BnD

Reactiescore
677
Denk dat @The Greedy Misanthropist goed verwoord wat in mijn beleving ook gaande is. Ik heb volgens mij duidelijk aan Brent uitgelegd dat dit een tactiek is die door vrijwel iedere grote speler wordt gebruikt om kleinere spelers weg te spelen. Verder trashtalk ik nog een beetje naar hem omdat hij dat ook richting onze kant doet en daarom post ik dat rapport. Eigenlijk ogenblikkelijk duiken er 3 van Cult op om me net als in de rest van dit topic af te zeiken. Ik ben groot voorstander om TW een beetje gezellig met én tegen elkaar te spelen ipv het gezeur wat we nu al een tijdje onderling hebben. Maak me gerust een beetje belachelijk met een spotprent ofzo op meme maandag, maar de manier waarop jullie posten is echt een negatieve bijdrage aan het AF vind ik.
 
Reactiescore
473
Oke want iemand thrashtalken die nog net niet zijn 1e wereld speelt is wel een positieve bijdragen aan het af?

Her feit dat je wilt reageren omdat hij thrashtalkt omdat hij jullie skill Loos vindt, mij best. Maar als je dan commentaar krijgt omdat je reageert met iets wat puur activiteit is en 0 skill en daarbij niet echt een valide punt maakt moet je ook maar tegen kunnen.
 
Reactiescore
1.365
Oke want iemand thrashtalken die nog net niet zijn 1e wereld speelt is wel een positieve bijdragen aan het af?

Her feit dat je wilt reageren omdat hij thrashtalkt omdat hij jullie skill Loos vindt, mij best. Maar als je dan commentaar krijgt omdat je reageert met iets wat puur activiteit is en 0 skill en daarbij niet echt een valide punt maakt moet je ook maar tegen kunnen.
Fritsien bakkes noob.
Noem je dat trashtalken?
Puhhh, die mot bij de casual koning in de les gaan fritsien.
Als ie op mijn niveau zit, dan mag je t trashtalken noemen.
Hijs gewoon commentaar aant leveren man!

xx
 
Reactiescore
417
TAC wordt aangevallen in dit topic om het feit dat ze veel MB's nodig hebben om een speler weg te spelen en Brent vindt dit weinig met skill te maken hebben. odv1 vindt het leuk om een mooi rapportje te laten zien net zoals Brent ook wat screens laat zien. Dat ze MB's gebruiken zegt toch ook verder weinig over de skills van TAC maar meer over de staat van dit spel? Ook niet perse relevant mbt skills denk ik. Vind dat alles atm wel heel erg zwaar gemaakt wordt hoor ook met gelijk roepen we pakken VV ook enzo. Alles wat kan pakt Cult aan als een soort P&P en alles wat vervolgens daarna gezegd of geroepen wordt door iemand anders is gelijk instantly de wind van voren. Want Cult is de enige stam deze wereld die niks fout gedaan heeft. Tis allemaal wel heel erg moddergooien op elkaar op het moment, denk dat odv1 daar ook aan refereert, prima dat we tegenstanders zijn maar mag wel ff net iets gezelliger of niet? :wink:
Ik houd het kort, wij houden van memen.
 
Reactiescore
473
Fritsien bakkes noob.
Noem je dat trashtalken?
Puhhh, die mot bij de casual koning in de les gaan fritsien.
Als ie op mijn niveau zit, dan mag je t trashtalken noemen.
Hijs gewoon commentaar aant leveren man!

xx
Nee hoor, odv1 noemt het zelf thrashtalken dus maak ik even gebruik van zijn eigen woordkeuze. ;)
 
Reactiescore
22
Nja interesseert mij vrij weinig op hun mbs gebruiken of niet mijn reactie was dan ook op odv1 zijn reactie die weer even salty was over w77, het zit hem blijkbaar diep.

