Golden Awards

Reactiescore
903
Reactiescore
1.380
Het gaat om het algemeen en niet zozeer w 81 en Cult.

Mooiste is gewoon starten op een wereld en zien wie er bij elkaar komt.
Daarbij gewoon de mb's beperken tot 1 of 2. Sommige hebben echt veel te veel mb's en boosters die starten om later alles af te staan.

@lord-toms tuurlijk is het logisch dat mensen samen willen spelen. Ik speel ook liever met een aantal mensen samen dan met anderen, maar als alle toppers samen gaan spelen waar is dan nog de uitdaging? Zelfde als Ajax in de competitie waar is de uitdaging.

Nogmaals het gaat niet alleen om Cult het gaat om het algemeen.
Btw elke wereld die ik ken of gespeeld heb heeft de premade gewonnen..
 
Reactiescore
470
Het gaat om het algemeen en niet zozeer w 81 en Cult.

Mooiste is gewoon starten op een wereld en zien wie er bij elkaar komt.
Daarbij gewoon de mb's beperken tot 1 of 2. Sommige hebben echt veel te veel mb's en boosters die starten om later alles af te staan.

@lord-toms tuurlijk is het logisch dat mensen samen willen spelen. Ik speel ook liever met een aantal mensen samen dan met anderen, maar als alle toppers samen gaan spelen waar is dan nog de uitdaging? Zelfde als Ajax in de competitie waar is de uitdaging.

Nogmaals het gaat niet alleen om Cult het gaat om het algemeen.
Btw elke wereld die ik ken of gespeeld heb heeft de premade gewonnen..
Beetje apart als dit komt van een speler waarvan één van de eerste acties op w81 was het pmn van een stam om te vragen of ze niet wouden mben omdat jullie wouden knallen:tongue:
 
Reactiescore
2.433
Beetje apart als dit komt van een speler waarvan één van de eerste acties op w81 was het pmn van een stam om te vragen of ze niet wouden mben omdat jullie wouden knallen:tongue:
‘Maar dat is omdat we onze speelstijl moesten aanpassen aan cult!!!!!!’

zo is dit goedgepraat, toch @odv1?
 
Reactiescore
864
Lol, dan is het nog geen non-argumentatie. Het concept en principe zijn precies hetzelfde. Heel tribalwars is al sinds 2007 gericht op het bouwen van een community en het werven van vrienden in RL bijv. Allemaal dingen die logischerwijs leiden tot premades.

Het gedeelte mbt. vrienden en samen spelen sta ik ook achter alleen de vergelijking met COD is natuurlijk totaal niet vergelijkbaar.
 

Kyuka

Beste Stamleider 20/21
Reactiescore
4.356
Het gaat om het algemeen en niet zozeer w 81 en Cult.

Mooiste is gewoon starten op een wereld en zien wie er bij elkaar komt.
Daarbij gewoon de mb's beperken tot 1 of 2. Sommige hebben echt veel te veel mb's en boosters die starten om later alles af te staan.

@lord-toms tuurlijk is het logisch dat mensen samen willen spelen. Ik speel ook liever met een aantal mensen samen dan met anderen, maar als alle toppers samen gaan spelen waar is dan nog de uitdaging? Zelfde als Ajax in de competitie waar is de uitdaging.

Nogmaals het gaat niet alleen om Cult het gaat om het algemeen.
Btw elke wereld die ik ken of gespeeld heb heeft de premade gewonnen..

W71, W73, W76 en W78 verloor een pre-made nog.

Verder snap ik al dat gezeik niet, jullie spelen met iedereen tegen ons. Flinke overmacht, kleine frontjes en wss meer spelers. Prima toch?


niemand buiten cult gelooft alleen dat het enkel die 2 accs waren :p

Kyuka zou een dorpje uitbouwen en bij RIS gaan, maar ze wilde een extra account en ik kon een team regelen.

Bomba en Ivar zijn binnen de 14 dagen erna aangesloten nadat we ze gevraagd hebben.

Is niet echt een pre-Made dus, want het was voorafgaand aan de wereld nog niet bepaald. Wel vanuit de start samen ja en bewust zo geplaatst (behalve Kyuka).
 

