Kata aanval

Reactiescore
473
Ach, iedereen wist al dat die don hassies in het verleden al vaker heeft geprobeerd om een classic te spelen maar kwalitatief gewoon tekort kwam.

Daarom is .net zo een mooie plek voor hun. lekker casual classic spelen met massa stammen, katas en bovendien geen niveau.
 
Reactiescore
17
@NachtFritz stel dat ik mee ga ik jou stelling over mij en mijn kwaliteiten, al is het maar voor een seconde..

Wat maakt jou zo bang of gefrustreerd of wat dan ook dat de kwaliteit verbeterd is?
Waar komt dat neer halen van de persoon zo vandaan? Zit je niet lekker in je vel, speelt er thuis iets? Is je omgeving er niet klaar voor dat je graag uit de kast wilt komen? Heb je geen leuke baan? Is je drugs dealer overleden? Ben je eigenlijk een wat te dikke man/vrouw die de hele dag achter een pc zit en ervaart wat men, het nieuwe roken noemt?

Waar is dat persoonlijk toespelen van enkel nare dingen toch voor nodig?
 
Reactiescore
16
Well, everyone already knew that don hassies had already tried to play a classic in the past but simply fell short of quality.

That's why .net is such a great place for them. nice casual classic play with lots of tribes, katas and moreover no level.

we spelen het spel op volle capaciteit van eenheden, het feit dat je je na weken niet kon aanpassen, toont het niveau van je vaardigheden.

je kunt ons proberen op .net, maar je zou het geen week volhouden. als je iets "eerlijks" wilt spelen, speel dan Farmville, noob.

En wat betreft het treiteren van Don, verschillende spelers leren en groeien nadat ze werelden hebben verloren. Het feit dat je steeds een eerdere klassieker ter sprake brengt wanneer hij deze gaat winnen, toont je onzekerheid.
#madcuzbad
 
Reactiescore
473
@NachtFritz stel dat ik mee ga ik jou stelling over mij en mijn kwaliteiten, al is het maar voor een seconde..

Wat maakt jou zo bang of gefrustreerd of wat dan ook dat de kwaliteit verbeterd is?
Waar komt dat neer halen van de persoon zo vandaan? Zit je niet lekker in je vel, speelt er thuis iets? Is je omgeving er niet klaar voor dat je graag uit de kast wilt komen? Heb je geen leuke baan? Is je drugs dealer overleden? Ben je eigenlijk een wat te dikke man/vrouw die de hele dag achter een pc zit en ervaart wat men, het nieuwe roken noemt?

Waar is dat persoonlijk toespelen van enkel nare dingen toch voor nodig?
Nogal gefrustreerde reactie van iemand die al de hele classic stoer doet op het af maar nu op zijn teentjes is getrapt omdat hij een reactie terug krijgt.

Pure Klasse

we spelen het spel op volle capaciteit van eenheden, het feit dat je je na weken niet kon aanpassen, toont het niveau van je vaardigheden.

je kunt ons proberen op .net, maar je zou het geen week volhouden. als je iets "eerlijks" wilt spelen, speel dan Farmville, noob.

En wat betreft het treiteren van Don, verschillende spelers leren en groeien nadat ze werelden hebben verloren. Het feit dat je steeds een eerdere klassieker ter sprake brengt wanneer hij deze gaat winnen, toont je onzekerheid.
#madcuzbad
"Weken niet kon aanpassen" ik zelf ben niet eens actief op deze classic en ben zelf ook niet vies van Kata spel, heb zelf ook wel eens een .net gespeeld en kan je daarbij vertellen dat de intensiteit daar zodanig laag ligt dat ik dat gewoon solo kan draaien terwijl ik dat op een (goed, kwalitatieve) classic op .NL niet kan/wil.

Ik treiter helemaal niemand, iedereen die mij een beetje kent weet dat ik mijn ongezouten mening zal geven tegen eender wie als ik ergens iets lees. Dat jullie het allemaal zo persoonlijk nemen en meteen de helen vriendengroep om hulp gaan vragen moeten jullie zelf weten.

En verder proficiat dat jullie zo trots zijn met je winst op de .NL jullie hebben niks laten zien buiten dat jullie het spelletje kunnen spelen met een kwantitatieve overmacht.

Ik dacht dat afgelopen classic het dieptepunt was maar blijkbaar kunnen jullie het nog beter.
 
Reactiescore
16
"Weken niet kon aanpassen" ik zelf ben niet eens actief op deze classic en ben zelf ook niet vies van Kata spel, heb zelf ook wel eens een .net gespeeld en kan je daarbij vertellen dat de intensiteit daar zodanig laag ligt dat ik dat gewoon solo kan draaien terwijl ik dat op een (goed, kwalitatieve) classic op .NL niet kan/wil.

Ik treiter helemaal niemand, iedereen die mij een beetje kent weet dat ik mijn ongezouten mening zal geven tegen eender wie als ik ergens iets lees. Dat jullie het allemaal zo persoonlijk nemen en meteen de helen vriendengroep om hulp gaan vragen moeten jullie zelf weten.

En verder proficiat dat jullie zo trots zijn met je winst op de .NL jullie hebben niks laten zien buiten dat jullie het spelletje kunnen spelen met een kwantitatieve overmacht.

Ik dacht dat afgelopen classic het dieptepunt was maar blijkbaar kunnen jullie het nog beter.

wat een zoute jongen

je klinkt als een van die jongens die altijd een reden heeft als je verliest
 
Reactiescore
473
wat een zoute jongen

je klinkt als een van die jongens die altijd een reden heeft als je verliest
He kan ik verliezen als ik niet speel? :redface: lezen jullie wel na wat jullie hier posten of niet?
Dus de mensen die het meest praten zijn degenen die hier niet eens spelen, zouden een leven moeten krijgen, jezus christus!
Hier dient het forum toch voor? P&P voeren?
 
Reactiescore
473
:biggrin::biggrin::biggrin::biggrin::biggrin:

Waar zo een .net massa stam wel niet goed voor is.
 
Reactiescore
1.140
we spelen het spel op volle capaciteit van eenheden, het feit dat je je na weken niet kon aanpassen, toont het niveau van je vaardigheden.

je kunt ons proberen op .net, maar je zou het geen week volhouden. als je iets "eerlijks" wilt spelen, speel dan Farmville, noob.

En wat betreft het treiteren van Don, verschillende spelers leren en groeien nadat ze werelden hebben verloren. Het feit dat je steeds een eerdere klassieker ter sprake brengt wanneer hij deze gaat winnen, toont je onzekerheid.
#madcuzbad

Neem aan dat je hier doelt op het gebruik van kata's
Zal er kort over zijn maar op .nl worden kata's gezien als de kern wapens iets wat overduidelijk het beste is maar totaal geen leuke strijd geeft.
Het heeft dus helemaal niets te maken met aanpassen of iets in die richting het is een keuze die op .nl is gemaakt om het spel meer tactisch te maken waardoor het meer op skills aankomt dan simpel weg we pleuren er kata's op en klaar.
 
Reactiescore
473
Bovenaan