Top/Flopspelers

Reactiescore
2.444
Wat zit je nou te janken dan? Bemoei je lekker met je eigen zaken, cluster en spel of heb je gewoon serieus niks beters te doen?

Ik speel overigens al een week op account Vinci maar dat doet er verder niet toe, de keuze om een jump weg van het front te maken was zeer bewust. Beetje raar dat je dat je ineens de moraalridder uit loopt te hangen op het AF en het opneemt voor een paar rimstammetjes.

Haha je komt zelden zo'n zuur persoon tegen, heerlijk. Maar jullie staan net als alle andere grote stammen op het punt wereld afspraken te maken, zie het punt dan niet om nu nog even snel wat rim stammen te naaien die jullie niks misdaan hebben?
 
Reactiescore
1.542
Haha je komt zelden zo'n zuur persoon tegen, heerlijk. Maar jullie staan net als alle andere grote stammen op het punt wereld afspraken te maken, zie het punt dan niet om nu nog even snel wat rim stammen te naaien die jullie niks misdaan hebben?

Nee totaal niet zuur hoor, heb wel wat beters te doen in het weekend dan kaartjes en barb dorpen in de gaten te houden om er vervolgens een issue over te maken op het AF. Sinds wanneer worden rim stammen van 500k punten betrokken bij wereldafspraken? Kan me niks anders bedenken dan dat jij betrekkingen hebt met die gasten anders had het je niet veel geïnteresseerd.

Overigens zie ik dat aapje dorpen pakt in een deel waar de “rim stam” 0 dorpen heeft dus snap het probleem niet helemaal.
 
Reactiescore
1.542

nou nou je markeert in het roze een volle stam van 380k punten, heftig zeg. Wat maakt het nou uit of ik daar heen jump of dat we bij wijze van 5/10 accounts op die plek neergooien om te starten/helpen. Het is onze rim, jij hebt er niks te zoeken en wij hebben ook geen commentaar over over wat jullie er allemaal uitspoken.
 
Reactiescore
5.598
ze willen ons zwart praten omdat ze zelf wel vies spelen luc dus laat ze lullen !
Dat is dan ook het hele punt van P&P. Tegenstander onder druk zetten door acties, jullie staat vrij hetzelfde te doen.

Het hele doel van P&P en het AF is simpelweg de publieke opinie van andere te veranderen en eventueel zelfs discussie te veroorzaken bij de tegenstander. Wat Kyle doet is gewoon de simpelste vorm van P&P en suprise, daar is dit forum voor gemaakt.

Dus als jullie niet zo vreselijk op je pik getrapt doen en hier simpelweg een ontkrachting geven, dan bevorderd de politieke opinie in een positieve zin over jullie. Zoals jullie het nu doen, denk ik niet.

Ja, Looney heeft dingen gedaan die regelrecht grijs gebied zijn, of zelfs erover. Kyle probeert hier zijn ontkrachting op te geven, misschien nu ook eens naar jezelf kijken ipv de ander.

Wat je doet met aapje is gewoon BB edelen achter het cluster van de tegenstander, dat is gewoon bijzonder laag, ook al is het een mini stam. Ik had ook allang BBs achter bijv de stammen HH en Walhalla kunnen nemen om ze daarna makkelijker aan te kunnen vallen.
 
Reactiescore
344
Bah wat vies !!
Een dikke stab naar de wereld die in elk optiek een eerlijke strijd wilt!! Is dit dan het einde van het non-kata beleid ?
 
Reactiescore
157
Lekker verbaal bashen op het AF op een zaterdag avond.

Trek een blik bier open met vrienden, jaag achter de vrouwen aan en ga eens flink van bil in plaats van hier janken over alles.

fijne zaterdag avond!
 
Reactiescore
449
Altijd leuk, een topic lezen met Kyle, Tom en heel veel seksueel gefrustreerde jochies erin!
 

Conceived by Communism

Casanova W36
Reactiescore
1.769
Reactiescore
2.433
Ziet er niet best uit voor looney dit
 
Reactiescore
167
Dorpen overnemen van een moraalbreker die aan het front ligt gebeurd al even hoor, moraalbreker heeft nooit in jullie cluster gelegen en juist bij het cluster van Mamba. Welke stamspeler wij daar neerleggen is geheel aan ons. Bijzondere vergelijking om het te vergelijken met het edelen van barbs in en over het stammencluster van een rim stammetje zodat jullie ze straks net wat makkelijker weg kunnen spelen. Maar goed dat doen jullie al de gehele wereld, het cluster van Inno is een grote cf/jump actie via barbs, net als de safe van Beasts.
:clown: :clown: :clown:

Mijn bbcluster zuid is 100% offensieve én legale actie, pannuhkoek!
 
Bovenaan