Kyuka

Beste Stamleider 20/21
Reactiescore
4.356
Reactiescore
470
Denk dat je w77 bedoeld ipv w78.
Daarbij als er 2 pre mades zijn en 1 wint er dat betekent dat er dus eentje verliest.

En w81 heeft evenzeer die TBB premade die nu lekker die nu is hervormt naar de anti cult coalitie dus eerst maar gewoon de wereld spelen voor dat we gaan klagen dat premades altijd winnen
 
Reactiescore
383
Het gaat om het algemeen en niet zozeer w 81 en Cult.

Mooiste is gewoon starten op een wereld en zien wie er bij elkaar komt.
Daarbij gewoon de mb's beperken tot 1 of 2. Sommige hebben echt veel te veel mb's en boosters die starten om later alles af te staan.

Allright kijk, je post het in een reactie op een golden awards. Vandaar dat ik je post wereld gerelateerd ontkracht. Of men het nou geloofd of niet is dan niet van toegevoegde waarde.

Waar ik me aan erger is het feit dat mensen de 'premade' (stam met de betere start) als excuus gebruiken om alles van zich af te schuiven. Ik ga geen namen oid noemen maar er zijn mensen die letterlijk zeggen 'ja ik intern zoveel om jullie bij te moeten blijven'.

Daarnaast zijn er heel veel mensen die loze woorden schreeuwen terwijl stamgenoten hetzelfde/erger misbruik maken van de boostregels. Als je met 2 maten blijft meten en alles af blijft schuiven ga je nooit een wereld krijgen waarvan je achteraf kunt zeggen 'we hebben hier echt een leuke wereld van gemaakt'.
 
Reactiescore
1.753
Amai seg zageventekes
 
Reactiescore
1.380
Allright kijk, je post het in een reactie op een golden awards. Vandaar dat ik je post wereld gerelateerd ontkracht. Of men het nou geloofd of niet is dan niet van toegevoegde waarde.

Waar ik me aan erger is het feit dat mensen de 'premade' (stam met de betere start) als excuus gebruiken om alles van zich af te schuiven. Ik ga geen namen oid noemen maar er zijn mensen die letterlijk zeggen 'ja ik intern zoveel om jullie bij te moeten blijven'.

Daarnaast zijn er heel veel mensen die loze woorden schreeuwen terwijl stamgenoten hetzelfde/erger misbruik maken van de boostregels. Als je met 2 maten blijft meten en alles af blijft schuiven ga je nooit een wereld krijgen waarvan je achteraf kunt zeggen 'we hebben hier echt een leuke wereld van gemaakt'.

Ook dat vind ik slecht, maargoed zo wordt er nou eenmaal gespeeld en dan moet iedereen het gewoon accepteren en niet erover zeiken en anders ook gewoon een premade maken ;)
 
Reactiescore
903
Ik mis lijstjes!!
 

Kyuka

Beste Stamleider 20/21
Reactiescore
4.356
Beste speler: Kyuka. Momenteel naar alle waarschijnlijkheid het sterkste team van W81 en wss ook .nl. Mag ook wel als je met 11 mensen op één account speelt + een floater hebt uitgeleend. Stuk voor stuk jongens die werelden gewonnen/hoog gestaan hebben en daar de dragende kracht van de teams waren. Vrijwel altijd wel iemand die initiatief neemt en doorpakt, daardoor gewoon een stoomtrein die niet makkelijk te stoppen is.

Beste stam: Ik vind dit helemaal niet lastig. In Cult spelen de spelers die het meeste bewezen hebben en de meeste skills bezitten, vandaar dat de vijand al gigantische samenwerkingen opzet om ze af te remmen.

De beste stam speler: Ivar the Boneless. Geen lastige gasten als ze moeten aanpassen, chill in de omgang en werken graag mee. Andersom helpen wij ze graag en is de communicatie duidelijk, fijne buren en goede stam spelers.

Het grootste ego: Tom

Beste leider: Jordi. Chille gast die altijd de rust bewaard. Leidt deze stam van 5 mensen of het een heuse topstam van W30-W45 is waarbij je meer moet doen dan enkel boosten en edelspammen.

