Kata aanval

Reactiescore
64
dat maakt het er nu niet bepaald beter op :redface:
je 1e dorpen heb je gewoon door edels te timen achter clears en edels van boost accs en dat weet je zelf net zo goed.:redface:
dat je er daarna mee bent gestopt omdat de helft van de boost accs verloren gingen door, zo als jij het noemt, slecht samen spel. is nu niet echt een goed excus. je bent met een groep van 30 accs gestart en hebt zonder enige problemen je start kunnen door komen omdat heel je 7x7 bevriend of bg was :d

Het edels timen achter clears heb ik nooit ontkent, ik zeg ook, zo is bvb Excited delirium als eerst op 10k OD gekomen. En ja dat zoveel bevriende op dezelfde plek begonnen heeft zeker zijn voordeel gehad. Ik heb gewoon mijn verhaal gegeven, en daar probeer ik gewoon in duidelijk te maken dat het niet zo extreem is als mensen denken op basis van die screens. Ja, ik heb voordelen gehad die je anders niet zou hebben, maar als ik nu een nieuwe wereld zou starten met een paar vrienden zou het niet veel anders zijn dan het nu is geweest.

Maar ik ben er zeker, mede door jullie berichten, wel van overtuigd dat de intentie die er was niet OK was. Ik had het idee dat veel meer grote accounts dat deden, zoals op w81 om mee heen gebeurde met accounts zoals Kyuka etc. Maar ik merk nu duidelijk dat de classic community hier niet van gediend is, en ik kan me daar zeker in vinden. Dus bij deze, de volgende wereld als ik in een groep gegooid wordt die op dezelfde plaats wil beginnen, zal ik hier niet aan meedoen. Bij deze excuses voor het begin maar ik wil gewoon duidelijk hebben dat ik verder minimaal heb geboost.

En als dit antwoord nog steeds niet bevredigend is, kun je me altijd nog prive op discord berichten, want ik ben de vervelendste niet.

Gr.

Steven (again)
 
Reactiescore
276
maar als ik nu een nieuwe wereld zou starten met een paar vrienden zou het niet veel anders zijn dan het nu is geweest.

Nou ja, behalve dan dat al die dorpen niet op 1 account zouden zitten. Dus lager op de ranking, en geen 24/7 bezetting op het uiteindelijke account. Daar komt op deze wereld nog bij dat al die accounts elkaar niet onbeperkt konden supporten. Het volle effect van jouw valse start op de wereld en de spelers om jou heen zullen we helaas nooit helemaal meer kunnen achterhalen.

Maar ik merk nu duidelijk dat de classic community hier niet van gediend is,

De 'classic community' heeft een paar kilogram boter op het hoofd.
Creatief misbruik van de regels is al jaren een groot probleem op de NL markt.
 
Reactiescore
64
Nou ja, behalve dan dat al die dorpen niet op 1 account zouden zitten. Dus lager op de ranking, en geen 24/7 bezetting op het uiteindelijke account. Daar komt op deze wereld nog bij dat al die accounts elkaar niet onbeperkt konden supporten. Het volle effect van jouw valse start op de wereld en de spelers om jou heen zullen we helaas nooit helemaal meer kunnen achterhalen.



De 'classic community' heeft een paar kilogram boter op het hoofd.
Creatief misbruik van de regels is al jaren een groot probleem op de NL markt.

Ja dat met die 24/7 bezetting op accounts is volgens mij altijd al zo geweest. Afgelopen classic moest ik nog weken solo deffen tegen meerdere accounts met per account vaak rond de 4 spelers. Laat ik je zeggen, dat is niet goed voor de studie :biggrin:
 
Reactiescore
470
De 'classic community' heeft een paar kilogram boter op het hoofd.
Creatief misbruik van de regels is al jaren een groot probleem op de NL markt.

