Dragonshield heeft veel dorpjes

Reactiescore
1.853
Jazeker, zoals te lezen in m’n sig. Heb er nog steeds slapeloze nachten van, maar goed. Wat doe je eraan.
 
Reactiescore
1.015
Toch heb je daar gespeeld kerel. ;)
En ik heb al nagevraagd bij lui, jij stelde toen jij wel actief speelde ookal geen flikker voor.
Dus ga maar lekker mekkeren.
Ookal heb jij w73 ''inactief'' gespeeld, je hebt nog steeds verloren van de koning.

Ik heb wel een grote mond idd, maar idc.
Als jij over irl gaat piepen, is ook weer een teken van zwakte, niet?


De koning heeft jou idd gerekt, Dolfijntje.
Denk aub eem verder dan die +/-.
Op w73 had je de zelfde speelwijze ook nog gehanteerd en dan nog steeds tegen iemand die geen boosts had, keihard verloren.
Omdat jij + jouw stam gewoon zware domme amateuristen waren, die gerekt zijn door helden, oa mij.
Ik moet voor jou nog een nieuwe term verzinnen, donders man. Jij gaat zelfs een eersteklas salty janknoobdeluxe nog te boven met jouw gedrag.

En nog stelde ik meer voor dan jou.

Zoals gezegd. Ik heb 73 nooit inactief gespeeld. Ik heb nooit, nergens een seconde gelogged op 73. Heb enkel het AF gevolgd en zat in enkele wereld skypechats.

Je bent al even goed geïnformeerd zoals de discussie die ik las omtrent Bomba. Zijn jullie collectief gatachterlijk of zitten er mensen met enig vorm van verstand ook?

Ik ga weer terug naar de echte wereld, waar ik in 1 dag waarschijnlijk meer bereik dan jij in je hele leven zal doen.

Dan kan je hier lekker je frustraties verder afschrijven.
 
Reactiescore
2.062

Conceived by Communism

Casanova W36
Reactiescore
1.769
Pas nou op lelijke brombeer, begin er nou niet aan? Een wereld waar alle kwaliteit aan 1 kant speelt is sowieso niks voor jou

Hier doe je Talent echt tekort hoor maat. :)
 
Reactiescore
864
Pas nou op lelijke brombeer, begin er nou niet aan? Een wereld waar alle kwaliteit aan 1 kant speelt is sowieso niks voor jou

Rinus app mij ik heb wel een accountje voor je
 
Reactiescore
2.062
Reactiescore
2.433
Reactiescore
972
Reactiescore
2.062
Ik ben stomverbaasd dat niemand uit Cult mij heeft benaderd voor een gezellig potje tegen Talent.
 
Reactiescore
449
Reactiescore
2.062
Beste stam w81: Talent.

Deze stam heeft de meeste kwaliteit van de wereld
 
Bovenaan