De rechtbank: Talent vs Flex (il Leone)

Reactiescore
13
Ahaaa vanwege het feit dat Cult de meeste mbs heeft (gehad) domineren ze al snel na de start de ODA ranglijst en hebben ze in tegenstelling tot talent géén cfs door mbs. Juist ja.

Edit: Zeveren over ligging vanuit talent kamp is ook compleet idioot. Bedoel, je heb het deels zelf veroorzaakt met het rekruteren van accounts met een debiele ligging (al vrij snel na de start).


Ik weet niet of je de ODA lijsten hebt bijgehouden in het begin, maar de gehele stam Cult stonden als individu, de eerste paar weken, niet eens in de top 10.

De rekrutering van team Pony was inderdaad misschien niet het slimste plan voor Talent.
Gezien de ligging dan, zo'n boostaccount is altijd fijn voor een stam als je je bedreigd voelt door Cult.
 
Reactiescore
344
Even een mening vanaf hoek blaze, wij hadden indd noord best makkelijk in handen kunnen nemen kunnen profiteren van de stam cara die door drukte en onverwachtse moves maakten.
Maar ik persoonlijk heb de keuze die gemaakt is omarmt door een overmacht te creëren tegen een stam die spelers bevat, die via achterbakse manieren” in mijn ogen “ de wereld naar hun hand probeerde te zetten. Is het niet hier is het elders op een andere wereld. Tevens hun uitingen op het AF het konten gelik van elkaar maakt hun geen favoriet in mijn ogen. Vandaar dat ik het wel een mooie actie vind wat deze wereld mooi maakt. En een leuke eindstrijd garandeert. Moet wel zeggen vermoed dat cult zeker nog 50% kans op ww heeft met hun teams activiteit en skills.
 
Reactiescore
13
Even een mening vanaf hoek blaze, wij hadden indd noord best makkelijk in handen kunnen nemen kunnen profiteren van de stam cara die door drukte en onverwachtse moves maakten.
Maar ik persoonlijk heb de keuze die gemaakt is omarmt door een overmacht te creëren tegen een stam die spelers bevat, die via achterbakse manieren” in mijn ogen “ de wereld naar hun hand probeerde te zetten. Is het niet hier is het elders op een andere wereld. Tevens hun uitingen op het AF het konten gelik van elkaar maakt hun geen favoriet in mijn ogen. Vandaar dat ik het wel een mooie actie vind wat deze wereld mooi maakt. En een leuke eindstrijd garandeert. Moet wel zeggen vermoed dat cult zeker nog 50% kans op ww heeft met hun teams activiteit en skills.

Denk misschien zelfs 51%
 
Reactiescore
417
Even een mening vanaf hoek blaze, wij hadden indd noord best makkelijk in handen kunnen nemen kunnen profiteren van de stam cara die door drukte en onverwachtse moves maakten.
Maar ik persoonlijk heb de keuze die gemaakt is omarmt door een overmacht te creëren tegen een stam die spelers bevat, die via achterbakse manieren” in mijn ogen “ de wereld naar hun hand probeerde te zetten. Is het niet hier is het elders op een andere wereld. Tevens hun uitingen op het AF het konten gelik van elkaar maakt hun geen favoriet in mijn ogen. Vandaar dat ik het wel een mooie actie vind wat deze wereld mooi maakt. En een leuke eindstrijd garandeert. Moet wel zeggen vermoed dat cult zeker nog 50% kans op ww heeft met hun teams activiteit en skills.
Zou je achterbakse manieren willen onderbouwen?
 
Reactiescore
487
Ik weet niet of je de ODA lijsten hebt bijgehouden in het begin, maar de gehele stam Cult stonden als individu, de eerste paar weken, niet eens in de top 10.

De rekrutering van team Pony was inderdaad misschien niet het slimste plan voor Talent.
Gezien de ligging dan, zo'n boostaccount is altijd fijn voor een stam als je je bedreigd voelt door Cult.
Kan je dit even uitleggen? Kan me echt niet inbeelden wat er fijn is aan het recruiten van een account dat 100% boost en 0% skill is.
 
Reactiescore
344
Zou je achterbakse manieren willen onderbouwen?

nee sorry, ik heb daar geen behoefte aan. En dat hier verder geen uitleg op gegeven word kun je refereren aan het stuk “ konten gelik op het af “. Als dingen onterecht zijn staat er een team van 40 man klaar om iemand af te kafferen. Is iets terecht word het door 20 man weg gelachen en recht gelult. Dus je kunt wel na gaan dat ik niet begin met het toepassen van onderbouwing. Ik las een stuk ( heb niet alles gelezen ) dat iemand van blaze een mening kon geven. Dus bij deze een mening. En daar blijft het bij
 
Reactiescore
1.367
Persoonlijke aanval? Oh moet je voor zoiets al de tissues pakken? Wellicht als je eens een andere speelstyle hanteert de laatste werelden hebben mensen dat commentaar ook niet op je.

Neuh, geen tissues hoor. Ben simpelweg niets anders dan slechte PP en persoonlijke aanvallen van je gewend, vond het dus wel typerend dat je op dezelfde voet weer verder gaat. Beetje jammer. En ook grappig dat je mijn speelstyle benoemt terwijl je zelf vol trots in kakaka hebt gezeten... En ook al had je enig recht van spreken, dan heb ik nog de afgelopen werelden helemaal niets verkeerd gedaan en geef enkel jij commentaar.

