NAP Lords

Reactiescore
2.433
Precies of het toeval is dat de neutrale lezer Looney gelijk geeft? Is gewoon een stab en dat proberen mensen jullie duidelijk te maken aangezien jullie hier wel écht de plank volledig mislaan.
 
Reactiescore
1.853
Toevallig dat er “ineens een hoop neutrale mensen zich hiermee bemoeien, allemaal in het voordeel van Looney. Je zou haast zeggen dat er gesmeekt is voor deze reacties.. is dit hoe Looney het wilt gaan spelen?!
Dat de betreffende reacties niet in jullie smaak vallen betekent niet dat er om reacties is gesmeekt. Ik kan je bij deze zeggen dat dit niet het geval is (althans niet bij mij en ik ben ook neutraal), maar verder een leuke poging om de kritiek te bagatelliseren. Trekt helaas op niks. Komt er nog wat inhoudelijks of kunnen we concluderen dat GWAMM niks meer is dan een simpele stabstam?
 
Reactiescore
1.542
Precies of het toeval is dat de neutrale lezer Looney gelijk geeft? Is gewoon een stab en dat proberen mensen jullie duidelijk te maken aangezien jullie hier wel écht de plank volledig mislaan.

ziddy, dat uitrekent jij hier serieus op ingaat stelt me teleur..
 
Reactiescore
1.542
Dat de betreffende reacties niet in jullie smaak vallen betekent niet dat er om reacties is gesmeekt. Ik kan je bij deze zeggen dat dit niet het geval is (althans niet bij mij en ik ben ook neutraal), maar verder een leuke poging om de kritiek te bagatelliseren. Trekt helaas op niks. Komt er nog wat inhoudelijks of kunnen we concluderen dat GWAMM niks meer is dan een simpele stabstam?

Rustig maar, het was sarcasme. ;)
Goed weekend eh!
 
Reactiescore
1.853
Tsja, ik ken je niet dus dat kan ik niet ruiken. Fijn weekend!
 
Reactiescore
5.598
Goed, een paar dingen weer naar aanleiding van je post Jelle. Ik hoop dat je gezien hebt dat ik je nergens afval en zelfs jou als persoon in deze situatie op dat moment begreep.

Je hele stam is notabene volledig lichtblauw dit om te zien waar ik een CF kan leggen, net zoals Da vinci (geen idee of die lichtblauw hebben). hierbij een foto waar je duidelijk ziet dat je hele stam lichtblauw is.
Ja, dat zie ik nu ook. Alleen in eerste instantie zit er een andere reden achter door je hoofdspeler. Uit dit bericht maak ik op dat enkel lord-toms eerst deze kleur was:
IMG_1365.jpg
IMG_1364.jpg

Hierbij geeft tom aan geen bewijs te hebben (in de eerste PM) en zegt daarna in de zelfde PM 'Maar kan niks bewijzen dus prima zo' Ik heb nog naar het woordje Ramon gezocht in de PM wisseling met fluffy (is dit btw nu ook jullie mb voordat ik via hem CF's leg want het lijkt wel op een Du van jullie atm). Maar helaas heeft Ramon geen een PM afgerond met zijn naam zoals ik al aangaf in de PM. Op het laatste moment geeft die nog aan te gaan zoeken in discord, hierbij zegt hij ook 'vrees ervoor' even later om 00:38 stuurde hij nog een pm waarbij die niet terug kwam op zijn zoektocht hierbij is voor mij zijn zoektocht ook afgerond en zijn in mijn ogen de woorden 'Maar kan niks bewijzen dus prima zo' een groen licht dat de niet bestaande NAP (voor mij) verdwenen is. Ik ben ook gaan slapen na 00:38 en heb iemand anders de blitz laten uitvoeren, ik heb dus ook niet verder gezocht naar bewijs, can u blame me? het was half 1 en ik moest er om 6 weer uit.
daarnaast zegt tom na mijn excuus dat er veel gezeik is om niks, dat mij niks te verwijten viel.

Gezeik om niks wil ik zeker niet zeggen, die woorden leg je mij nu in mijn mond. Ik had op dat moment geen poot om op te staan en nogmaals, ik begrijp daarom dat de blitz doorging op een manier. Ondanks dat Kevin, de leider van GWAMM dit klaarblijkelijk niet begrijpt. Een repliek waarin ik sympathiek mijzelf verontschuldig voor de wijze waarop ik de conversatie in ging nu gebruiken als een excuus voor, volgens mij is zijn zoektocht over, gaat wel erg ver.
Dit bovenstaande stukje van je, staat vol met aannames en niks concreets.

