Dragonshield heeft veel dorpjes

Reactiescore
903
Reactiescore
5.598
Als ik het goed begrijp, gebruikt de stam van @noobteam een mol? Kevin, ik dacht dat jij hier fel op tegen was?
 
Reactiescore
38
Reactiescore
1.918
Als je wil weten welke accounts er precies mee gestart zijn kan je dit vragen aan @Rob. Want hij is de leider van alles
 
Reactiescore
1.363
Het is nu een kansloze discussie omdat je erachter gekomen bent dat je ernaast zit? Punt is gewoon: Bomba is pas later erbij gekomen als lid en dat durf je nu niet onder ogen te zien. :)
Jij leest ook skeel Jordy.
Bomba moest zich eerst bewijzen voordat ze erbij mochten, ivm late start. Ze zaten al in cult, voordat ze de stam inkwamen ingame. Want anders werd er toen ook niet zo super snel geswitcht na de massa van ons op hun. Da's t hele punt mien jongn.
 
Reactiescore
2.433
Goed om te zien dat Talent beter weet hoe Cult aan zijn samenstelling is gekomen:biggrin:
 

Conceived by Communism

Casanova W36
Reactiescore
1.769
Jij leest ook skeel Jordy.
Bomba moest zich eerst bewijzen voordat ze erbij mochten, ivm late start. Ze zaten al in cult, voordat ze de stam inkwamen ingame. Want anders werd er toen ook niet zo super snel geswitcht na de massa van ons op hun. Da's t hele punt mien jongn.

Ik lees perfect: er staat gewoon verkeerde informatie, van alles. Maar je bent vast vet cool man, skeel is zo veel geiler om te typen #trotseboie. Jullie komen hier komen pronken met screens whatever, maar zelfs dan nog hebben jullie feiten verkeerd. Ook deze post is gewoon blabla. :biggrin:
 
Reactiescore
1.363
Ik lees perfect: er staat gewoon verkeerde informatie, van alles. Maar je bent vast vet cool man, skeel is zo veel geiler om te typen #trotseboie. Jullie komen hier komen pronken met screens whatever, maar zelfs dan nog hebben jullie feiten verkeerd. Ook deze post is gewoon blabla. :biggrin:
Komen hier komen pronken.....???????
Ik ben idd de grootste legend van tw :D
Idd, ben t eens met dat skeel fijner typen is.
Mijn feiten zijn gewoon correct. Heb t al n paar posten geleden gezegd. En ik denk dat jullie meer "blabla" zijn met dat wannabe politiek gezwans van jullie. Als er maar veel genoeg lui van jullie kamp maar zeggen dat t bs is en nergens op slaat, tegen een minderheid die de waarheid duidelijk verteld. Typisch tw weer. Lijkt wel hedendaagse politiek. De knetter.
 

Conceived by Communism

Casanova W36
Reactiescore
1.769
Komen hier komen pronken.....???????
Ik ben idd de grootste legend van tw :D
Idd, ben t eens met dat skeel fijner typen is.
Mijn feiten zijn gewoon correct. Heb t al n paar posten geleden gezegd. En ik denk dat jullie meer "blabla" zijn met dat wannabe politiek gezwans van jullie. Als er maar veel genoeg lui van jullie kamp maar zeggen dat t bs is en nergens op slaat, tegen een minderheid die de waarheid duidelijk verteld. Typisch tw weer. Lijkt wel hedendaagse politiek. De knetter.

Iets is pas een feit als je het ook kunt bewijzen, beargumenteren, kunt laten zien dat iets waarheid is en daarmee feit. Hebben jullie dat gedaan? Haha grapjas, wat poep jij onzin. :biggrin:
 
Reactiescore
344
Iets is pas een feit als je het ook kunt bewijzen, beargumenteren, kunt laten zien dat iets waarheid is en daarmee feit. Hebben jullie dat gedaan? Haha grapjas, wat poep jij onzin. :biggrin:
Een feit blijft gewoon een feit wanneer het feitelijk is. Kun je het nog zo bekritiseren. Nu is de volgende vraag : of deze feit gegrond is.
 

Deleted User - 487971571

Guest
Zullen we anders een mooie oorlogstopic maken waar alle propaganda in kan? :d
 

Conceived by Communism

Casanova W36
Reactiescore
1.769
Een feit blijft gewoon een feit wanneer het feitelijk is. Kun je het nog zo bekritiseren. Nu is de volgende vraag : of deze feit gegrond is.

M.a.w.: waarvan de werkelijkheid vaststaat. Ik heb dat tot zover nog niet gezien van Talent, waarvan ik ook de reden ook weet. :)
 

Conceived by Communism

Casanova W36
Reactiescore
1.769
Hoe moeilijk is het om de desbetreffende screen met timestamp te posten?

Het maakt in feite toch niet uit, zelfs als ze de screen posten. Hij kan niet van de startperiode zijn, moet later geweest zijn. Zal sowieso uit context getrokken zijn en op startfase geleken hebben. :)
 
Bovenaan