Verder hoop ik dat we het over een mogen zijn dat Brent het prima doet maar volgens mij niet de ervaring heeft als de rest die hier actief is op het forum en daarom zijn verontwaardiging komt uiten over hoe het spel wordt gespeeld. Als je dan als odv1 zijnde bijt en gaat reageren op Brent zijn verwijten van gebrek aan skill, met een domme Dodge fout wat totaal 0 met Skil te maken heeft dan laat hij zich zelf gewoon ontzettend kennen.

Dodgefout? Clear liep ca. 18 uur. Als ik de clears thuis had staan, had ik ze met alle liefde gestuurd naar Dhr. Brent, dan was die hele post van hem hier overbodig. Dat hij nu gaat zeiken over 0 skills slaat nergens op, gezien ik 2 groene treinen stuur uit een dorp wat pas anderhalve dag in opbouw is, enkel voor wat speldenprikken. En de meeste kan hij gewoon op negeren zetten als die een fatsoenlijke toren heeft staan. Leuk man 9 edels killen, terwijl alle andere er gewoon doorheen liepen.

Zolang het iets te maken heeft met Cult tegenstanders, duiken jullie er maar wat graag met zijn allen op. Worden jullie er zo opgewonden van?
 
Reactiescore
15
Laten we gewoon concluderen dat het massa gebruiken van mbs totaal geen skill is. Je hebt een stam en of BG voor samen spelers te pakken. Niet 4-5 andere mbs die ook nog eens in een andere stam zitten en meer dan een dag van me weg liggen.

Letterlijk elke stam dat rond ons ligt, is tegen ons omdat ze wisten dat we ze allemaal aan het wipen waren.

Dit is dag 6, nog altijd geen dorp kwijt.

Verder, ik speel enkele jaren TW en wist al langer van MBS hoor. Ik vind dat gewoon zeer zwak en het is gewoon ook eenmaal zo. Hoe je het draait of keert, Dontw8run heeft meer dan 100 dorpen, ik heb er 10. Dan heb je 10 dorpen per dorp van mij om me aan te vallen. En ja, jouw moraal is laag, maar je moet daarover niet gaan zeuren als je 10x zoveel dorpen hebt dan ik.

Als jij je daardoor aangesproken voelt, is dat jouw probleem. Ik heb letterlijk 1 screenshot in het forum gezet aangezien jij 2 foto's over mij er in zet wat echt niet chill is. Gewoon dorpeninfo droppen op het AF..

Als laatste vind ik het spijtig dat de topspelers het gewoon niet durven om dit toe te geven, komop he. Iedereen weet vanbinnen dat mbs/du hebben niet echt skillvol is.
 
Reactiescore
15
Dontw8run

Stop met liegen, jij valt bijna niemand zelf aan. Dat zeggen de statistieken wel HEEL duidelijk. Ga hier niet zitten janken alsof je mij zou clearen. Jij ligt veel dichter bij dan supergirl of mootje on the bloc en nog laat je hen aanvallen.

Ik heb nog geen enkele clear van jou gezien op onze stam, allemaal van mbs van jou en jij edelt die dorpen een paar uur later. Stop met liegen dat je zelf zou clearen want dat doe je niet.

+edels er doorheen liepen? Jongen, het is dag 6 en je hebt nog altijd geen dorp.
 
Reactiescore
22
Dontw8run

Stop met liegen, jij valt bijna niemand zelf aan. Dat zeggen de statistieken wel HEEL duidelijk. Ga hier niet zitten janken alsof je mij zou clearen. Jij ligt veel dichter bij dan supergirl of mootje on the bloc en nog laat je hen aanvallen.

Ik heb nog geen enkele clear van jou gezien op onze stam, allemaal van mbs van jou en jij edelt die dorpen een paar uur later. Stop met liegen dat je zelf zou clearen want dat doe je niet.

Mijn clears lopen al vanaf zaterdagochtend naar de andere kant van de wereld vriend..
 
Reactiescore
68
Propaganda ten top!! hou je stand Brent!