Ik begrijp je opmerking volledig maar er zijn ook nog genoeg mensen die daadwerkelijk een classic staren om ook te genieten van de early game fights. als er dan opgemerkt wordt dat er ganse groepen starten enkel met het doel om elkaar te internen na dat de "job" van het account klaar is dan zakt de moed je wel in de schoenen ;d
 
Reactiescore
3
Lol wat een gezeik alsof mister Angry Panda himself het boosten heeft uitgevonden.
 
Reactiescore
64
Ik begrijp je opmerking volledig maar er zijn ook nog genoeg mensen die daadwerkelijk een classic staren om ook te genieten van de early game fights. als er dan opgemerkt wordt dat er ganse groepen starten enkel met het doel om elkaar te internen na dat de "job" van het account klaar is dan zakt de moed je wel in de schoenen ;d

Dit kan ik ook heel goed begrijpen. Zelf zou ik dat ook heel vervelend vinden. Maar ik begreep dat dit al vaak werd gedaan door mensen, dus dan is de enige manier om mee te kunnen, zelf ook eraan te doen. Maar als we met ze allen afspreken dit soort dingen niet te doen, zul je het van mij ook niet meer zien.
 
Reactiescore
470
Dit kan ik ook heel goed begrijpen. Zelf zou ik dat ook heel vervelend vinden. Maar ik begreep dat dit al vaak werd gedaan door mensen, dus dan is de enige manier om mee te kunnen, zelf ook eraan te doen. Maar als we met ze allen afspreken dit soort dingen niet te doen, zul je het van mij ook niet meer zien.
Die opmerking- en mentaliteit is dus precies waarom normale, pp werelden, al een tijdje een stuk minder serieus worden genomen.
 

DeletedUser84257

Guest
Zoals ik in mijn verhaal al zeg, dit waren inderdaad de plannen op het begin. Cedric (ratje1313) is degene die intern is gegaan en nu op AP verder speelt.

En wat AdolfDassler betreft, ik vroeg me af of hij verder wilde als hulp. Hij wilde toen dat ik hem spaarde, zodat hij gelijk als DU kon spelen. Maar ipv dat te doen, heb ik hem juist wel ge edeld omdat ik vond dat als je iemand aanvalt, je niet kan gaan terugtrekken als mensen al moeite hebben gedaan voor een aanval.

Als je nog meer screens hebt, ben ik bereid om ze allemaal wel stuk voor stuk te verdedigen, want het is simpelweg waar wat ik zeg over mijn start. Dus ik maak me daar niet zo een zorgen om. (blijkbaar heb ik de tijd nu om dat ook echt te doen :confused2:)
Toepasselijke naam Ratje
 
Reactiescore
64
Die opmerking- en mentaliteit is dus precies waarom normale, pp werelden, al een tijdje een stuk minder serieus worden genomen.

Ja precies, heb je volkomen gelijk in. Maar je kan je toch best voorstellen dat zo'n mentaliteit op een bepaald moment naar boven komt, als je steeds zelf daarmee geconfronteerd wordt? Maar goed dan dat ik het niet verder heb getrokken.
 

DeletedUser84257

Guest
Haha je leest niet goed dus. Het beginnen met zoveel mensen is dus WEL doorgegaan. Echter, zoals ik al in eerder bericht zeg, werkte niemand samen dus kon het gelijk de prullenbak in, het idee was achteraf gezien ook gewoon stom. Dus zijn wij toen met ons groepje gewoon gezellig doorgegaan.
Zelfs als jullie niet "samenwerkten", dan start je alsnog met 35 accs allemaal op elkaar gepropt in 20x20 velden ofzo, echt uitdagend kan je start wel niet zijn vermoed ik, en zeker niet met slaafjes die clears doneren om achteraf op intern te gaan
 

DeletedUser84257

Guest
Het edels timen achter clears heb ik nooit ontkent, ik zeg ook, zo is bvb Excited delirium als eerst op 10k OD gekomen. En ja dat zoveel bevriende op dezelfde plek begonnen heeft zeker zijn voordeel gehad. Ik heb gewoon mijn verhaal gegeven, en daar probeer ik gewoon in duidelijk te maken dat het niet zo extreem is als mensen denken op basis van die screens. Ja, ik heb voordelen gehad die je anders niet zou hebben, maar als ik nu een nieuwe wereld zou starten met een paar vrienden zou het niet veel anders zijn dan het nu is geweest.

