Einde Wereld Awards

Unidentified Black Male.

Beste Designer 20/21
Reactiescore
2.208
En dan maar 12 mil ods :redface:

Ook buurmannen Pavo en TDF zijn elke massa ontweken, en wehebben alle save deff continu uit gehad op 5 eigenprestacks na, de front deff ging ik niet 30 uur weg zetten met MM, Levelup en Materlottiop edel afstand. Had toch welverwacht eens een goeie mass te krijgen, iksta nou niet bepaald als top deffer bekend namelijk...

Ook ToBe en AT die continu schreeuwde hoe goed ze stonden en alles wel even zouden klaren. Wellicht als due wat realistischer waren hadden we ook de core leeg gezet :p
 
Reactiescore
487
Ook buurmannen Pavo en TDF zijn elke massa ontweken, en wehebben alle save deff continu uit gehad op 5 eigenprestacks na, de front deff ging ik niet 30 uur weg zetten met MM, Levelup en Materlottiop edel afstand. Had toch welverwacht eens een goeie mass te krijgen, iksta nou niet bepaald als top deffer bekend namelijk...

Ook ToBe en AT die continu schreeuwde hoe goed ze stonden en alles wel even zouden klaren. Wellicht als due wat realistischer waren hadden we ook de core leeg gezet :p


Nouja dat zijn idd overwegingen die je neemt, wij deden als we toch al wisten dat we geen target waren 3/4 van de mobiele deff gewoon wegsturen en keken wel wat er gebeurde.
Maar ook wel makkelijk praten aangezien we front hadden met AT hahaha
 

Unidentified Black Male.

Beste Designer 20/21
Reactiescore
2.208
Nouja dat zijn idd overwegingen die je neemt, wij deden als we toch al wisten dat we geen target waren 3/4 van de mobiele deff gewoon wegsturen en keken wel wat er gebeurde.
Maar ook wel makkelijk praten aangezien we front hadden met AT hahaha
Waren er toch van overtuigt dat die massa (of een short range verassing) toch eens moest komen. Maargoed, achteraf he.
 

Rob.

Forum Personality 19/20
Reactiescore
5.762
jammer dat ik zo weinig positief benoemd wordt
 
Reactiescore
470

Combino Pastasaus

Beste Spelleider 20/21
Reactiescore
1.957
Nouja dat zijn idd overwegingen die je neemt, wij deden als we toch al wisten dat we geen target waren 3/4 van de mobiele deff gewoon wegsturen en keken wel wat er gebeurde.
Maar ook wel makkelijk praten aangezien we front hadden met AT hahaha
waarom staat er ex:materlotti in je handtekening? je bent immers voor altijd TEAM MATERLOTTI mvg
 
Bovenaan