Oneerlijk spel anno 2021

Reactiescore
5.603
Helemaal zonder PP wordt het wel lastig ja, maar er zijn denk ik genoeg voorbeelden van spelers die met minimale PP een wereld hebben gewonnen. Helemaal geen PP is bijna niet te doen idd, ivm achterstand die je oploopt met events vooral.
 
Reactiescore
524
Stomme boosts ook altijd, ik vind het helemaal niet meer leuk zo.

@.Mad Hatter nog een cleartje gekopt in onze buurt? Zou graag de rapps zien
 
Reactiescore
460
Is wel degelijk zo dat boosters en abusers echt extreme start voordelen hebben. Ze kunnen daardoor al een heel gebied claimen waar niet abusers gewoon niets tegen kunnen beginnen.
TW team zou eigenlijk een aanval stop moeten zetten op spelers die elkaar uitnodigen of laten uitnodigen, maar dan weer nadeel voor premades of heel moeilijk te zien wat wel of niet als boost wordt gebruikt. Denk dat ze daarom er niets tegen doen omdat dat gewoonweg niet te controleren valt.
 
Reactiescore
35
Er gaat niks veranderen zonder dat Inno zelf regels gaat aanpassen. Dus de discussies hebben weinig nut imo. Er is altijd wel iemand die het huidige systeem abused.
 
Reactiescore
119
Er gaat niks veranderen zonder dat Inno zelf regels gaat aanpassen. Dus de discussies hebben weinig nut imo. Er is altijd wel iemand die het huidige systeem abused.
Net zoals de kata-afspraken zeker?
 
Reactiescore
1.962
Kzie anders nog genoeg ge-kata deze wereld om me heen. Maybe tussen de mensen die regulier op het AF zijn maar de algemene speler heeft daar zwaar lak aan.

Wel nice dat je je eigen account niet eens goed kan spellen :D Il leone indomimable
 
Reactiescore
35
Wel nice dat je je eigen account niet eens goed kan spellen :D Il leone indomimable

Thanks, snachts kijk ik niet zo nauw als er te weinig slaap in het spel is voor dat soort dingen ;)
 
Reactiescore
1.918

Rob.

Forum Personality 19/20
Reactiescore
5.763
klopt ik was vergeten dat jullien 2 weken goed bezig waren tot jullie weggespeeld werden

????
 
Reactiescore
1.367
Pfoe dat is denk ik meningsgericht.. Veel mensen vinden juist early en midgame leuker dan endgame, helemaal nu de endgame eigenlijk alleen nog maar draait om edelspam.

Early game is juist het meest interessante, zonder PP, en zonder Premades, waarbij je maar minimale voorsprongen kan halen door tactisch spelen en goed farmen. Het account opbouwen van 26p tot een top account in de midgame is waar best veel mensen voor speelden, maar die zijn inmiddels wel gestopt.
Het is iedere wereld dezelfde discussie, vrij kansloos dus eigenlijk. De laatste wereld dat ik een spannende start heb gekend was w75 en naar mijn mening kwam dat vooral door de speed 1 instelling, waardoor je vrij weinig voordeel kan halen.

Als je wilt boosten, wat letterlijk is goedgekeurd door TW, moet je dat lekker doen. Ben je tegen boosten, doe je het niet. Loop je achterstand op? Ja, soms wel, maar dat is dan ook de keuze die je voor jezelf hebt gemaakt. Je kunt prima zonder boosts een wereld winnen en ook zonder overmatig PP gebruik etc.
Of gewoon stoppen omdat het niet meer leuk is, beste optie imo

Hopelijk leidt het meer uitspreken ertegen dat er een tendens zal ontstaan waarbij boosters met de nek worden aangekeken. Als het overgrote deel van de community zich ertegen uitspreekt en zich gezamenlijk in-game ertegen verzet kan je misschien nog iets teweegbrengen. Verder dan dat is het een moeilijke kwestie, maar ik ben blij om te horen dat er een denktank voor is opgezet.

Gaat toch niet gebeuren, en mocht dat toch gebeuren dat iedereen tegen boosters gaat, veranderd er niet heel veel. De meeste boosters behoren wel tot de top van het spelletje en die kunnen met de voorsprongen die ze halen prima de rest van het continent aan.

TW zou wat alternatieve spawn methodes moeten gaan hanteren, met daarbij grotere werelden. Dat zou nog wel enige positiviteit aan een start kunnen geven.
 
Reactiescore
13
zo veel boost-praktijken zijn niet gezond voor de TW community. Ik mis W38.. simpler times. #PuntGemaaktDoei
 
Reactiescore
903
Stond alleen aan de verkeerde kant… :(
 

Rob.

Forum Personality 19/20
Reactiescore
5.763
#freepeperkoek
 
Reactiescore
942
eens met de topique starter

TW is aan het uitsterven door dit soort praktijken

bent u cornelus prul?
 
Bovenaan