Maar ik ben er zeker, mede door jullie berichten, wel van overtuigd dat de intentie die er was niet OK was. Ik had het idee dat veel meer grote accounts dat deden, zoals op w81 om mee heen gebeurde met accounts zoals Kyuka etc. Maar ik merk nu duidelijk dat de classic community hier niet van gediend is, en ik kan me daar zeker in vinden. Dus bij deze, de volgende wereld als ik in een groep gegooid wordt die op dezelfde plaats wil beginnen, zal ik hier niet aan meedoen. Bij deze excuses voor het begin maar ik wil gewoon duidelijk hebben dat ik verder minimaal heb geboost.

En als dit antwoord nog steeds niet bevredigend is, kun je me altijd nog prive op discord berichten, want ik ben de vervelendste niet.

Gr.

Steven (again)
de classic community vindt boosts idd om misselijk van te worden, ik stel voor dat je op dilliet gaat mvkges
 
Reactiescore
64
Zelfs als jullie niet "samenwerkten", dan start je alsnog met 35 accs allemaal op elkaar gepropt in 20x20 velden ofzo, echt uitdagend kan je start wel niet zijn vermoed ik, en zeker niet met slaafjes die clears doneren om achteraf op intern te gaan

Ik vind het wel mooi hoe het aantal acc's steeds verhoogt. Waren er toch echt een stuk minder. En slaafjes? serieus? Ik dacht net dat we op een beetje beter niveau geraakt waren, en dan komt zoiets weer? We spelen gewoon leuk samen een spel, niemand is een slaaf.
 
Reactiescore
64
de classic community vindt boosts idd om misselijk van te worden, ik stel voor dat je op dilliet gaat mvkges

Als ik uiteindelijk inderdaad volop geboost zou hebben, zou ik je nog bijna je zin geven ook. Maar nu speel ik liever door om te bewijzen dat het niet boost city is bij mij. En je manier van communiceren tegenover mij helpt je zaak ook verder niet echt :rolleyes:
 

DeletedUser84257

Guest
Ik vind het wel mooi hoe het aantal acc's steeds verhoogt. Waren er toch echt een stuk minder. En slaafjes? serieus? Ik dacht net dat we op een beetje beter niveau geraakt waren, en dan komt zoiets weer? We spelen gewoon leuk samen een spel, niemand is een slaaf.
Kom dan eens met jouw kant van het verhaal, hoeveel "vrienden" zijn er toevallig gestart in dezelfde 20x20, hoeveel hebben hun clears gegooid om dan "geinterned" te worden en hoeveel zijn er full def gestart en achteraf ook weer "intern" gegaan? :redface:
 
Reactiescore
449
Ik vind het wel mooi hoe het aantal acc's steeds verhoogt. Waren er toch echt een stuk minder. En slaafjes? serieus? Ik dacht net dat we op een beetje beter niveau geraakt waren, en dan komt zoiets weer? We spelen gewoon leuk samen een spel, niemand is een slaaf.
W81 heeft deze discussie extra reden gegeven vrees ik. Ongelukkige samenval, het zuigt dat mensen nu zo op je duiken maar let it go Steven. Wel interessant dat de boost/mb spelers van 81 hier moraalridders zijn.
 

