Dragonshield heeft veel dorpjes

Reactiescore
903
Reactiescore
280
Ik zeg ook niet dat het m'n 1e van de dag is hè.
Maar voor bij het ontbijt ga ik toch wel voor een bak koffie tbh :tongue:
 
Reactiescore
1.918
Tf is dit weer voor een slecht apart topic haha
 
Reactiescore
449
Reactiescore
473

Unidentified Black Male.

Beste Designer 20/21
Reactiescore
2.208
Nope. Incorrect. Nice try.
Niet incorrect, ik heb screens van jullie ledenlijst van startfase waar bomba en um gewoon inzitten… Nogmaals, zoals ik eerder heb gezegd, gewoon slim om een acxount daar neer te plaatsen maar lieg er gewoon niet over.
 

Conceived by Communism

Casanova W36
Reactiescore
1.779
Niet incorrect, ik heb screens van jullie ledenlijst van startfase waar bomba en um gewoon inzitten… Nogmaals, zoals ik eerder heb gezegd, gewoon slim om een acxount daar neer te plaatsen maar lieg er gewoon niet over.

En toch is het echt incorrect. Of Photoshop, of screens die pas later gemaakt zijn. :)
 

Calamus Incendium

Forum Personality 20/21
Reactiescore
6.277
Niet incorrect, ik heb screens van jullie ledenlijst van startfase waar bomba en um gewoon inzitten… Nogmaals, zoals ik eerder heb gezegd, gewoon slim om een acxount daar neer te plaatsen maar lieg er gewoon niet over.

Deze willen wij allemaal zien
 

Unidentified Black Male.

Beste Designer 20/21
Reactiescore
2.208
UM ook slim neergelegd daar :axe:
Je weet zelf ook dat je al tegen mij hebt gezegd dat t wel de bedoeling was met cult te starten maar verkeerd gespawnd bent… lekker bijdehand doen, heb nooit gezegd dat jullie daar neergelegd zijn voor wereld verloop.

Daarbij is t een kansloze discussie, t maakt toch niks uit hoe lang Bomba daar al ligt of hoe het bedoeld was,voor mij altans.
 

Conceived by Communism

Casanova W36
Reactiescore
1.779
Je weet zelf ook dat je al tegen mij hebt gezegd dat t wel de bedoeling was met cult te starten maar verkeerd gespawnd bent… lekker bijdehand doen, heb nooit gezegd dat jullie daar neergelegd zijn voor wereld verloop.

Daarbij is t een kansloze discussie, t maakt toch niks uit hoe lang Bomba daar al ligt of hoe het bedoeld was,voor mij altans.

Het is nu een kansloze discussie omdat je erachter gekomen bent dat je ernaast zit? Punt is gewoon: Bomba is pas later erbij gekomen als lid en dat durf je nu niet onder ogen te zien. :)
 

Unidentified Black Male.

Beste Designer 20/21
Reactiescore
2.208
Het is nu een kansloze discussie omdat je erachter gekomen bent dat je ernaast zit? Punt is gewoon: Bomba is pas later erbij gekomen als lid en dat durf je nu niet onder ogen te zien. :)
Maat doe nou niet zo kinderachtig, ik heb een statement en jij wil dat weerleggen, ik wil als volwassen vent hier niet op in gaan en het gewoon laten voor wat het is, een screen die me in vertrouwen in wereldatart is doorgestuurd (ja zonder er voor te vragen). T boeit mij niet zoveel aangezien de gehele circle jerk van Cult hier toch elkaar blijft ophemelen en ik in een discussie vrijwel solo (of met we like hot chicks) toch kansloos ben :p
 
Reactiescore
344
Nu ik alles gewoon goed door lees, kan ik maar 1 ding concluderen. Een vieze stab van cult!
 

Conceived by Communism

Casanova W36
Reactiescore
1.779
Maat doe nou niet zo kinderachtig, ik heb een statement en jij wil dat weerleggen, ik wil als volwassen vent hier niet op in gaan en het gewoon laten voor wat het is, een screen die me in vertrouwen in wereldatart is doorgestuurd (ja zonder er voor te vragen). T boeit mij niet zoveel aangezien de gehele circle jurk van Cult hier toch elkaar blijft ophemelen en ik in een discussie vrijwel solo (of met we like hot chicks) toch kansloos ben :p

Feit is gewoon: ik weet precies met welke accounts ik gestart ben en met welke niet. Je kan dan best een screen (zogenaamd?) in vertrouwen hebben gekregen, maar het zijn tot nu toe vooral loze woorden die je dropt waarvan ik zelfs weet dat ze niet eens kloppen. Ik zou er gewoon zelf mee stoppen joh: het laatste woord krijg je toch niet want het is gewoon niet waar: punt.
 

Unidentified Black Male.

Beste Designer 20/21
Reactiescore
2.208
Feit is gewoon: ik weet precies met welke accounts ik gestart ben en met welke niet. Je kan dan best een screen (zogenaamd?) in vertrouwen hebben gekregen, maar het zijn tot nu toe vooral loze woorden die je dropt waarvan ik zelfs weet dat ze niet eens kloppen. Ik zou er gewoon zelf mee stoppen joh: het laatste woord krijg je toch niet want het is gewoon niet waar: punt.
Helemaal goed fijne vent.
 
Bovenaan