Als ik edels krijg en moet dodgen en alles ga ik niet kijken wie de **** mij aanvalt, ik weet niet of jij dat wel doet maar bon. Als ik tijdens die massa jou niet zie aanvallen moet ik ervanuit gaan dat wij een NAP hebben? sorry hoor maar zoiets ridiculous heb ik nog nooit gehoord.
Nee, zo bedoelde ik het ook niet. Ik bedoel meer te zeggen, dat achteraf hieruit wel een gedachten uit kan ontstaan van: ''Ah, hierom deed hij dus niet mee''. Op dat huidig moment had je er niets mee gekund nee. Uiteraard niet zelfs, als ik niet aanval hoef jij er niet vanuit te gaan dat we een NAP hebben. Alleen nu achteraf, zou het wel het een en het ander kunnen verklaren.

Een NAP bevestigd door een partij voor dat ik blitz, en een partij NADAT ik blitz?
Ja klopt inderdaad, daarom is die blitz van jou persoonlijk te begrijpen. Echter, achteraf is er simpelweg bewijs dat er dus wél echt een NAP was. Daar hoeven we toch niet lang over te praten. Je blitze oke, want op dat moment was er geen bewijs van een NAP en de verstuurder was niet op de hoogte van deze NAP. Hij was er wel, dus dan is het dorp gewoon uiteindelijk toch illegaal verkregen. Dat maakt de verstuurder, jij dus of je co, geen stabber.

Hierbij laat Tom mooi bewijs zien dat er een NAP is, helaas is deze screen naar zijn moraal heer gegaan? en dus niets zeggend?
hierbij ook een screen dat Lord Sauron nu een NAP heeft met heel Looney met een opzeg termijn van 48u.
Dit stuk is uiteraard een erg grappige manier en heeft enigszins een punt. Mijn screen:
Screen Shot 2021-07-30 at 1.17.11 PM.png

zegt uiteraard helemaal noppes nada op zichzelf. Daarom heb ik dat ook nooit als bewijs ingediend, ik heb dit pas naar voren gebracht toen getwijfeld werd over een opzeggingstermijn. De NAP die ik hier beschrijf klopt dus, dat is bevestigd vanuit Ramon. De opzegtermijn weet hij niet meer, maar ik denk dat als we allemaal even nuchter blijven, we hieruit wel lichtelijk mogen concluderen dat die 48h niet uit mijn neus gepeuterd is.

Ook hier geeft Ramon toe dat ik daar nog wel eens gelijk in kan hebben (uiteraard heb ik gelijk, heb dat die dag direct naar mn MH gepend).
Screen Shot 2021-07-30 at 8.56.10 PM.png
Dat laatste wat hij hier zegt geef ik hem ook gelijk in hoor.


Als laatste, nogmaals, ik vind niet dat jij gestabt hebt. Als je op macro niveau naar de gehele actie kijkt, valt te concluderen dat er een dorp is veroverd tijdens een NAP. Dit wordt normaliter geclassificeerd als een stab en dat is het ook als je er op macro niveau naar kijkt. Jou, Jelle, nogmaals, valt in deze niks te verwijten en dat doe ik ook NERGENS. Zelfs niet in onze stamchat, ook daar heb ik je continu als persoon uit de wind gehouden.

Ja, ik vind wel dat het dorp terug moet. Ja, ik vind dat er sprake is van een communicatie fout binnen jullie acc/stam en ja, ik vind het oneerlijk dat ik daarvoor opdraai.
 
Reactiescore
451
@lord-toms

Om mij hier persoonlijk te bashen slaat compleet nergens op,
Ten eerste gaan er meer dingen mis aan jullie kant het is namelijk niet dat deze blitz uit t niets komt. Sauron viel al sinds savonds aan waarna je hem aangeeft een nap te hebben, waar hij zegt niks van te weten. Fijn maar op dat moment van de inc had je al naar je leiding kunnen stappen en er iets van kunnen zeggen . Veder vind ik dan frapant dat precies wanneer t dorp gepakt word jelle daar een aantal inc op krijgt en blockt en naardat da fout gaat besluit je leiding hier wat aan te kaarten.
Waarom als je overduidelijk weet dat jelle fout zit laat je ze bashen? Want dit lijkt me meer op ja we hebben m zo nie terug we gooien het nu op de nap kwestie.

