Kata aanval

Reactiescore
276
Ah, het zijn .net spelers die hier komen trollen.
Toen ik begon met spelen stond .net al bekend om zijn massastammen, kata's en laag niveau.
Als ik het mij goed herinneren, heeft tw.nl juist kleine stammen, relatief weinig kata's etc. door de afkeer van .net.

1 van dé stammen van vroeger, Opus W1, heeft hier invloed opgehad. Ragey zal dit mogelijk beter weten, jij zat daarin toch?
De langste tijd van Opus was ik ingame moderator voor wereld 1. Pas toen ik daarmee stopte heb ik iets van een dag ofzo in Opus gezeten op uitnodiging van Amokro, maar de vorige eigenaar van het account dat ik over zou nemen kreeg cold feet en wilde het weer terug. Sowieso was dat al wel na het hoogtepunt hoor.

Opus heeft wel invloed gehad, maar we zijn nu alweer dik 10 jaar verder ook he (ongelooflijk eigenlijk), dus ik denk dat die invloed ook wel weer vervaagd is in de jaren. Zo had Opus volgens mij op een gegeven punt wel 30 leden ofzo, iets wat nu als "massa" zou worden aangeduid. Maar voor de details kun je misschien beter bij Duckje wezen, die heeft lang in Opus gezeten en is daarna ook permanent betrokken gebleven bij het spel.

In mijn ervaring ligt het niveau op de .net wereld sinds de afgelopen jaren hoger dan op de .nl werelden.
Maar ik heb natuurlijk ook maar een limited sample size daarin, want ik speel lang niet iedere wereld mee.
 
Reactiescore
470
De langste tijd van Opus was ik ingame moderator voor wereld 1. Pas toen ik daarmee stopte heb ik iets van een dag ofzo in Opus gezeten op uitnodiging van Amokro, maar de vorige eigenaar van het account dat ik over zou nemen kreeg cold feet en wilde het weer terug. Sowieso was dat al wel na het hoogtepunt hoor.

Opus heeft wel invloed gehad, maar we zijn nu alweer dik 10 jaar verder ook he (ongelooflijk eigenlijk), dus ik denk dat die invloed ook wel weer vervaagd is in de jaren. Zo had Opus volgens mij op een gegeven punt wel 30 leden ofzo, iets wat nu als "massa" zou worden aangeduid. Maar voor de details kun je misschien beter bij Duckje wezen, die heeft lang in Opus gezeten en is daarna ook permanent betrokken gebleven bij het spel.

In mijn ervaring ligt het niveau op de .net wereld sinds de afgelopen jaren hoger dan op de .nl werelden.
Maar ik heb natuurlijk ook maar een limited sample size daarin, want ik speel lang niet iedere wereld mee.
Ik ben wel benieuwd waarom je baseert dat .net tegenwoordig een hoger speelniveau haalt dan .nl.

Tuurlijk is het huidige niveau niet meer wat het geweest is omdat de meeste terugvallen op dat hersenloze edelspam maar op .net is het niveau niet veel beter.

Serieus ledenlimiet per stam, fake limiet snappen ze ook niet altijd waardoor het gewoon wat incs spammen is in combinatie met geen maximale loop afstand van edels.
Het is totaal anders tov .NL maar hoger? Niet bepaald
 
Reactiescore
13
I'm curious why you base that .net nowadays achieves a higher playing level than .nl.

Sure the current level isn't what it used to be because most of them fall back on that mindless edelspam but on .net the level isn't much better.

Serious member limit per tribe, they also don't always understand fake limit, so it's just some incs spamming in combination with no maximum walking distance of nobles.
It is completely different from .NL but higher? Not quite


het punt is dat mensen hier al sinds het begin met elkaar vergelijken en dit zinloze debat hebben gecreëerd, elke server heeft zijn eigen manieren. ze kunnen alles zeggen wat ze willen over elke server, maar het is en zal allemaal worden bewezen in het spel. ^^
(soz4translate)
 
Laatst bewerkt:
Reactiescore
1.089
elke server heeft zijn eigen manieren. ze kunnen alles zeggen wat ze willen over elke server, maar het is en zal allemaal worden bewezen in het spel. ^^

Als je .nl classic nog een server kan noemen lol. Met nog maar een schrijntje van de spelers aantallen die er eerst waren.

hoe ga je dit precies bewijzen als je niet met de stam limiet speelt? ga je bewijzen dat een massa stam op kwantiteit kan spelen?

Dit dus
 
Reactiescore
276
hoe ga je dit precies bewijzen als je niet met de stam limiet speelt? ga je bewijzen dat een massa stam op kwantiteit kan spelen?
Wel een belangrijk punt. Ik zie dat de .netters mijn posts veel liken, maar wat ik de afgelopen posts schreef omtrent de regels en geest van het spel geldt natuurlijk ook hier. Ik heb niets tegen "massastammen" maar als de wereld expliciet ingesteld wordt op 5 accounts per stam zou het beter zijn als iedere stam zich daar aan zou houden.
 

