Einde Wereld Awards

Reactiescore
473
Topperke die willy
 
Reactiescore
473
Wellicht zoekt hij nog wel mbs voor een volgende wereld, waag je kans??
 

DeletedUser84257

Guest
Grootste blunder (algemeen) op W77: Henk Veerman op DILLIET
Grootste blunder (van jezelf/jouw acc) op W77: Henk Veerman op DILLIET laten gaan voor Tuurz

mvgkes

eindelijk een lijstje waar ik akkoord mee kan gaan











ook al word ik wederom niet positief aangehaald..........................................
 
Reactiescore
2.477
Reactiescore
473
Hebben we eindelijk gewonnen?
 
Reactiescore
17
SPELER AWARDS
Beste speler: Jens, met zijn top planning telkens opnieuw.
Beste gestopte speler: Martijn van Oilsjt.
Beste stamspeler: William, Combino, de boys van Magnificus en Panda die telkens onze dorpjes volsmeet als wij te zat waren om te deffen.
Meest loyale speler (in het algemeen): Combino AKA Pietertje <3
Meest ontrouwe speler: AT, echt ongezien zwak.
Beste aanvaller: Jens, MM.
Beste verdediger: Jelle op Sollis.
Beste vv'er: Magnificus, Materlotti :like:
Grootste ego: Oelewapper. Als ze even goed konden spelen als praten, hadden ze los solowinst gepakt.
Gezelligste speler: Hendrik kip, Brian, Quinten, Combino boys, team Magnificus (maar niet Burger, die is oersaai) xx
Welke speler was voor jou de verrassing: Sosabowski - William. Een topper op speed, maar zoals hij zelf aangaf een nieuwkomer op een normale wereld. Dit heb ik alleszins niet gemerkt. Heel goede speler en neemt VV wanneer het kan.
Welke speler was voor jou de teleurstelling: Oelewapper. Onderling afgesproken om een mooie strijd aan te gaan, maar er was niemand te zien toen de strijd begon. Waarschijnlijk waren ze aan het oefenen voor de 4*400 meter estafette in Tokyo.
Welke speler verdient het meeste respect: Account Materlotti, Jens, Jelle,.. Spelers die het verschil kunnen maken en dit ook hebben gedaan.
Met wie zou je een volgende wereld zéker spelen: 90% van house.
Met wie zou je een volgende wereld zéker NIET spelen: Oelewapper, AT.
Wie had je graag in de stam gehad: TUG, lijken wel goede spelers. Waarschijnlijk gestopt omdat AT alles heeft verpest.
Wie had je liever NIET in je stam gehad: Oelewapper, AT.
Met welk(e) gestopte/weggespeelde speler/account had je de wereld willen afsluiten: Martijn van Oilsjt.
Welke speler had de grootste invloed op je stam: Stephen, zeepje. Zijn plaatjes en gifs zorgden ervoor dat iedereen op scherp bleef spelen.
Mooiste accountnaam: Het gevallen zeepje :cool:
Mooiste profielplaatje: MM

STAM AWARDS
Beste stam: House
Slechte stam: Trump
Beste leider: Combino
Slechtste leider: Gaatje leiding, teveel vertrouwen gegeven aan AT.
Mooiste stamnaam: Gaatje
Mooiste profielfoto stammen: House


EXTRA
Mooiste actie (algemeen) van W77: House die early game front langs alle kanten overleeft.
Mooiste actie (van jezelf/jouw acc) op W77: Sosabowski opvangen in ons stammetje na een stab early game door dat draakje account. En daar dan ook overeind blijven tot de fusie.
Grootste blunder (algemeen) op W77: -60 gaan in wave 1 (Tuurz <3)
Grootste blunder (van jezelf/jouw acc) op W77: Zal ook wel iets met alcohol te maken hebben gok ik. Ik herinner me het niet.
Welke accounts verdienden volgens jou, een top 5 notering in de ranglijst:
1. Materlotti
2. Level up
3. MM
4. Magnificus
5. Panda
Wat heeft je eigen account voor deze wereld betekend: Een actieve stamspeler, maar vraag je best aan House.
Hoe hoop je dat de andere spelers je herinneren: Actief (toch zeker in Discord) en meedenkend.
Ik wil nog meedelen dat: JULLIE TOPPERS ZIJN!! Tot in een andere wereld xxxx

Groetjes
Giovanni - Het gevallen zeepje
 
Bovenaan