Je gaf jelle toestemming in die pm dat zegt voor mij meer als genoeg
 
Reactiescore
5.598
Bash jou helemaal niet, snap gewoon niet dat je geen één miliseconde probeert jezelf in mij te verplaatsen. Terwijl ik dat continu probeer te doen bij Jelle. Maargoed. Ik heb dit direct bij de leiding aangekaart op de discord. Verder, dat de leiding pas na de incs van looney erop naar jullie kwam is vrij logisch, ik kreeg pas tegen half 9 antwoord van Ramon. Eerder konden ze dus niks sturen, het hangt dus totaal niet samen met wel of niet dat dorp terug pakken.
 
Reactiescore
1.363
Looney is Looney Tunes onwaardig!
Wij eisen een naamswijziging van deze stam.
E jij zit al in de mooiste stam man!
Niemand is jou waardig!
Tenzij ze een ely hebben als iron :O.

En die Looney jankrotnoobs moeten eens een betere leiding fixen man.
Die lui kennen er niks van.
 
Reactiescore
1.962
Hoe ik het hier zie als ''buitenstaander'' (ja ik heb contacten binnen looney maar dat wil niet zeggen dat ik meteen bevooroordeeld ben) is dat er hier gewoon perongeluk een NAP geschonden is. Dat is gewoon heel simpel, de meeste spelers op TW die een beetje moreel zijn ingesteld geven dat dorp gewoon terug. De nieuwe bespelers van het account wisten niet af van die NAP, wanneer hun dat onder ogen komt is er toch maar 1 oplossing en het dorp terug geven?

Verder zou ik nog eens willen beginnen over het gedrag van GWAMM en TuuTuu hier. Dat spreekt echt boekdelen, voor mijn gevoel is iedereen bang voor de ''premade'' van schedel, terwijl zij hier maar met 3 accounts zijn begonnen. Men reageert hierop door met meer dan 10 accounts een fusie te realiseren om zo een kwantatieve overmacht te creeren. Oke, dat valt nog te begrijpen dat iedereen wordt ingezet om de sterkste spelers van deze wereld af te vegen. Maar dat er dan ook nog smerig spel bij wordt gehaald gaat echt over de grens, mocht GWAMM/TuuTuu deze wereld winnen dan weet elke gerespecteerde TW'er ook wel dat dit een NIETSZEGGENDE winst betreft en dat men in de toekomst ook niet in zee zal gaan met dit groepje spelers. Voor mij komen jullie over als een stelletje gefrustreerde spelers die alles op alles zetten om immoreel spel recht te lullen en een wereld te winnen, dit is wel exclusief de spelers van Da Vinci. (ik snap echt niet wat jullie te zoeken hebben in die stam vol debielen).
 
Reactiescore
1.226
Hoe ik het hier zie als ''buitenstaander'' (ja ik heb contacten binnen looney maar dat wil niet zeggen dat ik meteen bevooroordeeld ben) is dat er hier gewoon perongeluk een NAP geschonden is. Dat is gewoon heel simpel, de meeste spelers op TW die een beetje moreel zijn ingesteld geven dat dorp gewoon terug. De nieuwe bespelers van het account wisten niet af van die NAP, wanneer hun dat onder ogen komt is er toch maar 1 oplossing en het dorp terug geven?

Verder zou ik nog eens willen beginnen over het gedrag van GWAMM en TuuTuu hier. Dat spreekt echt boekdelen, voor mijn gevoel is iedereen bang voor de ''premade'' van schedel, terwijl zij hier maar met 3 accounts zijn begonnen. Men reageert hierop door met meer dan 10 accounts een fusie te realiseren om zo een kwantatieve overmacht te creeren. Oke, dat valt nog te begrijpen dat iedereen wordt ingezet om de sterkste spelers van deze wereld af te vegen. Maar dat er dan ook nog smerig spel bij wordt gehaald gaat echt over de grens, mocht GWAMM/TuuTuu deze wereld winnen dan weet elke gerespecteerde TW'er ook wel dat dit een NIETSZEGGENDE winst betreft en dat men in de toekomst ook niet in zee zal gaan met dit groepje spelers. Voor mij komen jullie over als een stelletje gefrustreerde spelers die alles op alles zetten om immoreel spel recht te lullen en een wereld te winnen, dit is wel exclusief de spelers van Da Vinci. (ik snap echt niet wat jullie te zoeken hebben in die stam vol debielen).