Oké Danny, Maar even een vergelijking. Als wij dan iedereen hadden Gerecruit en dan hadden gezegd ja pony heeft teveel mbs was dit dus gewoon netjes van onze kant? Dit is echt klinkklare onzin.

Met wie heb ik het genoegen te spreken? Wel zo leuk als we elkaars naam kennen :)
Ik noem het ook niet netjes van ons toch? Maar het is niet alsof we lopen te infiltreren/kata's gooien/cf'en. Tis voor ons simpelweg diplomatiek. En ja, jullie hadden iedereen kunnen proberen te recruiten, maar weet niet of iemand daarin mee gegaan was. Jullie zijn nu eenmaal een zeer sterke premade, meer zeer veel boosts.
 
Reactiescore
13
Kan je dit even uitleggen? Kan me echt niet inbeelden wat er fijn is aan het recruiten van een account dat 100% boost en 0% skill is.

Ze hebben wel wat skills, hebben ze een aantal werelden bewezen.
Maar wat er fijn aan is is dat je als stam in zo'n geval lekker veel deff kan aanvragen omdat het account toch 1.5x zo groot is dan de gemiddelde "grote" speler.
 
Reactiescore
487
Ze hebben wel wat skills, hebben ze een aantal werelden bewezen.
Maar wat er fijn aan is is dat je als stam in zo'n geval lekker veel deff kan aanvragen omdat het account toch 1.5x zo groot is dan de gemiddelde "grote" speler.
... Ze hebben een aantal wereldje flink geinternd en geluk gehad dat ze in een goede stam kwamen. Daar heb je idd gelijk in ja.
 
Reactiescore
363
Met wie heb ik het genoegen te spreken? Wel zo leuk als we elkaars naam kennen :)
Ik noem het ook niet netjes van ons toch? Maar het is niet alsof we lopen te infiltreren/kata's gooien/cf'en. Tis voor ons simpelweg diplomatiek. En ja, jullie hadden iedereen kunnen proberen te recruiten, maar weet niet of iemand daarin mee gegaan was. Jullie zijn nu eenmaal een zeer sterke premade, meer zeer veel boosts.
Onze paden zijn elkaar op 37 vaker gekruist. Nja als jij nogsteeds kan hanteren dat een hele wereld recruiten minder erg is dan een paar boosts cava. Dan ga ik je mindset niet kunnen aanpassen.
 
Reactiescore
903
nee sorry, ik heb daar geen behoefte aan. En dat hier verder geen uitleg op gegeven word kun je refereren aan het stuk “ konten gelik op het af “. Als dingen onterecht zijn staat er een team van 40 man klaar om iemand af te kafferen. Is iets terecht word het door 20 man weg gelachen en recht gelult. Dus je kunt wel na gaan dat ik niet begin met het toepassen van onderbouwing. Ik las een stuk ( heb niet alles gelezen ) dat iemand van blaze een mening kon geven. Dus bij deze een mening. En daar blijft het bij

Dus iets roepen over een stam die op een ''achterbakse manier'' speelt, maar je wilt het niet onderbouwen? Als er een stam is geweest die niet achterbaks is dan is het CULT. Waarom? Cult is een stam die zich in de beginfase al snel vormde. Van de 2 accounts die zijn begonnen voegde de overige 3 accounts zich snel tot de stam Cult. Oftewel zoals jullie het noemen ''premade'' was al heel snel bekend. Dat er vanuit de andere zijde dit achterwege word gelaten (terwijl de phalanxen vanaf dag 1 al zichtbaar waren) noem ik eerder achterbaks vanuit jullie zijde. Dat terzijde dat is een wel en niet verhaal dus daar steek ik verder geen moeite in.

Punt 2: Als Cult zo achterbaks was zoals jij het beweerd in je post, hier benadruk ik nog wel even dat deze uitdrukking totaal geen grond heeft en nergens op gebaseerd is aangezien het niet onderbouwd word. Dan had Cult al bijvoorbeeld Leone kunnen internen en hadden we anders gewoon Leone vol gelegd met CF dorpen., gezien de situatie die zich nu afspeelt. De leiding van Cult wilt meewerken aan de situatie die zich voordoet momenteel om er alsnog een leuke wereld van te maken.

Dat er vanuit de zijde Talent/TAC/Blaze a.k.a. alliantie in vroegere stadium ontkent werd dat er een alliantie is, Cult vs De rest zegt dan ook meer over het gedrag van de alliantie dan Cult. Cult heeft zich nogmaals snel gevormd, de alliantie heeft zich versproken (AF of discord idk).

Dus als je nog steeds vind dat Cult achterbaks speelt, dan ben ik toch heel benieuwd naar de reden hiervan.
 
Reactiescore
344
Ik verwijs je terug naar mijn bericht hier voor. Hoop dat dat meer duidelijkheid geeft.
 
Reactiescore
903
Ik verwijs je terug naar mijn bericht hier voor. Hoop dat dat meer duidelijkheid geeft.

Je spreekt toch over Cult, dus je spreekt over mijn stam. Dus ik reageer inhoudelijk op je, dus dan mag je ook inhoudelijk terug reageren. Wat de rest vind of denkt heb ik niets mee te maken. Dus ben benieuwd naar je beredenering.
 
Bovenaan