moet doen, als deze niet met dezelfde technieken/kwaliteit starten.

Maar, net als diplomatie, is samen spelen met anderen onderdeel van het spel
 
Reactiescore
1.363
Want dat geeft overmacht? Enige waar wij overmacht in kunnen hebben is activiteit dumbass. Daar maken we dus gretig gebruik van. Het feit alleen al dat je dat vergelijkt met een overmacht van het aantal dorpen en troepen is eigenlijk bizar en toont aan dat je weet dat je fout zit. Sneue mentaliteit Chris.
Waar baseer ik het op een overmacht dan?
Ik zeg alleen dat een paar van die domme mongolen bij jullie in de stam arrogant/dom lopen te swanzen, wat gewoon bij veel lui irritatie opwekt en dan ga je gewoon op den duur ertegenin met dat veel lui die arrogante bakkes willen rekken.
Dat was op w80 ookal het geval.
Dusja, was jouw punt?
Het punt is gewoon: hoge bomen vangen veel wind.
 
Reactiescore
676
lees is terug da is reactie op AAO die zei dat de recruuts door alle partijen goedgekeurt moest worden

TAC heeft niets te zeggen gehad over de recruit van Woesteponytemmer mvg. Sterker nog, contact is pas gekomen na de recruit van Pony.
 
Bovenaan