Mooi gesproken Rick.
 

Combino Pastasaus

Beste Spelleider 20/21
Reactiescore
1.957
Hoe ik het hier zie als ''buitenstaander'' (ja ik heb contacten binnen looney maar dat wil niet zeggen dat ik meteen bevooroordeeld ben) is dat er hier gewoon perongeluk een NAP geschonden is. Dat is gewoon heel simpel, de meeste spelers op TW die een beetje moreel zijn ingesteld geven dat dorp gewoon terug. De nieuwe bespelers van het account wisten niet af van die NAP, wanneer hun dat onder ogen komt is er toch maar 1 oplossing en het dorp terug geven?

Verder zou ik nog eens willen beginnen over het gedrag van GWAMM en TuuTuu hier. Dat spreekt echt boekdelen, voor mijn gevoel is iedereen bang voor de ''premade'' van schedel, terwijl zij hier maar met 3 accounts zijn begonnen. Men reageert hierop door met meer dan 10 accounts een fusie te realiseren om zo een kwantatieve overmacht te creeren. Oke, dat valt nog te begrijpen dat iedereen wordt ingezet om de sterkste spelers van deze wereld af te vegen. Maar dat er dan ook nog smerig spel bij wordt gehaald gaat echt over de grens, mocht GWAMM/TuuTuu deze wereld winnen dan weet elke gerespecteerde TW'er ook wel dat dit een NIETSZEGGENDE winst betreft en dat men in de toekomst ook niet in zee zal gaan met dit groepje spelers. Voor mij komen jullie over als een stelletje gefrustreerde spelers die alles op alles zetten om immoreel spel recht te lullen en een wereld te winnen, dit is wel exclusief de spelers van Da Vinci. (ik snap echt niet wat jullie te zoeken hebben in die stam vol debielen).
Goede samenvatting over hoe zowat elke buitenstaander of neutrale speler naar deze wereld kijkt. :biggrin:
 
Reactiescore
1.363
Voor mij komen jullie over als een stelletje gefrustreerde spelers die alles op alles zetten om immoreel spel recht te lullen en een wereld te winnen
Dit klinkt net als Mats en co tijdens t mol verhaal. En nu ook dat gedoe met Ivar. Daarin denk ik exact het zelfde Rick.
 
Reactiescore
470
Hoe ik het hier zie als ''buitenstaander'' (ja ik heb contacten binnen looney maar dat wil niet zeggen dat ik meteen bevooroordeeld ben) is dat er hier gewoon perongeluk een NAP geschonden is. Dat is gewoon heel simpel, de meeste spelers op TW die een beetje moreel zijn ingesteld geven dat dorp gewoon terug. De nieuwe bespelers van het account wisten niet af van die NAP, wanneer hun dat onder ogen komt is er toch maar 1 oplossing en het dorp terug geven?

Verder zou ik nog eens willen beginnen over het gedrag van GWAMM en TuuTuu hier. Dat spreekt echt boekdelen, voor mijn gevoel is iedereen bang voor de ''premade'' van schedel, terwijl zij hier maar met 3 accounts zijn begonnen. Men reageert hierop door met meer dan 10 accounts een fusie te realiseren om zo een kwantatieve overmacht te creeren. Oke, dat valt nog te begrijpen dat iedereen wordt ingezet om de sterkste spelers van deze wereld af te vegen. Maar dat er dan ook nog smerig spel bij wordt gehaald gaat echt over de grens, mocht GWAMM/TuuTuu deze wereld winnen dan weet elke gerespecteerde TW'er ook wel dat dit een NIETSZEGGENDE winst betreft en dat men in de toekomst ook niet in zee zal gaan met dit groepje spelers. Voor mij komen jullie over als een stelletje gefrustreerde spelers die alles op alles zetten om immoreel spel recht te lullen en een wereld te winnen, dit is wel exclusief de spelers van Da Vinci. (ik snap echt niet wat jullie te zoeken hebben in die stam vol debielen).

Wij behoorde niet eens tot de premade, zijn solo gestart en pas na een maand gejoined.

Inderdaad. Dus bij deze: PTXgamer confirmed stabber en GWAMM een stam die de boeken ingaat als ordinaire stabstam. Wel jammer, was best simpel te voorkomen geweest. Gaat de rest van de wereld hier nog een statement tegen maken is de grote vraag nu?

Er is geen rest van de wereld meer, Gwamm/Tuutuu/Chaos werken al samen.
 
Bovenaan