PS: ik wil graag een popcorn emoticon, kan Inno die toevoegen aan het forum aub.
 
Reactiescore
300
Als laatste vind ik het spijtig dat de topspelers het gewoon niet durven om dit toe te geven, komop he. Iedereen weet vanbinnen dat mbs/du hebben niet echt skillvol is.

Letterlijk iedereen heeft dit allang toegeven en is lang en breed bekend dat dit anders moet? Zo wat iedereen is letterlijk ook voorstander van het beeïndigen van boosten/overmatig mb gebruik en denkt in oplossingen voor de toekomst. In de huidige meta van deze game kun je haast niet anders dan daar gebruik van maken. Vind een; jij moet niet zeuren over moraal een dooddoener, tuurlijk vind jij dat. Dat in combinatie met 1:20 (niet in jouw geval misschien) is zowat de enige reden voor het gebruik van MB's en zal hier ook het geval zijn. Het ligt niet aan de clears die een Dontw8run stuurt hoor, maar die heeft andere targets.

Ik snap dat je gefrustreerd bent dat je door alles en iedereen aangevallen wordt en ze voor je gevoel niet durven. Het heeft met het systeem van inno te maken, niet met de zwakte van een TAC of Blaze. (en de rest van deze wereld en de 20 vorige)
 
Reactiescore
473
Dodgefout? Clear liep ca. 18 uur. Als ik de clears thuis had staan, had ik ze met alle liefde gestuurd naar Dhr. Brent, dan was die hele post van hem hier overbodig. Dat hij nu gaat zeiken over 0 skills slaat nergens op, gezien ik 2 groene treinen stuur uit een dorp wat pas anderhalve dag in opbouw is, enkel voor wat speldenprikken. En de meeste kan hij gewoon op negeren zetten als die een fatsoenlijke toren heeft staan. Leuk man 9 edels killen, terwijl alle andere er gewoon doorheen liepen.

Zolang het iets te maken heeft met Cult tegenstanders, duiken jullie er maar wat graag met zijn allen op. Worden jullie er zo opgewonden van?
Oke? Dus als een clear 18u loopt en je bashd troepen dan is het geen Dodge fout?
Bedankt voor de verduidelijking.

Nogmaals, als je begint over Skil tegen iemand en je komt met een argument wat 0.0 met Skil te maken heeft dan sla je de bal gewoon mis.
Dat jullie je zo laten op naaien door iemand die 20x zo weinig punten heeft als je zelf en dan zo achterlijk reageren is jullie probleem niet dat van cult die daarna nog even voor de meme er op reageert.
 
Reactiescore
0
brent heeft zeker gelijk!!
alleen is het jammer dat het al werelden lang gebeurd. het zou beter zijn zonder mb's maar goed dat gaat bijna niet met de 1:20 regel die zou sneller af moeten lopen.
 
Reactiescore
1.140
Juh inderdaad zelf zou ik de 20/1 regel als hij er perse moet zijn als volgt doen.

voor elke dag dat je later dan iemand gestart bent kun je 1 dag 20/1 krijgen na je beginnersbescherming.
Dus start je de zelfde dag heb je nooit 20/1
start je 10 dagen later kun je max tot 10 dagen na beginnersbescherming afloopt nog 20/1 hebben.
Daarboven op nog als je start nadat de nieuwe wereld begonnen is (60 dagen dus) vervalt de regel volledig voor nieuwe spelers.
Spelers die nog een actieve periode hadden blijven die houden maar de resterende dagen worden gehalveerd.

Daar boven op nog een regel dat 20/1 kijkt naar je hoogste punten aantal van de laatste 7 dagen zodat je niet midden tijdens een massa in eens 20/1 problemen krijgt.

Dit gezegd hebbende komt het natuurlijk bijna niet meer voor dat iemand nog 20/1 heeft met bovenstaande settings buiten inactieve spelers/pp farmers.
Dus schrap hem eigenlijk maar gewoon :tongue:
 
Laatst bewerkt:
Bovenaan