Slechtste leider: De leiding van Talent, ben nu al 4x gefeliciteerd met de wereldwinst en dat lijkt me niet echt de mindset om een stam mee te leiden.

Meest onderschatte stam: Blaze en TAC lijken me stammen die samen wel iets kunnen opbrengen tegen Cult, zeker als ze nog her en der de beste accountjes meepikken en met dubbele aantallen aan leden aan komen zetten.

Meest overschatte stam: Talent, lijkt gewoon nergens op van begin tot eind niet. Matig recruitbeleid, veel interne problemen en een groot aantal jankerds wat na 10-20 werelden meelopen nog steeds niks van het spel snappen.

Meest overschatte speler: Flex en Jeroen. Leuke starters, zakken in en zijn ‘gequit’ als ze ten onder gaan.

Meest onderschatte speler: The Blacklist. Tijdje mee gefront op W71. Hele taaie speler die niet van opgeven weet, vrij harde doorzetters dus. Die betrokkenheid en motivatie maakt je gewoon een lastige tegenstander, zeker als je je ook nog volledig aanpast op de vijand.

Met wie zou zeker graag in een stam zitten:
The Blacklist en Bloody Butcher lijken me goede spelers met wie ik wel buren kan zijn + wat bij kan leren.

Met wie zou je zeker niet graag in een stam zitten: iL Leone, Woeste Ponytemmer, Dennisthies

Mooiste spelers naam: Noire, wat is dit @Conceived by Communism?

Mooiste stam naam:
Melvins Moraal Mannen

Favoriete forum poster: Conceived by Communism

Minst favoriete forum poster: Absurd (vind Kyle wel een prima speler, maar erg hypocriet) & WeLikeHotChicks, jongens lijken ook wel erg op elkaar. Wel oke gasten om mee te ouwehoeren, op AF echt drama.

Dikste wannabe op het forum: Daansko als forummod

Dikste wannabe in het spel: Flex, veel pp weinig skills

Mooiste profiel foto van spelers: Kyuka

Mooiste profiel foto van stammen: Cult

Mooiste actie van de wereld: Moment dat Berry de wereld joinde. Ook de acties van Kjoenieman vond ik prachtig.

Meest belovende speler voor de toekomst:
Los Bombarderos, prima front mij wel bellen. Leuk team ook wat goed ingespeeld lijkt. Maar goed dat AAO alvast back-up is voor Greedy. Ook het nieuwe team van Rave Into Space is een stuk sterker.

Meest belovende stam voor de toekomst: Cult, grootste kans op wereldwinst.

Grootste blunder: Beginnen met meppen, direct vergeten

Voor wie heb je nu echt respect: Berry, Dennis, Max, Sebas, Niels en Mitch

Welke speler(s) kunnen het beste in jou naar boven halen: Spelers met Onlyfans

Ik wil graag nog meedelen dat: :kekw:
 

Rob.

Forum Personality 19/20
Reactiescore
5.763
ik had deze late liefde tussen melvin en jordi niet verwacht

succes aan beide in deze relatie
 
Reactiescore
1.019
Eerste cult speler die de absolute favorietenrol ook claimt en niet alles afblaast met `overmacht`
 
Reactiescore
383
Eerste cult speler die de absolute favorietenrol ook claimt en niet alles afblaast met `overmacht`

Nja Jan, die absolute favorietenrol hebben we ook vanaf het begin van de wereld gehad, en die rol zullen wij tot het einde van de wereld ook dragen. Betekent niet dat alle andere stammen van de wereld al hun moralen van zich af moeten zetten om ook maar een beetje bij te blijven tov van de beter startende stam. Of dat voordeel nou netjes is bereikt of niet je moet voor jezelf er een leuke wereld van maken en wat ik hoor van de andere stammen hebben zij veel minder plezier gehad tijdens deze wereld dan Cult. Ik heb persoonlijk het meeste plezier gehad deze wereld van alle werelden die ik tot nu toe gespeeld heb.
 
Bovenaan