Rob.

Forum Personality 19/20
Reactiescore
5.762
bedankt voor je argumentatie

ik had niet verwacht na al die jaren dat er nog een groep mensen in het daglicht ging komen te staan met minder communicatievaardigheden dan de gemiddelde .nl speler, je zou bijna denken dat .net staat voor neanderthalers
 
Reactiescore
17
Jullie zijn zo zuur,

vanuit jullie ivoren torentje elke wereld weer ongecoördineerde andere bij elkaar geraapte spelers in stammen aanvallen,
Met steeds weer dezelfde winnaars
nu is er tegenstander en dan laat je zo van je kant gaan.,

bijzonder
 
Reactiescore
499
Schattig dat je jezelf als tegenstander ziet ;)
 
Reactiescore
1.089
Jullie zijn zo zuur,

vanuit jullie ivoren torentje elke wereld weer ongecoördineerde andere bij elkaar geraapte spelers in stammen aanvallen,
Met steeds weer dezelfde winnaars
nu is er tegenstander en dan laat je zo van je kant gaan.,

bijzonder

Steeds dezelfde winnaars? Een /de classic groep met dezelfde winnaars bestaat toch al tijden niet meer. Dus wat beargumenteer je nou
 

Rob.

Forum Personality 19/20
Reactiescore
5.762
ik win altijd martijn dit weet iedereen
 
Reactiescore
470
Waarom zie ik hier de ene domme post na de andere voorbij komen?
Ik heb de afgelopen dagen al 5 verschillende redenen gezien waarom ze met 2 stammen zijn gestart en vervolgens een hoop blabla...

Volgens mij interesseert het niemand dat er vers bloed op de classic werelden rond lopen aangezien de classic op sterven na dood is...
Wel de manier waarop het vers bloed zich profileert in combinatie met het zetten van de regels naar hun eigen hand.
 

Rob.

Forum Personality 19/20
Reactiescore
5.762
Volgens mij interesseert het niemand dat er vers bloed op de classic werelden rond lopen aangezien de classic op sterven na dood is...
oneens ik kan dit alleen maar aanmoedigen

echter is het zoals je zegt heel storend als ze dan gewoon heel tryhard met een overmatig aantal accounts starten, zich profileren als halve tw goden omdat ze alles wegbashen met hun overdreven ledenaantal en katapulten, en op de koop toe niet verder geraken dan slecht vertaalde oneliners om reacties los te wekken, terwijl het lijkt alsof ze emotioneel zelf elk moment in elkaar gaan stuiken?
 
Reactiescore
470
oneens ik kan dit alleen maar aanmoedigen

Ik bedoelde ook juist dat niemand er wakker van licht dat er onbekenden zijn maar het juist wel verfrissend liggen. had me eigen misschien wat fout verwoord ;p
 
Reactiescore
1.089
ik win altijd martijn dit weet iedereen

Jij wel ja :p

heel tryhard met een overmatig aantal accounts starten,

Een overmatig aantal wat ze vervolgens nuanceren met verwijzingen naar interns. Ook zo van die waren er natuurlijk eerder dan dat zij besloten met 20 accs de cl te starten
 
Reactiescore
298
@Sseg al jaren werd tw gedomineerd door een select groepje, dit groepje speelde alleen goed in dit team verband en stelde solo ook niet bijzonder veel voor,
Bs, solo speelden deze lui ook zo goed als elke wereld kapot.

Jullie zijn zo zuur,

vanuit jullie ivoren torentje elke wereld weer ongecoördineerde andere bij elkaar geraapte spelers in stammen aanvallen,
Met steeds weer dezelfde winnaars
nu is er tegenstander en dan laat je zo van je kant gaan.,

bijzonder
Afgelopen 5 classics heeft elk een totaal andere winnaar gehad, dus dit slaat natuurlijk volledig nergens op.


Het is simpel vrij schrijnend hoe een aantal bewezen prutsers hier ineens de boventoon beginnen te voeren en reacties uit gaan lokken omdat ze een tijdje nr1 staan. Newsflash, dat gebeurt elke cl-ronde. Zo lang je de wereld niet winnend afsluit met iets van een eindstrijd heb je niks bewezen, zeker niet met een massastart waarbij je katas begint te spammen op je directe concurrenten.

Doe dan gewoon tot die tijd enigszins normaal op AF, dan krijg je mss ook een inhoudsvolle discussie op gang

PS. is dit dezelfde .net-gang als classic 20? Toen was er ook al een stam van .net als ik t me goed herinner?
 

Rob.

Forum Personality 19/20
Reactiescore
5.762
ik weet wel dat er een runescape clan waar maar 1 speler ooit tw had gespeeld, de halve classic heeft kapot gespeeld op cl20
 
Bovenaan