DeletedUser84257

Guest
Take it easy meisjes. 'T is maar een spelletje. In mijnen tijd was internen ook wel life ze

Akkoord, maar er is gewoon een verschil tussen hier en daar een interntje meepikken en samen met 34 vrienden starten in dezelfde 20x20 LOL

Daarnaast lekt die vriendengroep harder dan @Combino Pastasaus zn hersenpan en pmen ze de hele buurt met hun wilde plannen om een classic te winnen met 34 startaccounts :redface:
Dat het dan nog wordt ontkend of afgelogen maakt het gewoon af :biggrin:
 
Reactiescore
64
Kom dan eens met jouw kant van het verhaal, hoeveel "vrienden" zijn er toevallig gestart in dezelfde 20x20, hoeveel hebben hun clears gegooid om dan "geinterned" te worden en hoeveel zijn er full def gestart en achteraf ook weer "intern" gegaan? :redface:

Volgens mij heb ik dat verhaal al redelijk gedaan, maar ik wil het wel nog eens doen. We waren met ongeveer 14 accounts in een groep gegaan, die zijn alle 14 gestart. 1 account zou solo blijven, 1 account (ragnar) zou wat boosts pakken, 1 account (panda) zou wat boosts pakken, en 1 account (midnight zone) zou een paar boosts pakken. Het 5de accounts zou een recruit moeten zijn geworden, omdat we niet genoeg mensen hadden voor wat we wilde. Wat we wilden was namelijk, om meerdere mensen per account te hebben, omdat we vanuit vorige wereld zagen dat we op activiteit per account verloren, omdat we telkens met 1 of 2 speler(s) per account moesten opboksen tegen accounts met 4-5 mensen. Toen we gestart waren echter, ging iedereen beetje voor zich met het idee dat wel later bij elkaar zouden gaan. Toen kreeg ik op een bepaald punt te horen dat ragnar het niet ging redden, die kon het niet hebben met zijn werk ofzoiets, dus die groep viel al snel af. Midnight zone, had uiteindelijk 1 boost gepakt ofzo. Met hoe het liep had ik met mijn team panda al snel besloten dat we gewoon met ons groepje vooral door gingen, en dan zouden we wel zien hoe het ging. Ikzelf was overigens gewoon off gestart, maar hadden gewoon gedaan dat ik een treintje plaatste achter een clear van een ander. Maar aangezien ik in op vakantie in Kroatië was, leek het ons wel handig dat er nog iemand op het account bij kwam, wat uiteindelijk Ratje1313 werd. Het is dus helemaal niet zo dat we met 100 man op dezelfde plek starte, eerder een groepje van 14 ofzo, waarvan de meeste er vanaf het begin al geen zin in hadden en waar ik met de meeste verder niet veel te maken heb gehad want die deden hun eigen ding.

Ik hoop dat je hier meer mee kunt. De intentie was er dus om wel meer te boosten, de uitvoering is er niet geweest. En voordat we deze hele discussie hadden had ik het aardig naar mijn zin met mijn groepje, samen lekker aankloten. Want volgens mij is dat ook het belangrijkste van een spel, dat je het naar je zin hebt. Maar zoals ik al zeg, ik zal me voortaan meer houden aan de ongeschreven regels van het spel. Ik hoop dat de hoge raad der Classic TW'ers in zijn vonnis vergevenis kan vinden... :rolleyes:
 
Reactiescore
64
Akkoord, maar er is gewoon een verschil tussen hier en daar een interntje meepikken en samen met 34 vrienden starten in dezelfde 20x20 LOL

Daarnaast lekt die vriendengroep harder dan @Combino Pastasaus zn hersenpan en pmen ze de hele buurt met hun wilde plannen om een classic te winnen met 34 startaccounts :redface:
Dat het dan nog wordt ontkend of afgelogen maakt het gewoon af :biggrin:

Ik lieg niet. Dat is 1 van de dingen waar ik me in mijn leven strict aan houd, daarom ook dat ik zo getriggered ben en hier constant probeer duidelijk te maken hoe het echt is gegaan.
 
Bovenaan