Golden Awards

Rob.

Forum Personality 19/20
Reactiescore
5.787
bedankt corne, ik zie mijn uitnodiging om met jou te spelen wel verschijnen
 

Rob.

Forum Personality 19/20
Reactiescore
5.787
inactief
 
Reactiescore
1.365
Met wie zou je zeker niet graag in een stam zitten: @We Like Hot Chicks, ik zou me doodergeren als ik met zo iemand vast in een stam zou zitten, elke keer die verhalen op t AF, dat mag best wat minder van mij.
Zaten op 78 in de stam samen slimbo xD. Zelfs nog in die snapgroep o_O Maar ik kon andersom ook niet tegen bepaalde lui daar.. Dus klopt niet!
 
Reactiescore
1.918
Geloof het of niet maar ik heb Rob ooit nog weten deffen


Toen de vijand te weten kwam dat Rob de deffer was, werden ze spontaan lijkbleek en gaven ze 30 dorpen in ruil voor zijn genade
 
Reactiescore
524
Zaten op 78 in de stam samen slimbo xD. Zelfs nog in die snapgroep o_O Maar ik kon andersom ook niet tegen bepaalde lui daar.. Dus klopt niet!

Die 3 dagen dat je erbij zat noem je al een deelname...
 
Reactiescore
903
Reactiescore
1.166
Mien beste speler haha doet hij wel wat of het alleen maar kut roepen
 

rikkert1234

Beste Stamlid 20/21
Reactiescore
1.005
Beste speler: @Rave Into Space , Mien is gewoon een hele goede speler, was aan t begin van 81 niet zo heel actief maar met de komst van den Corneef zijn we lekker bezig samen!

Beste stam: Cult. Erg sterke spelers die 'redelijk' samen kunnen werken, kleine stammassa's zien er goed uit, communicatie tussen de accounts kan soms wat beter, maar je moet altijd iets hebben om te leren!

De beste stam speler: Kan ik voor nu nog niet zeggen. Binnen Cult worden er door iedereen VV's aangenomen en is niemand beroerd om elkaar te helpen, wat dat betreft zijn we stamspelers. Voor nu kan ik bij geen enkel kamp nog een carry aanwijzen.

Het grootste ego: Heb ik geen antwoord voor!

Beste leider: Hier wil ik graag 2 mensen benoemen welke me beide verrast hebben, dit zijn @Conceived by Communism & @Kyuka, Jordi en Melvin zijn beide enorm goede leiders, Melvin iets vaker met harde hand, maar Jordi probeert altijd een oplossing te vinden. Beide stijlen van leiden bevallen me wel!

Slechtste leider: x

Meest onderschatte stam: Ik vind voor nu niemand onderschat.

Meest overschatte stam: Cult, we worden veel te hard overschat, iedereen denkt dat we de wereld al gewonnen hebben, maar da is nie

Meest overschatte speler: x

Meest onderschatte speler: @xKarKiinos, Laurens is nog niet vaak genoemd, maar vind hem wel een enorm goede speler, welke steeds meer de leiding op zich neemt binnen team Kyuka.

Met wie zou je zeker graag in een stam zitten: Actieve @Rob. en actieve @Cacturne zou ik graag nog wel eens mee willen maken, verder vind ik het ook altijd fijn als ik bij een @Kaizer Dan1el of @Vleesje zit.

Met wie zou je zeker niet graag in een stam zitten: @We Like Hot Chicks, ik zou me doodergeren als ik met zo iemand vast in een stam zou zitten, elke keer die verhalen op t AF, dat mag best wat minder van mij.

Mooiste spelers naam: @The Greedy Misanthropist vind ik wel een mooie naam!

Mooiste stam naam: Order of Whispers, ofwel Cult

Het tofste topic: GA

Het domste topic: Top/Flop stammen, hier worden altijd persoonlijke beledigingen gemaakt etc. vind ik nooit erg chill om te lezen ook.

Favoriete forum poster: @rikkert1234, altijd sterk onderbouwd, hier kan je niet tegen in gaan want je weet van te voren al dat je verliest in een discussie met Rik, daarom vind ik die post altijd fijn om te lezen. @Istari samen met @Boy Meets World maakt de maandag in ieder geval een stuk beter.

Minst favoriete forum poster: Hier kan ik er teveel plaatsen

Dikste wannabe op het forum: @We Like Hot Chicks

Dikste wannabe in het spel: @Goth Angel........

Mooiste profiel foto van spelers:
Bekijk bijlage 30165

Vind deze van @The Bloody Butcher wel mooi!!

Mooiste profiel foto van stammen:

Bekijk bijlage 30164

Dit is ook wel een mooi stamplaatje!

Mooiste actie van de wereld: Er zijn nog weinig tot geen echte noemenswaardige acties geweest.

Meest belovende speler voor de toekomst: @Crossroads of Chaos, Mente is net begonnen bij ons op Rave into Space, maar is een erg snelle leerling en gaat nog veel goeds laten zien!

Meest belovende stam voor de toekomst: Cult, ik denk met de phalanxen hoe we ze nu hebben liggen, dat we een mooie toekomst tegemoet gaan!

Grootste blunder: x

Voor wie heb je nu echt respect: Iedereen binnen Cult, vooral @TasmanianDevil

Welke speler(s) kunnen het beste in jou naar boven halen: @NachtFritz, @Boarders of Brutality, @Curiosity, @Burger, @Rara Est Fides. & @Calamus Incendium.

Ik wil graag nog meedelen dat: @Conceived by Communism VERGEET NOOIT MEER GOEDEMORGEN TE ZEGGEN AUB




GROETEN!!!!

Corne dikke top!
 
Reactiescore
903

Rob.

Forum Personality 19/20
Reactiescore
5.787
Reactiescore
903
Bovenaan